Inhakken op iemand met een psychiatrische aandoening?
dinsdag 13 maart 2012 om 22:02
Meerdere mensen op dit forum (namen zijn niet belangrijk) zijn er van overtuigd dat ik autistisch ben of andere psychiatrische aandoeningen heb.
Tegelijk schromen deze zelfde mensen er niet voor terug om zeer beledigende dingen over mij te zeggen en mij nare dingen toe te wensen.
Kortom: ik voel me niet bepaald behandeld als iemand die (op grond van zijn conditie) op extra mededogen kan rekenen.
Ik vraag me dan ook af wat er in sommige mensen opkomt. Is het echt normaal om los te gaan op iemand bij wie er een steekje los zit? Wie zijn de mensen die dat soort dingen doen? Steken ze ook de banden lek van iemand die in een rolstoel zit?
Ik wil het in dit topic niet over bovenstaande persoonlijke ervaring hebben (wens ik niemand toe), maar de discussie veralgemeniseren: heb je als gehandicapte of persoon met een geestelijke stoornis recht op extra begrip en/of mededogen van de samenleving of moet iedereen worden afgerekend op gedrag (los van wat voor geestelijke conditie dan ook)?
Tegelijk schromen deze zelfde mensen er niet voor terug om zeer beledigende dingen over mij te zeggen en mij nare dingen toe te wensen.
Kortom: ik voel me niet bepaald behandeld als iemand die (op grond van zijn conditie) op extra mededogen kan rekenen.
Ik vraag me dan ook af wat er in sommige mensen opkomt. Is het echt normaal om los te gaan op iemand bij wie er een steekje los zit? Wie zijn de mensen die dat soort dingen doen? Steken ze ook de banden lek van iemand die in een rolstoel zit?
Ik wil het in dit topic niet over bovenstaande persoonlijke ervaring hebben (wens ik niemand toe), maar de discussie veralgemeniseren: heb je als gehandicapte of persoon met een geestelijke stoornis recht op extra begrip en/of mededogen van de samenleving of moet iedereen worden afgerekend op gedrag (los van wat voor geestelijke conditie dan ook)?
dinsdag 13 maart 2012 om 22:35
dinsdag 13 maart 2012 om 22:37
dinsdag 13 maart 2012 om 22:38
dinsdag 13 maart 2012 om 22:38
quote:missverrektekoekwaus schreef op 13 maart 2012 @ 22:36:
[...]
Predies, ze werken hetbdoel van Martin in de hand. Namelijk chaos veroorzaken op het forum. De tags kunnen alleen door de technische afdeling worden verwijderd namelijk. En alle tags verwijzen naar de topics van Martin en dit betekent weer meer aandacht.
Misschien een domme vraag maar kan Martin die Tags niet zelf geplaatst hebben?
[...]
Predies, ze werken hetbdoel van Martin in de hand. Namelijk chaos veroorzaken op het forum. De tags kunnen alleen door de technische afdeling worden verwijderd namelijk. En alle tags verwijzen naar de topics van Martin en dit betekent weer meer aandacht.
Misschien een domme vraag maar kan Martin die Tags niet zelf geplaatst hebben?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 maart 2012 om 22:39
dinsdag 13 maart 2012 om 22:41
dinsdag 13 maart 2012 om 22:41
quote:helene31 schreef op 13 maart 2012 @ 22:38:
[...]
Tja, het schijnt dat ieder topic naast de actieve forummers ook honderden tot duizenden meelezers heeft. Wie weet een aantal van hen?
Waar heb je die getallen vandaan Helene?
Een paar meelezers, dat idee had ik altijd wel, maar zó veel?
Toch eens wat beter nadenken
[...]
Tja, het schijnt dat ieder topic naast de actieve forummers ook honderden tot duizenden meelezers heeft. Wie weet een aantal van hen?
Toch eens wat beter nadenken
dinsdag 13 maart 2012 om 22:43
quote:jeane_avril schreef op 13 maart 2012 @ 22:41:
[...]
Er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme antwoorden.
De mogelijkheid bestaat dat martin zelf mee doet. Voor de underdog rol wellicht?
Oh jawel hoor, er bestaan wel degelijk domme vragen
IK heb er namelijk patent op.
Maar het is wel wat ik denk, dat Martin het zelf doet.
[...]
Er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme antwoorden.
De mogelijkheid bestaat dat martin zelf mee doet. Voor de underdog rol wellicht?
Oh jawel hoor, er bestaan wel degelijk domme vragen
IK heb er namelijk patent op.
Maar het is wel wat ik denk, dat Martin het zelf doet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 maart 2012 om 22:44
quote:Moonlight82 schreef op 13 maart 2012 @ 22:41:
[...]
Toch eens wat beter nadenken Van Viva zelf geloof ik. Zij beweerden dat er iedere dag duizenden unieke forummers aanwezig zijn, al dan niet actief.
[...]
Toch eens wat beter nadenken Van Viva zelf geloof ik. Zij beweerden dat er iedere dag duizenden unieke forummers aanwezig zijn, al dan niet actief.
dinsdag 13 maart 2012 om 22:44
quote:Moonlight82 schreef op 13 maart 2012 @ 22:42:
Gaat dit nu weer de nieuwe beleidsdiscussie worden voor de komende maanden?
Het taggen is ontdekt....Ik vermoed dat het taggen beperkt blijft tot martin topics. Niettemin irritant en onnodig, maar geen beleidsdiscussie waard. Maar je weet het nooit hier. Tag gate is born.
Gaat dit nu weer de nieuwe beleidsdiscussie worden voor de komende maanden?
Het taggen is ontdekt....Ik vermoed dat het taggen beperkt blijft tot martin topics. Niettemin irritant en onnodig, maar geen beleidsdiscussie waard. Maar je weet het nooit hier. Tag gate is born.