alleen naar de film

28-05-2017 11:18 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben morgenmiddag vrij en wou graag naar de film helaas kan niemand meer dus besloten om zelf te gaan is dit niet raar alleen naar de film
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, het is toch zonde als je altijd maar thuis blijft omdat er niemand in je omgeving is die met je mee kan/wil?
Ik ga regelmatig alleen naar de film of naar andere activiteiten/evenementen aangezien ik vaak vrij ben wanneer anderen moeten werken.
Waarom zou dat raar zijn? Lekker film kijken!
Alle reacties Link kopieren
Wat is daar raar aan dan? Het is donker in een bioscoop. En zelfs als het niet donker zou zijn: je gaat toch om naar een film te kijken, niet om met iemand te kletsen of zo (jij bent toch niet diegene die altijd achter mij zit te kletsen in de bioscoop ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog een abo had en kinderloos was ging ik best vaak alleen naar de bios. Wel liever smiddags idd, dan zijn er meer mensen alleen dan savonds.. gewoon doen!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk juist, toen ik nog zo'n onbeperkt voor xxx euro per maand pas had ging ik ook vaak alleen.
Internagelaktisch
heerlijk alleen naar de film!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind echt niets zo heerlijk als alleen naar de film :)
Doe ik ook regelmatig. En als ik mezelf eens op een echt dagje uit wil trakteren ga ik ook wel eens 's middags naar de film, dan uit eten, dan nog een keer naar de film. Heerlijk.
Ik ben meerdere keren alleen naar de bios gegaan en zag altijd meer mensen die ook alleen waren. Niks geks of raars aan.
Een keer zat ik voor pubers die aan het fluisteren waren van "Dat meisje (was al in de 20 maar goed) is helemaal alleen, wat zielig dat ze geen vriendinnen heeft om mee te gaan." Dat waren de enige die het raar en zielig vonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk in mijn eentje naar de bios! Geen commentaar op de filmkeuze, of op de kwaliteit van de acteurs, of het plot ... Tijdens de film dan hè. Commentaar leveren is prima nadat we de bioscoopzaal uit zijn gelopen :P

Ik ga ook in m'n eentje naar theatervoorstellingen, en het ballet, en mocht dat buiten mijn woonplaats zijn, dan ga ik ook alleen in een restaurant eten. Mijn familie en vrienden vinden het normaal, weten niet beter. Ik ga ook geregeld met mijn man, familie of vrienden ergens heen, maar ik blijf gewoon niet meer thuis als er niemand mee wil en/of kan.

Al blijft mijn schoonmoeder het wel raar en eng vinden :popcorn: stel je voor dat er iets gebeurd of dat mensen raar naar me gaan kijken... tja, been there, done that, got the t-shirt en ik leef nog steeds

Ik wens je heel veel plezier in de bioscoop!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alleen naar de film ook heerlijk.!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, alleen naar de film. Het liefst overdag, dan heb je vaak de hele zaal voor jezelf. En ik ga ook wel eens alleen naar het theater. Als je iets heel graag wil zien en er wil even niemand mee, dan laat je je daardoor toch niet weerhouden? En het leven is te kort om je druk te maken om wat andere mensen denken.
Heerlijk is dat juist!

Echt doen, ik geniet daar enorm van!
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me echt over het aantal mensen die deze vraag hier komt stellen. Waarom zou dat raar zijn, ik begrijp daar echt niets van. Ik ga met plezier alleen naar de film, alleen winkelen, alleen een terrasje doen. In de cinema kan je toch ook geen gezellige babbel doen als je met twee bent?
Waarom zou dat raar zijn? Heerlijk alleen. (lekker niemand die tegen je kletst zodat je de helft van de film mist, of die de helft van jouw :popcorn: op eet.) ;-)
Alle reacties Link kopieren
Echt niet raar. Heerlijk juist. ik kan echt opknappen van een middagje me-time. lekker alleen iets doen. ff alleen wat ik wil en niet wat de kids, mijn man of anderen willen. Ik doe ook vaak genoeg wat met hun of vriendinnen maar soms ben ik er gewoon aan toe. Veel plezier alvast!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Mooi , dan ga ik even een middag voor.mezelf houden morgen :-)
Im a free bitch- I was born this way
Waarom zou dat raar zijn? Ik ga regelmatig alleen naar de film. Heeft nog nooit iemand vreemd van opgekeken.
Kinderspruit11 schreef:
28-05-2017 15:51
Mooi , dan ga ik even een middag voor.mezelf houden morgen :-)
Goed van je. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Laat je nooit tegenhouden door de mening van anderen. Doe lekker waar je zin in hebt. Naar welke film ga je?
Ik snap dat je even een drempel over moet. Maar niemand die je ziet in het donker.
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
rebecca_90 schreef:
28-05-2017 16:35
Ik snap dat je even een drempel over moet. Maar niemand die je ziet in het donker.
Veel plezier!
En anders maakt het nog niks uit. Zin om lekker uit eten te gaan, naar de bios te gaan, terrasje te pakken, etc., gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Snap je vraag hoor, ik dacht eerst ook dat het misschien raar was (de film is toch iets waar je sneller aan denkt om samen te doen). Maar ik ging paar jaar terug ook best vaak alleen, omdat ik toch een abonnement had! Het grappige is juist als je overdag op een werkdag gaat, dat er vaak meer mensen alleen zitten dan mensen die samen zijn haha! En inderdaad, het is echt fijn om af en toe dat soort dingen gewoon alleen te doen :)
OpenHaardVuur schreef:
28-05-2017 11:38
Ik vind het heerlijk in mijn eentje naar de bios! Geen commentaar op de filmkeuze, of op de kwaliteit van de acteurs, of het plot ... Tijdens de film dan hè. Commentaar leveren is prima nadat we de bioscoopzaal uit zijn gelopen :P

Ik ga ook in m'n eentje naar theatervoorstellingen, en het ballet, en mocht dat buiten mijn woonplaats zijn, dan ga ik ook alleen in een restaurant eten. Mijn familie en vrienden vinden het normaal, weten niet beter. Ik ga ook geregeld met mijn man, familie of vrienden ergens heen, maar ik blijf gewoon niet meer thuis als er niemand mee wil en/of kan.

Al blijft mijn schoonmoeder het wel raar en eng vinden :popcorn: stel je voor dat er iets gebeurd of dat mensen raar naar me gaan kijken... tja, been there, done that, got the t-shirt en ik leef nog steeds

Ik wens je heel veel plezier in de bioscoop!

Zo stoer! Ik durf niet alleen naar een theatervoorstelling :facepalm: of uit eten...weet niet voel me dan echt raar van binnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven