Weer een aanval gehad

10-09-2018 07:41 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 weken geleden hyperventilatie aanval gehad zeiden ze in het ziekenhuis. Opgehaald met de ambulance.

Gisteren fietste ik in de stad, naar iemand toe om pokemon te ruilen. Ik heb een gotcha dus onderweg speel ik dus automatisch pokemon. Kon ineens geen licht geluid mensen autos verdragen werd er misselijk en duizelig van. Ik ben gaan zitten en weer ging het niet goed. Lichaam tintelde en het gevoel van wegvallen...

Ik wilde naar huis, liever wegvallen thuis dan hier zitten op straat om half 10 s avonds. Toen merkte ik dat ademhalen ook niet goed meer ging. Er kwam een lieve jongen aan die mijn fiets in de fietsenstalling heeft gezet en mij thuis heeft gebracht.

En nu ben ik wakker en kan alleen maar janken. Weet niet wat ik moet doen. Ik heb de hele dag door pijn en angst klachten. Ik werk als postbode op de scooter zou gepromoveerd worden maar hier wil ik van af zien, ik kan en wil het allemaal niet meer. Teveel druk en stress wat er bij komt kijken. Ik ben zo bang dat zon aanval tijdens het werk ook gebeurd. Ik ben doodsbang. Het blijft maar nier beter gaan met me en gaat al jaren af en aan.

Ik was in april psychisch overbelast werd er in ziekenhuis geconstateerd. En soms denk ik moet ik geen rust pakken zorgen dat ik weer beter word?? Maar hoe dan wat ga ik dan doen? Maar nu is het mij weer zo te veel en ben ik er klaar mee.

Ik heb al ademhalingsfysio maar als een aanval komt is het al te laat en werkt het niet meer 😭 ben het zo beu allemaal alles kost mij zoveel energy

Ik moest dit even van mij afschrijven want kan bij niemand terecht.

Ik wil weten waar de aanval vandaan komt. Bel zo huisarts weer op maar die stuurde me longarts alweeeer. Terwijl ik al aangaf is psychisch geef me hulp ga er aan onderdoor
anoniem_374998 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 12:14
2.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afspraak met de praktijk ondersteuner laten maken?