We tetteren de lente los!
zondag 7 april 2013 om 00:00
2e geworden...... toch wel balen. Nummer 1 was niet terecht. Tsss. Maar we hebben wel de prijs voor de beste saxofoongroep. Dat is toch wat.
Na afloop spraken we 1 van de juryleden en die zei dat we verreweg het beste orkest waren. Leuk natuurlijk, maar dat had hij tegen z'n collega juryleden moeten zeggen.
Nou ja, we zitten weer in de bus. Waar is de wijn?
Na afloop spraken we 1 van de juryleden en die zei dat we verreweg het beste orkest waren. Leuk natuurlijk, maar dat had hij tegen z'n collega juryleden moeten zeggen.
Nou ja, we zitten weer in de bus. Waar is de wijn?
zondag 7 april 2013 om 03:34
Jaaa......in principe wel natuurlijk.
Als je 2e wordt en de 1e is gewoon duidelijk beter, dan is het prima. Maar dat was het niet. Dus dan word je er een beetje zuur van en ga je complottheorieen verzinnen.
Maar ach, iemand zei al: we zijn de beste........van de verliezers.
Nu nog een drankje en dan naar bed.
Als je 2e wordt en de 1e is gewoon duidelijk beter, dan is het prima. Maar dat was het niet. Dus dan word je er een beetje zuur van en ga je complottheorieen verzinnen.
Maar ach, iemand zei al: we zijn de beste........van de verliezers.
Nu nog een drankje en dan naar bed.
zondag 7 april 2013 om 12:05
quote:pilou schreef op 07 april 2013 @ 09:50:
Gefeliciteerd Splinter, en succes vandaag met je brakke gevoel
Waaaar zijn onze vadrouilles smileys gebleven? Olijijijijijijijijijfje!!! Kun jij vertalen wat ze zeggen? Vadrouilles
Is niet goed he?
Pfff, brak hoor. Pien in 't dak enzo. Ik ga Slofjes advies maar volgen en even bij de link van Bieb kijken.
En het is mooi weeeeeeeeer!
Gefeliciteerd Splinter, en succes vandaag met je brakke gevoel
Waaaar zijn onze vadrouilles smileys gebleven? Olijijijijijijijijijfje!!! Kun jij vertalen wat ze zeggen? Vadrouilles
Is niet goed he?
Pfff, brak hoor. Pien in 't dak enzo. Ik ga Slofjes advies maar volgen en even bij de link van Bieb kijken.
En het is mooi weeeeeeeeer!
zondag 7 april 2013 om 12:14
zondag 7 april 2013 om 12:25
quote:Olijfje_ schreef op 07 april 2013 @ 12:12:
Hm, vadrouilles bestaat niet meer..
Ja balen. Ik zag het laatst ook al.
Wel eigenwijs in mijn favorieten laten staan in de hoop dat...
http://www.forumsmilies.nl/
hier staan ook wel okeje smilies op.
Hm, vadrouilles bestaat niet meer..
Ja balen. Ik zag het laatst ook al.
Wel eigenwijs in mijn favorieten laten staan in de hoop dat...
http://www.forumsmilies.nl/
hier staan ook wel okeje smilies op.