Ook in de zomer tetteren we
maandag 12 augustus 2013 om 17:49
Hij is echt TE schattig! Haske druk met onderzoeken en ontdekken, eerst wat zenuwachtig, maar nu loopt hij rustiger rond. Hij zit alleen geen seconde op zijn gat.
Hij komt ook al heel schattig op ons af gehobbeld om knuffeltjes te halen.
In de auto vond ie niks, dramaqueen. Heel miauwconcert, maar hij zat ook heel erg te hijgen. Net een hond, dat was wel akelig. Maar hij bleef heel alert uit zijn oogjes kijken.
Filmpje komt nog!
Hij is zoooooooooo nieuwsgierig! En zooooo lief.
Hij komt ook al heel schattig op ons af gehobbeld om knuffeltjes te halen.
In de auto vond ie niks, dramaqueen. Heel miauwconcert, maar hij zat ook heel erg te hijgen. Net een hond, dat was wel akelig. Maar hij bleef heel alert uit zijn oogjes kijken.
Filmpje komt nog!
Hij is zoooooooooo nieuwsgierig! En zooooo lief.
maandag 12 augustus 2013 om 18:47
maandag 12 augustus 2013 om 18:48
maandag 12 augustus 2013 om 18:53
quote:Biebeliee schreef op 12 augustus 2013 @ 18:47:
[...]
En voor praktisch: hoesjes maken van handdoeken voor om de ligplekken/kussen(s) zodat je makkelijk kan wassen.
Da's handig ja. Maar even kijken of het kwijlen is of dat het toch een traanoogje is.
Voor op het balkon ga ik denk ik een tuigje kopen. Hij is zo razendsnel, dat durf ik nog niet zo aan!
[...]
En voor praktisch: hoesjes maken van handdoeken voor om de ligplekken/kussen(s) zodat je makkelijk kan wassen.
Da's handig ja. Maar even kijken of het kwijlen is of dat het toch een traanoogje is.
Voor op het balkon ga ik denk ik een tuigje kopen. Hij is zo razendsnel, dat durf ik nog niet zo aan!
maandag 12 augustus 2013 om 19:15
quote:Splinter_ schreef op 12 augustus 2013 @ 18:48:
Hij heeft dus geen conditie. Net eventjes gespeeld met een hengeltje en hij ligt helemaal uit te hijgen. Met z'n bekkie half open. ??Kan ook een beetje stress zijn Splinter. Al die nieuwe indrukken, in een mandje gepropt worden, autorijden, nieuwe omgeving.
Hij heeft dus geen conditie. Net eventjes gespeeld met een hengeltje en hij ligt helemaal uit te hijgen. Met z'n bekkie half open. ??Kan ook een beetje stress zijn Splinter. Al die nieuwe indrukken, in een mandje gepropt worden, autorijden, nieuwe omgeving.
maandag 12 augustus 2013 om 19:18
quote:Slofje schreef op 12 augustus 2013 @ 19:15:
[...]
Kan ook een beetje stress zijn Splinter. Al die nieuwe indrukken, in een mandje gepropt worden, autorijden, nieuwe omgeving.
Maar hij heeft ook gewoon een poos in een hokje in het asiel gezeten toch.
Daar kwam hij vast ook niet aan stukken rennen toe.
[...]
Kan ook een beetje stress zijn Splinter. Al die nieuwe indrukken, in een mandje gepropt worden, autorijden, nieuwe omgeving.
Maar hij heeft ook gewoon een poos in een hokje in het asiel gezeten toch.
Daar kwam hij vast ook niet aan stukken rennen toe.