Lawaai ijskast

02-11-2007 14:03 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello.

Wij hebben pas een nieuwe ijskast gekocht; Bosch.

Nu maakte dat ding meteen al bij het eerste gebruik een hinderlijk geluid - een hoog piep geluid etc.

Gebeld met de Bosch service en mevrouw zei: "ja dit kon kloppen want dat kwam door de nieuwe koelvloeistof die tegenwoordig wordt gebruikt - maar binnen twee maanden zou dit geluid over moeten zijn.

Na twee maanden maakte "hij" echter nog steeds hetzelfde geluid. Een irritant hoog piepgeluid, en veel lawaai van moter in ijskast.

Monteur van Bosch langsgekomen en deze zegt: niets aan te doen, het komt inderdaad door de koelvloeistof die we tegenwoordig in alle ijskasten gebruiken, dit omdat deze koelvloeistof beter is voor het milieu.

Dus alle nieuwe ijskasten maken dit geluid? Ja, was zijn antwoord en nog vele jaren plezier mevrouw met uw nieuwe ijskast !!



Mijn vraag hier is of dit probleem herkenbaar is en dus ook: zijn er mensen die zeggen; ja, heb ook nieuwe ijskast en maakt dit geluid ook. Bijvoorbaat thanks. Ik vertrouw verhaal van monteur namelijk voor geen meter. milieu - koelvloeistof en normaal dat dat ding zo'n *****herrie maakt constant . :mad:
Alle reacties Link kopieren
Staat de koelkast wel waterpas? Dat kan in ieder geval het geluid van de moter veroorzaken.

En zo'n koelvloeistof verhaal klinkt mij wat onwaarschijnlijk in de oren. Misschien kan je eens bij de winkel informeren of zij het meer aan de hand hebben gehad.



Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven