Traprenovatie

16-07-2007 22:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al...



Wij willen onze trap renoveren en dan het liefst het idee van Upstairs,nou hebben wij begrepen dat het bedrijf Upstairs niet goed te boek staat,ik heb wel al andere bedrijven gezien op internet die het ook aanbieden...Maar welke is goed of niet,en aan welke prijzen moeten we gaan denken?



Heeft iemand hier ervaringen mee zowel goede als slechte zijn welkom?
Alle reacties Link kopieren
niemand? sry hoor ben een beetje ongeduldig...:D
Ik las dat je zit te wachten op reacties? :P



Nou, bij deze dan, sorry, ik heb geen ervaringen, maar hoop dat je wel respons krijgt. Succes hè!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb er geen ervaring mee (heel nuttige bijdrage dus), maar ik hoor van iedereen dat het krankzinnig duur is.
Alle reacties Link kopieren
Dat het ietwat duur is ben ik achter...maar ik blijf positief en blijf wachten..



Want ik vind het wel verschrikkelijk mooi!
Wat is het eigenlijk precies wat je wilt gaan doen dan Betty? Ik ken dat idee namelijk niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
kijk effe op google en dan upstairs! zo ontzettend mooi



Dan wordt je trap bekleedt met houten treden,kijk je effe? en laat effe weten of je het wel of niet mooi vindt?
Ik heb gekeken Betty, ziet er mooi uit. Je hebt verschillende mogelijkheden las ik, beton, steen of hout, maar jij wilt dus hout. Het wordt in een dag gedaan las ik ook, is wel erg snel, dus je hebt er geen last van. Maar de kosten........tja, ik heb geen idee. Het is maar net waar jij je geld aan uit wilt geven. Ik geef mijn geld bijvoorbeeld liever uit aan iets voor mijn huis, iets waar ik langer wat aan heb, dan aan een vakantie. Een ander gat weer liever op vakantie.

Dus, ik snap wel dat jij veel geld hieraan uit wilt geven. Maar ik heb echt geen idee hoeveel het kost.



Maar nogmaals, het ziet er mooi uit!
Alle reacties Link kopieren
wow!!:Dmooi he?!