Traprenovatie

16-07-2007 22:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al...



Wij willen onze trap renoveren en dan het liefst het idee van Upstairs,nou hebben wij begrepen dat het bedrijf Upstairs niet goed te boek staat,ik heb wel al andere bedrijven gezien op internet die het ook aanbieden...Maar welke is goed of niet,en aan welke prijzen moeten we gaan denken?



Heeft iemand hier ervaringen mee zowel goede als slechte zijn welkom?
Alle reacties Link kopieren
niemand? sry hoor ben een beetje ongeduldig...:D
Ik las dat je zit te wachten op reacties? :P



Nou, bij deze dan, sorry, ik heb geen ervaringen, maar hoop dat je wel respons krijgt. Succes hè!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb er geen ervaring mee (heel nuttige bijdrage dus), maar ik hoor van iedereen dat het krankzinnig duur is.
Alle reacties Link kopieren
Dat het ietwat duur is ben ik achter...maar ik blijf positief en blijf wachten..



Want ik vind het wel verschrikkelijk mooi!
Wat is het eigenlijk precies wat je wilt gaan doen dan Betty? Ik ken dat idee namelijk niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
kijk effe op google en dan upstairs! zo ontzettend mooi



Dan wordt je trap bekleedt met houten treden,kijk je effe? en laat effe weten of je het wel of niet mooi vindt?
Ik heb gekeken Betty, ziet er mooi uit. Je hebt verschillende mogelijkheden las ik, beton, steen of hout, maar jij wilt dus hout. Het wordt in een dag gedaan las ik ook, is wel erg snel, dus je hebt er geen last van. Maar de kosten........tja, ik heb geen idee. Het is maar net waar jij je geld aan uit wilt geven. Ik geef mijn geld bijvoorbeeld liever uit aan iets voor mijn huis, iets waar ik langer wat aan heb, dan aan een vakantie. Een ander gat weer liever op vakantie.

Dus, ik snap wel dat jij veel geld hieraan uit wilt geven. Maar ik heb echt geen idee hoeveel het kost.



Maar nogmaals, het ziet er mooi uit!
Alle reacties Link kopieren
wow!!:Dmooi he?!



Ach we zijn er nog niet helemaal uit,maar ziet er erg gaaf uit.



Alleen idd je hoort van vele dat het duur is en ook niet altijd even positieve geluiden erover,dus ik dacht ik open hier een topic en kijk wat op viva de ervaringen zijn..maar ik heb wel geduld hoor,toch?:D
Nou ja geduld?:D Je topic is nog niet eens een uur oud en het is niet echt een supergangbaar onderwerp. :P



Maarre, er is vast wel iemand die hier ervaring mee heeft.



( truste!)
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
of je vraagt gewoon een aannemer of interieurzaak om een offerte... kun je ook leuk prijzen vergelijken:P
Alle reacties Link kopieren
of je vraagt gewoon een aannemer of interieurzaak om een offerte... kun je ook leuk prijzen vergelijken:P




nee grapjas:Ddat schijnt ook zo'n gedoe te zijn want dan moet er eerst zo'n vertegenwoordiger langskomen en die komt evengoed wel een keer maar wil gewoon eerst even hier horen of iemand er ervaringen mee heeft...



En het gaat mij nog niet eens zo zeer om de kosten maar meer om de slechte en/of goede ervaringen snappie?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft één van mijn buren dit laten doen.

Ik zal vragen of het van upstairs! is.

Heb namelijk van twee dagen -zolang duurde het- de fotosessies doorgemaild gekregen. En het natuurlijk ook al zelf aanschouwd, lijkt erg op wat ik zie op hun site. Ze was iig erg enthousiast over de professionaliteit vd mensen.

Als ik haar spreek, meld ik het hier nog even.

(ik ben er zelf eerlijk gezegd niet zo weg van, vind het niet echt passen in haar woning)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg mooi, ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat zoiets nou kost!



Jennie
Geen ervaring mee, maar ik heb het geloof ik wel al 6 keer langs zien komen bij "Eigen Huis & Tuin" (terwijl ik dat programma zelden kijk, kan je nagaan). Misschien hebben ze bij dat programma een forum waar je wat ervaringen kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb dus al een aantal ervaringen gelezen maar wilde even weten of men hier er ook ervaring mee heeft...niemand?



Jammer hoor,want ik vind het zelf echt heel erg mooi:D
Alle reacties Link kopieren
Nou niet veel ervaringen denk ik hier op Viva?! jammer....
Alle reacties Link kopieren
Het is idd erg mooi en ik ben ook benieuwd wat het kost! Vind ik zo verrot dat op die website geen rpijzen staan vermeld.......
Ik heb het laten doen door de timmerman die ons hele huis heeft gedaan, en het kostte toen naar ik me kan herinneren rond de 4500 gulden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven