Molton ( matrashoes/beschermer die niet ademt laten maken)

22-09-2017 10:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik in iets laten maken wat op het matras moet, niet ademt, geen microporieen heeft ( zoals plastic) en geen stof, lucht of vocht doorlaat?
Al die moderne moltons zijn ademend, maar dit wil ik juist niet, dus wil ik iets laten maken wat niet ademt. Waar kan ik dit laten doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee.... ben alleen benieuwd waarom je dat zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Bij een zeilmakerij? Die hebben vast een waterdicht, niet ademend stofje/goedje/zeiltje waar ze wat van kunnen maken?
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
zoeken op waterdichte molton
zo iets: http://www.beddengoedwereld.nl/Molton-W ... 1kQAvD_BwE

of zoek je iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een niet ademende laag om je matras heen willen? Dat is toch juist niet de bedoeling?

Ik zou zoeken naar een waterdichte molton, Hema heeft die vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil juist iets wat niet ademt, waterdichte moltons heb ik geprobeerd te kopen, maar die ademen, dat is een probleem.
Alle reacties Link kopieren
kleineschnitzel schreef:
22-09-2017 10:26
Bij een zeilmakerij? Die hebben vast een waterdicht, niet ademend stofje/goedje/zeiltje waar ze wat van kunnen maken?
Waar kan ik zoiets vinden? Bedankt. Woon helemaal in Eindhoven
Alle reacties Link kopieren
waarom niet? een niet ademend molton slaapt echt niet lekker. waar moet je zweet dan heen?

koop anders een toplaag, maak deze regelmatig schoon en verwissel deze regelmatig.

maar heb je misschien smetvrees of andere fobie, want dan moet je dit gaan aanpakken
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Manoyani schreef:
22-09-2017 10:37
Waar kan ik zoiets vinden? Bedankt. Woon helemaal in Eindhoven
Ik kom praktisch nooit in Eindhoven, dus heb geen idee. Maar Google leerde mij het volgende:

https://www.zeilmakerijvanhooff.com/
http://www.pro-seal.nl/home/

Je kunt altijd even bellen met ze/even langs gaan, misschien kunnen ze wat voor je betekenen :).
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
'Geen microporiën zoals plastic'? Dus plastic is nog niet dicht genoeg???

Je hebt van die zeiltjes/matrasbeschermers die je op je bed legt tijdens een bevalling, die zijn echt hartstikke waterdicht enzo. Maar dat is plastic, dus kennelijk nog niet dicht genoeg? Maar die zeiltjes slapen echt ellendig hoor, heel naar en zweterig. En ze ritselen als je je omdraait. Dat zou ik dus niet voor mijn lol op bed leggen.

Ik word wel een beetje benieuwd waar je dit voor wil gebruiken...

Het is wel bedoeld voor op bed? Dan misschien eens zoeken bij een winkel voor medische hulpmiddelen? Voor mensen die erg incontinent of sterk allergisch zijn, zijn er misschien wel oplossingen die voor jouw doel ook geschikt zijn?
Alle reacties Link kopieren
Manoyani schreef:
22-09-2017 10:36
Ik wil juist iets wat niet ademt, waterdichte moltons heb ik geprobeerd te kopen, maar die ademen, dat is een probleem.
Maar waarom dan?
Voor een goede hygiëne is het juist belangrijk dat zowel je matras als je dekbed goed ademen en regelmatig frisse lucht zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor de kinderen destijds een waterdichte molton van de Action, maar dat is niet dicht genoeg voor, begrijp ik.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Als het niet mag ademen en geen plastic mag zijn, zou ik niet weten wat er overblijft.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
22-09-2017 11:57
Als het niet mag ademen en geen plastic mag zijn, zou ik niet weten wat er overblijft.
Lol, ik heb een fout gemaakt, het moet juist zoals plastic zijn
Alle reacties Link kopieren
zo iets??
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... b8QAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Latex laken? Die bestaan volgens mij (seksshops...).
Manoyani schreef:
22-09-2017 14:04
Lol, ik heb een fout gemaakt, het moet juist zoals plastic zijn

Dan toch een groot stuk plastic halen bij Gamma. Van dat plastic wat ze ook gebruiken bij verbouwingen (om op te lopen of iets af te dekken). Dat kun je makkelijk op maat knippen. Ik zou het niet (te strak) om het matras heen vouwen. Het is natuurlijk luchtdicht, dus het trekt vacuüm zodra je op het matras gaat liggen.
Alle reacties Link kopieren
Plasseks kun je beter in je badkamer doen dan in je bed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Manoyani schreef:
22-09-2017 14:04
Lol, ik heb een fout gemaakt, het moet juist zoals plastic zijn
In dat geval zou je kunnen kijken naar een hoes die gebruikt wordt bij bevallingen of mensen die in bed plassen. Of inderdaad zoals de tip hierboven, leg zelf een stuk zeil tussen je matras en een normale molton. Dan is je bed ook beschermd. Plastic kraakt wel een beetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven