Pantoffels

17-10-2017 22:27 43 berichten
Hallo allemaal,

Hoewel we nog kunnen genieten van lekker weer ben ik toch al aan het kijken voor warmen pantoffels.
Nou heb ik de afgelopen jaren elk jaar een ander paar gekocht van allerlei verschillende makelij, maar sinds ik in de overgang ben heb ik ijskoude voeten ook in pantoffels die gevoerd zijn met vacht. Ik heb ze gedragen met sokken, zonder sokken, het maakt niet uit, koude pootjes, dus is mijn vraag: Welk soort pantoffels zijn lekker warm en de moeite waard om ze aan te schaffen? Het mogen wat duurdere zijn, maar het moet niet te gek worden.
Wie weet raad?
Ik lees even mee, heb ook altijd koude voeten, alleen met een warme kruik krijg ik ze warm :|
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze het liefst van uggs. Maar omdat die zo duur zijn heb ik dit jaar een paar van shepherd gekocht. Ook niet goedkoop, maar vooralsnog goed warm. Ik verwacht ook in deze sloffen geen koude voeten (en ik ben ook een echte kouwkleum!)
Ik heb sinds vorig jaar zo'n elektrische voetenzak..... s avonds op de bank zit ik daar lekker met mn voetjes in :-D
In bed natuurlijk de elektrische deken.
JessicaDay schreef:
17-10-2017 22:30
Ik draag ze het liefst van uggs. Maar omdat die zo duur zijn heb ik dit jaar een paar van shepherd gekocht. Ook niet goedkoop, maar vooralsnog goed warm. Ik verwacht ook in deze sloffen geen koude voeten (en ik ben ook een echte kouwkleum!)
Ik heb een paar van Shepherd en daar zat ik vorig jaar in te vernikkelen, vandaar ik nu niet weet wat ik moet aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
:-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Google eens op boho sloffen. Ik ben een groot fan...
Alle reacties Link kopieren
Hier vorig jaar via groupon gevoerde schapensloffen gekocht. Ik die immer koude voeten had met die dingen niet meer. Super !
Oké mijn oma had vroeger ook zoiets maar boeien ;)
Alle reacties Link kopieren
[quote=Nouschi post_id=27677068 time=1508272725 user_id=50111]
Hier ging iets mis sorry vraag me af of mijn droomtoffels uitgevonden zijn namelijk verwarmde :)
Ik wil ze wel hebben desnoods trek ik wel even wat anders aan als ik ga koken maar voor op de bank is het precies wat ik zoek.

Kan iemand me vertellen waar de onderkant van gemaakt is dat kan ik nergens terugvinden. Anders ga ik ze bestellen ik zie dat ze 2 maten hebben denk dan ook niet dat ze als gegoten zitten want het is maat 41 - 45 als je L besteld. Dan lig je denk ik met maat 41 zo op je snuit omdat ze makkelijk van je voeten vliegen. Een maatje kleiner en je hebt maat 37 - 40. Net te klein.
Als de bodem stevig is zou ik daarom voor de grote maat gaan.
Ik ben het zat om met die licht vochtige dingen vol pitten of schillen uit de magnetron die nog stinken ook rond te lopen wat nauwelijks lukt.

Wie o wie heeft deze wonderpantoffels :)
anoniem_348934 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 23:17
Reden: fout
87.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd 2 paar sokken: mijn gewone sokken en daar overheen falke slipsokken. Sindsdien geen koude voeten meer.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens van die sloffen voor in de magnetron geprobeerd?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Giesswein pantoffels, heerlijk warm en ik doe er al jaren mee.
clafoutis schreef:
17-10-2017 22:41
Google eens op boho sloffen. Ik ben een groot fan...
Ik geloof dat ik ook fan ben. Ga ze bestellen voor mijn maar weg is.

Bedankt voor de tip. :)
VickyP schreef:
17-10-2017 22:48
Heb je wel eens van die sloffen voor in de magnetron geprobeerd?
Oef, dat vind ik een vies idee. Sorry.
Warmbats.... hier ook altijd koude voeten maar in mijn warmbat pantoffels is dat eindelijk over. En goed betaalbaar ten opzichte van merken als uggs.
binkie schreef:
17-10-2017 22:42
Hier vorig jaar via groupon gevoerde schapensloffen gekocht. Ik die immer koude voeten had met die dingen niet meer. Super !
Oké mijn oma had vroeger ook zoiets maar boeien ;)
Die zien er ook heel warm uit.
jettestet schreef:
17-10-2017 22:51
Warmbats.... hier ook altijd koude voeten maar in mijn warmbat pantoffels is dat eindelijk over. En goed betaalbaar ten opzichte van merken als uggs.
Dat is net zoiets als Shepherd en daar heb ik koude voeten in. Maar bedankt voor de tip. :)
Alle reacties Link kopieren
Keen heeft goede pantoffels, en die van Giesswein zijn ook goed.
Keen is vrijwel onverslijtbaar, met dikke, echt rubberzolen, en fleece-voering, Giesswein schapenwol met dunnere zolen. Maar de dichte variaties van allebei zijn wel 50-70 euro. Gaan wel jaren mee.
nounou
Nouschi schreef:
17-10-2017 22:38
Afbeelding
Dan heb ik een verlengsnoer nodig van 20 meter en ik mag niet bij de kraan komen, anders krijg ik nog kleinere krulletjes. :proud:
zazamaenade schreef:
17-10-2017 22:56
Keen heeft goede pantoffels, en die van Giesswein zijn ook goed.
Keen is vrijwel onverslijtbaar, met dikke, echt rubberzolen, en fleece-voering, Giesswein schapenwol met dunnere zolen. Maar de dichte variaties van allebei zijn wel 50-70 euro. Gaan wel jaren mee.
Van fleece krijg ik zweetvoeten en heb het dan alsnog koud.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-10-2017 23:00
Van fleece krijg ik zweetvoeten en heb het dan alsnog koud.
Ja, ik vind het normaal ook niet fijn, maar dit is een rul, ademend fleece.
Ik zou zeggen ga eens naar een uitgebreid gesorteerde buitensportzaak, met goed opgeleid personeel, daar ben ik aan echt fijne pantoffels gekomen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 17-10-2017 23:08
Reden: drie keer goed was een beetje te veel
2.94% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik heb glerups, heel erg fijn en warm.
Alle reacties Link kopieren
Mijn voeten worden in geen enkele slof warm.
Enige wat mij helpt is echte wollen sokken, zoals deze (gekocht in een buitensportwinkel)
Afbeelding
die draag ik thuis over gewone sokken, en nooit meer last van koude voeten.
Opvliegers helpen soms ook ;-D
...
zazamaenade schreef:
17-10-2017 23:05
Ja, ik vind het normaal ook niet fijn, maar dit is een rul, ademend fleece.
Ik zou zeggen ga eens naar een uitgebreid gesorteerde buitensportzaak, met goed opgeleid personeel, daar ben ik aan echt fijne pantoffels gekomen.
Dat is een plan. Dank je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven