Kattenbraaksel op muur

19-01-2018 09:39 7 berichten
Oh my...
Ik kom net beneden en zie dat een van de katten bovenin de krabpaal heeft gebraakt, zo tegen een witte muur met structuur.

Mijm vraag, hoe krijg ik dit goed eraf zonder dat ik de verf en strucuur verpest?
Oh balen! Gewoon met een sopje proberen? Of anders wordt het toch (een deel van) de muur overschilderen.
Ik had het een tijd geleden met een koffievlek, struikelde met een beker koffie - flats zo de koffie tegen de witte muur. Je bleef het zien dus toen heb ik toch de latex er maar bij gepakt.

Nu schilder ik de muren best regelmatig om het fris wit te houden dus ik kan prima 1 muur schilderen zonder dat er meteen een kleurverschil is met de rest van de kamer. Hoop dat dat bij jou ook zo is en je hierdoor niet meteen de hele kamer moet doen!
Alle reacties Link kopieren
laten drogen, daarna stukjes eraf zuigen (stofzuiger met borstel)

Mijn ervaring is dat je stucwerk prima schoon kan maken met een sopje, zorg wel dat je geen pluizige doekjes/sponsjes gebruikt want die blijven haken in je stuc
Alle reacties Link kopieren
O balen zeg, maar ik zou het gewoon zo snel mogelijk met een sopje te lijf gaan, vaak gaat het er dan wel af. Niet laten drogen dan trekt het alleen maar meer in de verf.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Het is wit? Losse troep er af, schoonmaken met een sopje en daarna met pure bleek deppen.
Bedankt voor de tips dames! Ik heb het gestofzuigd, met een afwasborstel geschropt en daarna gedept. Het ziet er naar uit dat het weg is. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat het gelukt is!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven