30 jaar

15-04-2018 13:25 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ben echt inspiratieloos als het op het uitnodigen voor mijn 30 jaar party is.
Wil en kan jij mij hierbij helpen.?
Zou echt top zijn.😊

-Wil graag een originele/leuke/grappige uitnodigings tekst hebben.
-Het feest word in Hawaïi thema gehouden.

Wie ben ik.??🤔

Ik ben een moeder van 2 prachtige dochters. Als ik een keer wat drink is het malibu cola. Verkleden voor een feest ben ik altijd voor in. Ben fan van syfy. Ben best onbenullig. Ga weer de boeken in om een studie te volgen via nti. Iedereen krijgt bij de ingang een bloemen ketting van mij. Zou leuk zijn als de gasten ook zich verkleden.

Mis halen jullie hier leuke ideeën/inspiratie uit voor in de tekst 😉

Hoor het heel graag.
Alvast heel erg bedankt 😁
anoniem_367940 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 16:25
0.07% gewijzigd
Wat is een 30 jaar party
En wat is de datum want ik weet niet eens of ik wel kan
syfy

Fan van syfy, syfyllis? Daar kunnen we wel wat mee
Bedoel je misschien scifi ?
wordt het een tuinfeest?
Je kunt ook geen feest geven en daadwerkelijk naar Hawaii op vakantie gaan.
Alle reacties Link kopieren
dd ben ik jarig
Kom je ook op mijn feestje? Het is van x tot y uur, je wordt niet thuis gebracht
Ik regel alles, zorg jij wel voor een leuke hawaii outfit?

of gewoon:
feest
de malibu staat klaar , trek iets passends aan, en kom zolaat op dit adres
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
15-04-2018 13:42
wordt het een tuinfeest?
Het word een feest in een zaaltje 😀
Amerail schreef:
15-04-2018 13:46
Het word een feest in een zaaltje 😀
wat 'n afknapper, zeker met zo'n thema....
Afbeelding
Amerail schreef:
15-04-2018 13:46
Het word een feest in een zaaltje 😀
Tiki bar

Afbeelding
Kun je niet een beach club-achtige tent afhuren? Zit je meteen in het thema.
Alle reacties Link kopieren
Zou gaaf geweest zijn. Maar dat is niet haalbaar. Het word wel helemaal om getoverd tot het thema. Met palmbomen, hawaïi slingers, opblaas flamingo's enzo, tiki bar, hawaïi posters, hula meisje van karton, grote totem palen etc
anoniem_367940 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 14:04
3.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zoiets kopiëren en uitnodigingen van maken

Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Op Canva kun je zelf uitnodigingen maken.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heb je van die kartonnen glasafdekkers waar je een rietje doorsteekt, om de wespen van je drankje weg te houden.
Geen idee hoe ze heten, maar schrijf daar de uitnodiging op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Waarom je 30 vieren als je niet kunt bedenken hoe en waarom?
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Amerail schreef:
15-04-2018 14:00
Zou gaaf geweest zijn. Maar dat is niet haalbaar. Het word wel helemaal om getoverd tot het thema. Met palmbomen, hawaïi slingers, opblaas flamingo's enzo, tiki bar, hawaïi posters, hula meisje van karton, grote totem palen etc
Totempalen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Vind het echt jammer dat mensen hier negatief/lullig op reageren. Als ik het bijv het op een verkeerde manier het geschreven heb of dat je niet snap waarom ik het vier als je niet weet hoe of waarom. Weet degelijk wel waarom en hoe. Het enige wat ik vraag als je men bericht goed leest is dat ik inspiratie loos ben om een originele tekstte verzinnen op men uitnodiging. Wat, waar, hoe, waarom is helemaal niet aan de orde. Reageer dan gewoon niet.!! Iedereen die mee denkt voor leuke ideeen en een kaart. Super bedankt. Daar heb ik tenminste wat aan. 😁
karin12345 schreef:
15-04-2018 16:01
Totempalen :facepalm:
die hebben ze hoor.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet 5 kuub zand op de vloer te gooien.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Je noemt allemaal details die er niet toe doen.
Je moet bedenken wat je wilt vieren. En waarom met die mensen. En vervolgens hoe.
Je hebt ook bedacht hoe je het feest inricht, dan moet een tekst ook wel lukken. Ik zou zelf helemaal geen papieren uitnodiging sturen, maar er een videoboodschap van maken. In die video ben je verkleed en lig je met een cocktail op een zogenaamd strand, met een gezellig muziekje op de achtergrond en spreek je de genodigden toe.
Amerail schreef:
15-04-2018 16:21
Vind het echt jammer dat mensen hier negatief/lullig op reageren. Als ik het bijv het op een verkeerde manier het geschreven heb of dat je niet snap waarom ik het vier als je niet weet hoe of waarom. Weet degelijk wel waarom en hoe. Het enige wat ik vraag als je men bericht goed leest is dat ik inspiratie loos ben om een originele tekstte verzinnen op men uitnodiging. Wat, waar, hoe, waarom is helemaal niet aan de orde. Reageer dan gewoon niet.!! Iedereen die mee denkt voor leuke ideeen en een kaart. Super bedankt. Daar heb ik tenminste wat aan. 😁
Kom op me feest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven