Droogrekje voor aan deur

15-12-2018 22:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/metaltex-gale- ... lsrc=aw.ds


Weet iemand waar zoiets betaalbaarder te koop is? Dus een was rekje waarbij de deur alsnog dicht kan. Want waarbij de deur open moet blijven heb ik al heel vaak gezien.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets maar dan kleiner, wat je zeg maar over de deur zelf heen hangt, is te koop bij Action, Ikea, Blokker, Leen Bakker, Kwantum ...
Alle reacties Link kopieren
Oh die van bol.com ken ik niet.
Die ik bij Action etc zie zijn zo dat je de deur niet meer kan dichtdoen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
15-12-2018 22:37
Zoiets maar dan kleiner, wat je zeg maar over de deur zelf heen hangt, is te koop bij Action, Ikea, Blokker, Leen Bakker, Kwantum ...

Bij de action Ikea Blokker Jysk etc. heb ik gekeken en daar zie ik wel droogrekjes maar niet waarbij de deur dicht gaat...
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
15-12-2018 22:46
Oh die van bol.com ken ik niet.
Die ik bij Action etc zie zijn zo dat je de deur niet meer kan dichtdoen.
Precies! En ik wil graag eentje waarbij de deur wel dicht kan zodat ik het in mijn washok kan hangen en de deur gewoon dicht kan doen zodat eventuele gasten het niet zien en mijn andere deuren nog makkelijk open en dicht gaan🙋🏼‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze wel hoor, gewoon wat beter zoeken. Zeker action heeft ze want daar heb ik ze zelf ook gehaald.
Ik vind dat rekje qua prijs nog meevallen. Maar inderdaad kijk eens bij Leenbakker, Kwantum, Jysk, Ikea wellicht. Het kan wellicht wel even zoeken wat het beste werkt bij jouw deur want dat kan ook nog het verschil maken. En als het net iets te dik is dan zou je misschien de deur iets kunnen laten zakken als je tenminste aan de onderkant nog wat ruimte hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt hierbij volgens mij ook uit of je een opdek of stompe deur hebt. Deze constructies lijken alleen te werken bij een stompe deur. De meeste moderne deuren zijn opdekdeuren.
Alle reacties Link kopieren
https://www.eurotops.nl/uittrekbare-rui ... vPEALw_wcB
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan wat voor soort deur je hebt. Maak er foto's van vanuit verschillende hoeken zodat de kans dat je de verkeerde meeneemt kleiner wordt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De was is behoorlijk zwaar hè. Weeg het eerst (nat) zodat je weet of je dat de scharnieren kan aandoen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven