Luisterboeken, hoe, wat, waar?

13-01-2019 11:32 14 berichten
Ik wil graag proberen of luisterboeken iets voor mij zijn. Welke bron vinden jullie prettig?
Ik weet van Storytel en Luisterbieb, ik zag dat ook Spotify luisterboeken heeft, maar er is vast meer.
Welke gebruiken jullie? Vind je de app prettig? Wat betaal je? Wat vind je van het aanbod?
Ik lees mee. Ik haal nu luisterboeken uit de bieb :-)
Alle reacties Link kopieren
Bibliotheek
Alle reacties Link kopieren
De luisterbieb gebruik ik wel eens. Kost niks bij een bieb abonnement.
Ik heb op spotify de volgende boeken gevonden: Ma van Hugo Borst, Lieveling van Kim van Kooten en Moedervlekken van Arnon Grunberg. Verder veel kinderboeken.
Spotify heeft mijn voorkeur omdat ik daar al een abonnement op heb. Is daar nog meer op te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat Spottify ook luisterboeken had. Ik heb al een jaar of 2 een abonnement op Storytel en ben daar nog steeds heel blij mee. Ze hebben een heel groot assortiment en ook nieuwe boeken staan er snel op. Je kunt Storytel sowieso 2 weken gratis gebruiken, als je eens wil kijken of het wat voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de app van LuisterBieb fijner, maar het aanbod van Storytel is groter.

Bij de bibliotheek kun je ze ook lenen, maar die zijn vaak a) behoorlijk beschadigd en b) werken vaak met cd’s (dus steeds wisselen).
celaena_aelin wijzigde dit bericht op 13-01-2019 13:07
1.15% gewijzigd
Ik gebruik de app van luisterbieb. Aanbod is niet gigantisch maar goed genoeg om een tijdje vooruit te kunnen.
Spotifyboeken heb ik gedownload, ook een paar podcasts. Inloggen in de Luisterbieb-app lukt niet met mijn abonnementgegegevens, ik heb ze gemaild. Als dit allemaal niet lukt ga ik morgen maar even een storytel-account aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er helemaal aan wat je genre is. Ik vind niet veel bij storytell. Ik ben aan het kijken bij audible. Heb nog niet gevonden hoe en of je ook vanuit Nederland lid kunt worden.
Dat is trouwens meer een soort boekenclub, je mag de boeken houden. 1 boek p maand voor 7.50 lijkt me een goede deal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb storytell en luisterbieb. Die laatste vind ik het aanbod echt summier. Daarom nu storytell dat lijkt vooralsnog wel redelijk. Mijn telefoon liep ook steeds vast op de LuisterBieb ap. Met storytell nog geen last van.
Audible is toch alleen engels?

Ik luister vooral veel onderweg in de auto en soms in bed.
Alle reacties Link kopieren
flowery schreef:
17-01-2019 19:20
Ik heb storytell en luisterbieb. Die laatste vind ik het aanbod echt summier. Daarom nu storytell dat lijkt vooralsnog wel redelijk. Mijn telefoon liep ook steeds vast op de LuisterBieb ap. Met storytell nog geen last van.
Audible is toch alleen engels?

Ik luister vooral veel onderweg in de auto en soms in bed.
Klopt. Maar Engels is voor mij prettiger. Daarom waarschijnlijk geen genoeg aanbod bij storytell :)
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
17-01-2019 19:24
Klopt. Maar Engels is voor mij prettiger. Daarom waarschijnlijk geen genoeg aanbod bij storytell :)
Dan snap ik t!
Ik heb storytel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven