Goede rugzak VO, tips?

28-02-2019 20:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor een goede rugzak met stevige bodem, voor het voortgezet onderwijs? Vorig jaar een eastpak gekocht, goed merk dacht ik, maar hier zit niet eens een verharde bodem in. Lijkt me niet echt goed voor de boeken. Hoor het graag!
ghost79 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 23:01
8.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boeken kunnen daar prima tegen hoor, gewoon de boeken kaften en dan kunnen ze dat hebben.

Anders zou je eens naar Herschell kunnen kijken, ook een heel fijn merk!
Alle reacties Link kopieren
eastpak zijn echt goede, mijn kinderen doen daar hele schoolperiode (5 jaar) mee.
Schoolboeken hoeven toch niet gloed- en gloednieuw te blijven?

Niks zo vervelend als een tas met harde bodem als je die dag maar twee vakken hebt.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 20:42
40.67% gewijzigd
Koop er eentje van leer bij aliexpress.
Loopt er nog iemand met Kipling of Hedgren rond?
Belg007 schreef:
28-02-2019 20:41
Loopt er nog iemand met Kipling of Hedgren rond?
Geen scholieren nee.
Mijn dochter heeft een Fjällräven Kånken rugzak, deze bevalt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Dakine!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Bodem is op zich wel handig, anders blijven de boeken niet in je tas zitten.
Alle reacties Link kopieren
Swissgear, bevalt super, en gaat al jaren mee.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
28-02-2019 20:41
Loopt er nog iemand met Kipling of Hedgren rond?
Haha, Hedgren tassen zijn onverwoestbaar. 18 jaar later gebruik ik hem nog steeds als tas voor het zwembad of strand. En hij ziet er nog steeds goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Dakine
Alle reacties Link kopieren
DE tas die alle anderen ook hebben natuurlijk, anders loop je voor lul
Je bedoelt geen harde bodem waarschijnlijk maar dat overleefden mijn boeken vroeger prima.

Tegenwoordig heb ik een leren rugzak van Cowboysbag maar dat zou ik zelf te duur vinden voor een scholier.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
28-02-2019 21:51
Je bedoelt geen harde bodem waarschijnlijk maar dat overleefden mijn boeken vroeger prima.

Tegenwoordig heb ik een leren rugzak van Cowboysbag maar dat zou ik zelf te duur vinden voor een scholier.

Klopt, is gewoon dezelfde stof als de rest van de tas. Hierdoor ontstaat zeg maar een kuil op de plek van de zware dingen. Had ik niet echt verwacht bij zo’n merk tas.
lilalinda schreef:
28-02-2019 21:40
DE tas die alle anderen ook hebben natuurlijk, anders loop je voor lul
Dit!
Heb je straks een ongelukkig kind met perfecte boeken. Jeej.
Alle reacties Link kopieren
eekhoorn12 schreef:
28-02-2019 22:07
Dit!
Heb je straks een ongelukkig kind met perfecte boeken. Jeej.

Maak je geen zorgen, daar hou ik zeker rekening mee. Ben zelf ook jong geweest, weet hoe belangrijk dat is op die leeftijd 😉. Zoon zelf boeit het trouwens totaal niet.

Wij moesten trouwens vroeger wel (bij)betalen bij schade. Maar toen huurde je de boeken. Weet niet hoe dat tegenwoordig werkt.
ghost79 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 22:16
16.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vooral kind zelf laten kiezen. Mijn moeder had ook zo'n dure verstandige rugzak voor me gekocht en na het brugjaar, zeurde ik haar al gek om een eastpak.

Ik wilde echt niet nog een jaar gezien worden met dat gedrocht.
Alle reacties Link kopieren
Dropdrop schreef:
28-02-2019 22:14
Vooral kind zelf laten kiezen. Mijn moeder had ook zo'n dure verstandige rugzak voor me gekocht en na het brugjaar, zeurde ik haar al gek om een eastpak.

Ik wilde echt niet nog een jaar gezien worden met dat gedrocht.

Haha, snap ik! Alleen boeit het onze zoon totaal niet. En shoppen is ook niet bepaald zijn ding 😉.
Ik zou effe horen wat de moeders van zijn vrienden kopen.

Anders kan het dus wel zijn dat ie als school een week bezig is ineens wél een voorkeur heeft.
Namelijk: Vooral niet die rugzak die jij gekocht hebt.
En vooral wél diegene die zijn vrienden hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik een Trunk & Co bestaat dat nog? Mijne had een soort extra stuk stof wat je open kon ritsen als de tas wat voller moest (wat je ook tegenwoordig bij reiskoffers ziet).
Was een hele goede tas. Ook een eastpack gehad maar die was zo slap.

Daarna ontdekte ik het kluisje waar de boeken in gingen. Zo kon ik mooi met mijn handtas naar school (maar dat is vast niet de bedoeling in jouw geval) ;-)

Fjallraven (?) heeft ook mooie tassen, lekker stevig en vierkant. Kan je ook aan het hand-hengsel dragen.
Gewoon een zwarte eastpack die je ook kan vergroten. Gaat hier al 3 jaar prima mee.
Voor jongens is de tas biet zo relevant, als-ie maar niet teveel opvalt.
Superdry
Hier al jaren Dakine. Vind die fijner dan eastpak rugzakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven