Ervaringen, bol.com zegt vandaag, track&trace morgen

30-07-2019 09:45 21 berichten
Titel zegt het al. Bol.com blijft eigenwijs aangeven dat mijn pakketje vandaag op een afhaalpunt geleverd wordt, Postnl geeft een vertraging aan.

Nu vrees ik dat ik pech heb, maar heeft iemand de ervaring dat het pakketje toch op tijd kwam? :)
Alle reacties Link kopieren
Track and trace heeft gelijk.
Alle reacties Link kopieren
waarschijnlijk klopt de track en trace
Ik zou ook afgaan op track and trace.

Er zijn op dit moment vaker vertragingen, het is blijkbaar druk.
Track & trace is actueel. Bol.com doet geen updates meestal, dus een vertraging van postNL zie je daar niet terug.
Alle reacties Link kopieren
Zo iets had ik laatst ook.
Alleen dan niet van bol.com.

Bij mij gaf de track and trace aan dat het pakket geleverd was op het DHL afhaalpunt.
Toen ik het pakket ging afhalen bleek mijn pakket daar niet te liggen!

Was heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Bol kan alleen maar zien of dat het pakketje aan PostNL is afgeleverd. Wat PostNL er mee doet, dat kan Bol niet zien noch heeft het er invloed op. Het zijn 2 verschillende bedrijven.

Track and Trace is de meest betrouwbare informatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Track and trace. Bol kan toch niet bij postNL zien of ze daar een vertraging hebben opgelopen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Track&trace vertrouwen. Ik had het gisteren andersom: Bol.com meldde dat ze het pakje aan de bezorgdienst hadden overgedragen, verwachtte bezorgdag Woensdag. Krijg ik ineens een melding van track&trace: de bezorger is onderweg. En dat klopte!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Bol heeft bovenaan de site staan dat ivm drukte bij post nl de pakketten vertraging kunnen hebben. De standaard levertijd gaat dus niet meer op.
Dat heb ik ook wel eens gehad en het lijkt me logisch dat postNL dan gelijk heeft want die bezorgd het.

Heb ook wel eens gehad dat een pakket aan was gekomen voordat de Track & Trace werkte voor mij.
PostNL heeft vertragingen deze en vorige week. Bol gaat gewoon uit van de normale levertijden.
Maar hoezo komt je pakket niet op tijd nu? Als je het vandaag nodig had, had je wat eerder moeten bestellen.
TsumTsum schreef:
30-07-2019 10:34
Maar hoezo komt je pakket niet op tijd nu? Als je het vandaag nodig had, had je wat eerder moeten bestellen.
Hoezo? Bol adverteert toch met vandaag voor 23u besteld, morgen in huis? Ik heb ook weleens opeens op het laatste moment een boek voor een collega die morgen jarig bleek te zijn besteld.

Daarom stuurt Bol ook van die updates, uitgaande van de standaard levertijden.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
30-07-2019 10:38
Hoezo? Bol adverteert toch met vandaag voor 23u besteld, morgen in huis? Ik heb ook weleens opeens op het laatste moment een boek voor een collega die morgen jarig bleek te zijn besteld.

Daarom stuurt Bol ook van die updates, uitgaande van de standaard levertijden.
Daarom staat er nu in grote letters op de website dat er vertraging in de leveringen is. En die waarschuwing stond er gisteravond in elk geval ook al.
Maartje2016 schreef:
30-07-2019 10:43
Daarom staat er nu in grote letters op de website dat er vertraging in de leveringen is. En die waarschuwing stond er gisteravond in elk geval ook al.
Ah, oké. Maar de vraag gaat toch over het mailtje dat TO heeft ontvangen dat haar pakketje eraan komt?
Alle reacties Link kopieren
Als je Select bezorging hebt bij bol.com, zal je er wel voor gecompenseerd worden achteraf. Maar dat verandert niets aan het bezorgmoment en dat geeft PostNL inderdaad het meest actueel aan.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
30-07-2019 09:46
Track and trace heeft gelijk.
Klopt maar het kan ineens zijn dat de bezorgtijden gewijzigd zijn. Ik had vorige week iets besteld (niet bij Bol) en toen werd aangegeven dat het pakket vandaag bezorgd zou worden. Zondag kreeg ik een mail dat het pakket toch gister al bezorgd werd (en dat klopte)
Pakket werd door Post.nl bezorgd.
Your ego is not your amigo!
Hmm, dan zal ik inderdaad pech hebben!

Zo'n nood is het niet hoor, wel iets waar ik heel erg naar uit kijk. :$

Alleen jammer dat het aankomt op een afhaalpunt waar ik vandaag in de buurt ben, maar dat komt ook wel weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Post nl heeft het meestal goed. DHL wil nog wel eens achterlopen met de info updaten. Dus ja dan kan het dat er nog steeds staat op depot maar dat ze wel aan de deur staan :)
Alle reacties Link kopieren
MissMagicx schreef:
30-07-2019 11:55
Hmm, dan zal ik inderdaad pech hebben!

Zo'n nood is het niet hoor, wel iets waar ik heel erg naar uit kijk. :$

Alleen jammer dat het aankomt op een afhaalpunt waar ik vandaag in de buurt ben, maar dat komt ook wel weer goed.
Dan kan je er nu wel wat langer naar uitkijken, dus meer voorpret! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven