vriendinnen gezocht in den bosch

02-11-2007 18:11 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Na een paar jaar in hetzelfde cirkeltje te hebben gezeten, vind ik het tijd geworden om wat andere gezellige mensen te ontmoeten. Ik ben 23 jaar jong en woon in Den Bosch. Ik zoek wat meiden die net als ik graag leuke dingen willen gaan doen, zoals sporten, iets drinken, bioscoopje enz. Woon jij in de omgeving van Den Bosch, en lijkt het je leuk om in contact met me te komen, laat dan een berichtje achter! Lijkt me gezellig.



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ennass,



Een tijdje geleden heb ik ook gereageerd hier op een oproepje, en daar kunnen nog meer mensen bij!

We hebben een msn-groepje opgezet met Bossche mama's (die dus wel behoefte hebben aan een sociaal leven), en niet mama's zijn zeker ook welkom. Kijk anders maar even hier, je moet je aanmelden en dan accepteer ik je als lid en kun je mee kletsen.

http://groups.msn.com/Bosschemamasenniet-mamas



Groetjes,

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hallo Marieke,



Als het goed is heb ik mij net aangemeld voor jullie groepje. Het is de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan, dus hopelijk is het gelukt! Het lijkt me leuk om mee te kletsen, ben namelijk op zoek naar wat meer contacten in en rondom Den Bosch.

Ik hoor graag van je,

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Toverkol, ik heb je geaccepteerd!



Groetjes,

Marieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven