Leuke meiden uit Hengelo of omgeving gezocht!

28-12-2007 20:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie is er ook op zoek naar nieuwe vriendschappen!!

Kom je uit Hengelo (ov) of omgeving en leeftijd rond 26 jr. geef dan ff een seintje en wie weet, wanneer het klikt, kunnen we leuke dingen ondernemen.

Dit kan of mag van alles zijn... misschien zelfs wel met een stel meiden, leuk, wie weet....

Mijn gemis is, met name, om in de weekenden leuke dingen te ondernemen. Stappen, biosje, terrasje pakken, shoppen, alle ins en outs met elkaar delen, door de week elkaar bellen, theeleuten samen sporten....etc dat wat vriendinnen met elkaar doen...

Hoor ik van jullie??

groetjes

(http://karin-81.hyves.nl/)
anoniem_60551 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 13:57
Reden: hyves-adres toevoegen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon in Hengelo en heb hetzelfde gemis als jij, dus dat past mooi.

Ik wil best met je e-mailen maar liever niet al mijn ins&outs hier op het forum plaatsen.

En dan nu het volgende probleem: hoe vertel ik jouw mijn email adres zonder nog meer spam te krijgen? ;)



Ik ben benieuwd!



hi1777
Alle reacties Link kopieren
Mail maar even naar vivaangel5@gmail.com, ik kan jullie emailadressen uitwisselen :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken. Ik ben zelf 25 jr en woon in Enschede. Via hyves heb ik je een berichtje gestuurd dan heb je mijn emailadres.



Ik hoor van je!!



Gr
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Gezellig dat er wat mensen reageren hier! Ik heb Karin al een bericht gestuurd via Hyves, maar zal hier ook even reageren!



Ik ben 23 en woon sinds twee maanden in Saasveld, lekker dichtbij Hengelo. Ik woon samen met mijn vriend, hij woonde al in deze buurt. Hiervoor heb ik mijn hele leven in Almere gewoond, dus het enige wat nog ontbreekt hier zijn vriendinnen. Lekker terrasje pakken, film kijken, uitgaan, shoppen en kletsen. Ik studeer nog in Amsterdam, dus twee dagen in de week ga ik op en neer met de trein (lang leve de OV jaarkaart;) ). Ik zit in het tweede jaar van Rechten, erg leuk!



Lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen zo, ik zit niet zo vaak op msn maar mailen en hyven kan natuurlijk ook :).



clau_janssens@live.nl



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Mooie gelegenheid trouwens om nog even een vraag te stellen aan degenen hier die in Hengelo wonen; kennen jullie een goede/leuke sportschool? Ik denk erover om me in te schrijven bij Olympix Gym, maar ervaringen van anderen zijn natuurlijk altijd welkom :)!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Spannend,



Ik zit zelf bij health city bij het station in Hengelo en dat is echt een hele leuke sportschool!!!

Is de moeite waard om daar een kijkje te nemen



groetjes

karin
Alle reacties Link kopieren
Hoi Karin,



Leuk dat je nieuwe contacten zoekt, ik namelijk ook.

Gezellig op stap, samen kokerellen of sporten of en nog veelll meer, haha... Ik heb je een berichtje gestuurd via Hyves!



Als er nog meer meiden zijn die nieuwe contacten zoeken, stuur me een berichtje op hyves !!!! Gezellig :)



Groetjes Carmen uit Enschede

www.carmendhelft.hyves.nl
Alle reacties Link kopieren
Ow goede ideëen hier, hyves: www.claujanssens.hyves.nl



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven