Gezocht sportieve, gezellige meiden uit Groningen e.o.

30-12-2007 16:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar sportieve, gezellige meiden woonachtig in de provincie Groningen om leuke dingen mee te ondernemen...

Ikzelf ben 33 jaar, sinds kort weer vrijgezel, sportief, ondernemend en heb een drukke baan. De meeste van m'n vrienden zijn gesetteld en spontaan iets ondernemen is er helaas vaak niet meer bij... Hou je van sport, gezellig tafelen, borrelen, stappen enz. enz.

Wil je ook af en toe spontaan iets af kunnen spreken, zonder oeverloos agenda's te hoeven trekken en heb je nog geen behoefte om avond na avond op de bank voor de buis te hangen... Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Yvo



Lijkt me leuk! zelf ben ik 26, woon ook in grunn en hou, natuurlijk!, ook van wijntjes stappen, kletsen,winkelen etc, ben minder sportief, maarrrr wat vaker naar de sportschool in het nieuwe jaar is ene goed voornemen :-)



Mijn mailadres: irisk4040@gmail,com

Groetjes Iris!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Yvo,



Heb me net aangemeld bij Viva en las jouw oproep waarin ik mijn eigen situatie herken. Ikzelf woon in de stad groningen en ben 36 jaar, vrolijk en positief ingesteld. Ben sportief en vind een kroegje, eetcafe, terras altijd gezellig. Maar ben er ook voor in om andere leuke/spontane activiteiten te ondernemen. Humor vind ik ook erg belangrijk! Mocht je nog op zoek zijn, dan zie ik je reactie wel tegemoet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven