Gezellige meiden Den Haag +-20-26jaar

04-05-2017 17:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben onlangs gaan samenwonen met mijn vriend en ben hiervoor verhuisd naar den haag. Helaas ken ik hier nog weinig anderen waar ik eens een terrasje of iets dergelijks mee zou kunnen doen. Ik ben zelf 23jaar en pas begonnen met werken. Ik zou het leuk vinden andere meiden te leren kennen van mijn leeftijd om eens iets mee te drinken, een keertje te stappen, een festivalletje, een middagje shoppen, wellicht sporten en bedenk het allemaal maar. Mocht het jou iets lijken, dan hoor ik het graag. Wie weet kunnen we dan in de aankomende tijd eens iets afspreken. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuk! Ik woon ook in Den Haag en ben 24.
Alle reacties Link kopieren
Ha pinchos, leuk! Studeer je hier, werk je hier of altijd al in den haag gewoond? Lijkt me leuk in contact te komen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:HeyA93 schreef op 04 mei 2017 @ 20:41:

Ha pinchos, leuk! Studeer je hier, werk je hier of altijd al in den haag gewoond? Lijkt me leuk in contact te komen :-)Ik werk én studeer hier :-) Doe een duale opleiding, dus ga 1 dag naar school en voor de rest werken. Kom oorspronkelijk uit Brabant, dus ben import en jij?
Alle reacties Link kopieren
Ah wat leuk, klinkt goed! Ik kom oorspronkelijk uit het hoge noorden, Groningen. Heb gestudeerd in Utrecht en sinds kort beland in den haag. Probeer hier nu mijn draai te vinden met werk etc. Maar een beetje contact (naast mijn vriend en collegas) zou daar zeker bij helpen. Ik ben ook totaal nog niet bekend in den haag, dus alle tips voor leuke plekken, terassen, cafés zijn welkom haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk oproepje, ik kom uit den haag, je mag mij best een Pb sturen. Ik ben 21.
Hoi HeyA93 (en anderen! :))

Geldt dit aanbod nog? Ik ben 24, en werk sinds een half jaar. Vorige week ben ik verhuisd naar Den Haag en het lijkt mij ook erg leuk om samen de stad te verkennen!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik woon ook in Den Haag, 26 jaar en zelfde verhaal. Contact met vriendinnen verwaterd, mis echt een leuk clubje meiden om mee uit te gaan en leuke dingen te doen.

Ik stuur jullie een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik woon in Voorburg en werk in Den Haag. Lijkt mij erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven