Vriendschap, vrienden en vriendinnen Den Haag (20-26)

14-03-2018 16:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee dames,

Mijn vriend en ik wonen al een lange tijd in Den Haag. Mijn vriend studeert aan de HHS en ik liep vorig jaar stage in Den Haag. Vandaar dat we hierheen zijn verhuisd. Op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van mijn opleiding aan de Hogeschool in Utrecht.

Omdat ik niet in Den Haag op school zit, vind ik het lastig om hier nieuwe contacten te leggen. In mijn vorige woonplaats heb ik een hele leuke vriendengroep, maar hier in Den Haag ken ik nog maar weinig mensen.

Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten waar ik gezellige dingen mee kan doen. Ik vind het leuk om te shoppen, festivals te bezoeken, wandelen of gewoon gezellig af te spreken en bij te kletsen.

Oh ik ben trouwens 22 jaar! Zit jij met hetzelfde probleem of lijkt het je gewoon leuk om elkaar beter te leren kennen...? Let me know!

Liefs
Hoi Lobje!

Als je wilt mag je me een pb sturen (als deze aankomt, haha). Ik zit net als jij in het laatste jaar van mijn studie, ben 22 jaar oud en woon in Den Haag. Ik sta open voor nieuwe contacten, omdat ik buiten mijn (vrijwilligers)werk en huisgenoten weinig mensen ken.

Groetjes Boquiabierto
Alle reacties Link kopieren
Hey Lobje!

Je mag mij ook een PB sturen :) Ik ben nu tweedejaars student aan de Hogeschool Leiden. Ik ben 23 jaar en woon nu nog in Den Haag, maar ik ben aan het verhuizen naar Rijswijk (is dus niet heel ver weg :P)

Ik ben hier naartoe verhuisd vanuit Noord Holland, dus ik mis ook een beetje de sociale contacten. Ik ben dol op naar de bios gaan, ergens iets lekkers eten of drinken, bijkletsen. Festivals ga ik niet echt naar toe omdat ik nooit mensen heb die mee willen, maar dat lijkt me dus dat lijkt me ook leuk!

Groetjes, Mepi!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lobje,

Ik ben 23 jaar. Woon sinds kort in Den Haag. Ik sta ook open voor nieuwe contacten in Den Haag. Mijn vrienden wonen met name buiten de stad. Ik vind het leuk om naar de bioscoop te gaan, samen drankjes te doen, festivals te bezoeken of gezellig een terrasje pakken.

Ik zou het leuk vinden als je een PB naar mij stuurt! :)

Groetjes,

Britt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven