Gezelligheid in Leiden e.o.!

26-03-2018 22:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Sinds begin dit jaar ben ik gaan samenwonen met mijn vriend in Leiden. Erg fijn, alleen wonen al mijn vrienden elders in het land. Ik ben dus op zoek naar gezelligheid in het westen! Zeker nu de festival- en terrasweer er aankomt!
Ikzelf ben 27, werk fulltime als fysiotherapeut in Amsterdam, houd van sporten, (gezond) koken en ik ben niet vies van een borrel ;)

Wat betreft muziek betreft kan je me blij maken met techno/house maar ook Ben Howard en Chef'Special etc!

Ik zoek dames tussen de 25-30 (plusminus) in omgeving Leiden. Mocht er veel animo zijn, wellicht is het dan een idee om een Whatsappgroep/facebookgroep te maken :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Beau,
Ik ben net nieuw maar je oproep spreekt mij heel erg aan.
Vooral het terras en festival weer kan ik mij goed in vinden :cheer2:
Miss kunnen we nummers uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Julaah! Lijkt het je misschien leuk om een whatsapp/facebookgroep te starten als er meer animo is?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heel leuk om een WhatsApp groepje te starten. Op dit moment ben ik erg eenzaam en sta ik open voor nieuwe contacten.

Tegelijk vind ik het ook heel spannend en ben ik bang oude fouten te herhalen, waardoor ik niet zeker weet of een WhatsApp groepje wel zo'n slim idee is voor mij.
vrouw-92 schreef:
01-04-2018 18:05
Lijkt me heel leuk om een WhatsApp groepje te starten. Op dit moment ben ik erg eenzaam en sta ik open voor nieuwe contacten.

Tegelijk vind ik het ook heel spannend en ben ik bang oude fouten te herhalen, waardoor ik niet zeker weet of een WhatsApp groepje wel zo'n slim idee is voor mij.
Je verkoopt jezelf niet echt zo. Minder piepen en gewoon doen. TO zal geen seriemoordenaar zijn, dus je overleeft het heus wel.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
01-04-2018 18:07
Je verkoopt jezelf niet echt zo. Minder piepen en gewoon doen. TO zal geen seriemoordenaar zijn, dus je overleeft het heus wel.
Hah, je weet maar nooit ;)
Wellicht is een FB groep een betere optie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

@Beauu: Leuk bericht!
Ik ben sinds begin dit jaar ook met mijn vriend in Leiden komen wonen, en ken hier vrij weinig mensen.

Ik werk in de gehandicaptenzorg en heb een opleiding als grafisch ontwerper en senioren coach achter de rug. Hou ook ontzettend van gezond eten en lekkere dingen koken/bakken. Fotografie en reizen vindt ik ook geweldig.

Festivals maakt een mens mij ook heel blij mee, alleen wordt het dit jaar een ander verhaal ivm zwangerschap :P

Zou graag wat meer contacten opbouwen hier :D
Alle reacties Link kopieren
Hey beauu,
wat een leuk bericht en wat een goed idee om een whatsapp/facebook groepje op te richten.
Ik wil hier wel aan meedoen. :-D
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
@ Maaike en Pinkieeh leuk! Zouden jullie me een berichtje kunnen sturen met jullie FB/emailadres? Dan zal ik een FB groep aanmaken :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! 32 is ook plusminus 25-30, toch? 😉

Een paar maanden geleden heb ik zelf onder de pijler contact een (veel te uitgebreid/veeleisend/eerlijk?) oproepje geplaatst en dat werkte blijkbaar niet 🤔 Dusss... nu poging 2!

Doe graag mee met de Facebook- of Whatsappgroep om nieuwe contacten te leggen! Houd net als anderen hier van koken - ben lid van een kookclub - en sporten
Alle reacties Link kopieren
@Eierdopje Maakt voor mij niet uit hoor! Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de fbgroep Aangenaam?
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
@beauu
ik heb je een priveberichtje gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook gezellig! Sluit me graag aan. Woon al een aardige poos in Leiden, maar nieuwe contacten is altijd leuk. Ben 27 :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een bericht gestuurd Followthesun90 :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd, beauu :)
Als je het niet probeert, dan weet je het niet
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een bericht beauu. Als hij niet aankomt, wil jij dan een naar mij sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je geantwoord :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Beauu, ik heb je een PB gestuurd! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven