Nieuwe contacten/vriendschappen gezocht (omgeving Alkmaar)

04-05-2018 16:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey!

Na 27 jaar in Brabant te hebben gewoond, woon ik nu al weer een tijdje in Heiloo. Wat liefde al wel niet kan doen. Mijn sociale contacten zijn nu voornamelijk in Brabant, maar het zou mij erg leuk lijken om ook in mijn huidige omgeving leuke mensen te leren kennen.

Ik ben 28 jaar en houd zelf erg van uit eten gaan, borrelen, kletsen, winkelen, bioscoopje pakken of een wandeling maken. Ook houd ik van lekkere 'onzin' programma's kijken op tv, zoals temptation island!

Het lijkt me erg leuk om in contact te komen met gezellige meiden om 's avonds of in het weekend leuke dingen mee te ondernemen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim!

Ik (ook Kim, 27 jaar) ben ook op zoek naar leuke meiden in mijn omgeving om fijne vriendschappen mee op te bouwen. Lijkt me leuk om nummers uit te wisselen en een keer af te spreken. Als dat gevoel wederzijds is, stuur maar een pb! ;)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hi Kim,

Al een beetje geaard in Heiloo? Ben je nog opzoek naar contacten?:) Ik ben zelf hier, ook in Heiloo, pas komen wonen vanuit Groningen ook voor de liefde;p Dus als je nog iemand zoekt om de omgeving te ontdekken hoor ik dat graag:)

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven