Festivalmaatjes gezocht

29-05-2018 12:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen, als 30-er zoek ik leuke festivalmaatjes voor o.a. Dreamfields en Mysteryland.
Bemerk dat steeds minder leeftijdsgenoten mee kunnen (kinderen) en zou het leuk vinden om samen met anderen toch te gaan!
Ik kom uit de Hoeksche Waard :)
Alle reacties Link kopieren
Als het hier niet zou lukken, dan kan ik nmlk aanraden: ik zie regelmatig festivals als activiteit langskomen, dus daar kan je dan vast mensen met gelijklopende interesses vinden.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Dank je Belgali. Net aangemeld :)
Alle reacties Link kopieren
Je mag mij een bericht sturen. Ben 30 en kom uit de buurt van Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan. Ik hoop dat je er kan vinden wat je zoekt. Wens je veel plezier op de aankomende zomerfestivals :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook erg leuk, ik ben 27 en kom uit gelderland.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marilene, ik heb je een pb verzonden
anoniem_153073 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 22:29
Reden: Naam verkeerd
1.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vindt het leuk om naar festivals te gaan. ben in 1 of 2 groepen om naar festivals te gaan.

Was trouwens vorige weekend naar The Flying Dutch geweest. Wij gaan 7 juli naar Dreamfirls trouwens :) nooit geweest dus heb wel zin in.

NMLK is niet zo goed want je moet betalen en festivals en zo zijn meer in Amsterdam , Utrecht of zo en niet waar ik woon helaas.

Ik heb wel tijd om naar festivals te gaan maar ken niet veel mensen en ook andere mensen zijn druk bezig in hun leven of gaan naar andere festivals.

Misschien leuk om naar een festival te gaan ergens.

Let me know.

Mijn email is: z_vermey@yahoo.co.uk

Groetjes,
Zoe
anoniem_237635 wijzigde dit bericht op 17-06-2018 03:41
2.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
heej ,

ik heb je een pb gestuurd.

groet Lenny
Alle reacties Link kopieren
heej ,

ik heb je een pb gestuurd.

groet Lenny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven