Vriendinnen omgeving Groningen gezocht! (30+.)

07-01-2019 13:57 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik (31 jaar) ga het ook eens proberen: ik zoek nieuwe maatjes! :)
Afgelopen zomer ben ik voor de liefde vanuit Rotterdam naar Assen verhuisd (i know, right..). Ik ken hier dan ook niet zoveel mensen. Nu ben ik hartstikke happy met het vriendje, maar heb ik naast de lieve schat ook gezellige vrouwen om me heen nodig. Meiden om mee te kletsen, lekker uit eten te gaan of een lekkere borrel mee te doen in de kroeg en/of op het terras (respectievelijk in willekeurige volgorde ;)). Bij een fijne klik vind ik het ook heerlijk om op de bank te hangen met thee en koekjes of wijn en kaasjes en te Netflixen! Lijkt bovenstaande je wat en is er in jouw leven / vriendengroep ruimte voor een leuke meid, dan hoor ik je graag!

Groet, Francine
Alle reacties Link kopieren
Hey Francine!

Leuke oproep! Ik woon ook sinds kort in Groningen, wel woonde ik al langer in de provincie. Maar hier heb ik nog weinig vriendinnen. Ben 39 jaar en moeder van een super gezellige puber :) Ben altijd in voor een gezellige borrel of te netflixen of gewoon gezellig te kletsen (Hou ik van ! Kletsen)! Dus voor mij is er zeker ruimte voor nieuwe gezellige vriendinnnen :) :lol:

Groetjes Caroline
I,m gonna keep on running.. cause winners never quit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Caroline! Leuk dat je reageert! Ik zal je een privé-bericht sturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven