Gezellig mailen (22-35)

13-01-2019 11:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey!

het lijkt me leuk om iemand te ontmoeten om gezellig (regelmatig) te mailen. en uiteraard af en toe af te spreken (afhankelijk van hoe ver we van elkaar weg wonen) voor gezellig shoppen, iets cultureels doen of een drankje/hapje.

Ik ben 27 en woon samen in (de omgeving) van Amsterdam. Verder werk ik in het onderwijs en ben ik cultuur-fanaat (van concerten tot musea) en sport ik graag.

Lijkt het je wat, laat het me dan weten
Groetjes
Lisanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mij lijkt het wel leuk, maar ik woon wel aan de andere kant van het land. Ik werk ook in het onderwijs en ben 26.

Toen ik nog op de middelbare school zat mailde ik ook altijd met mijn vriendinnen, we stuurden superlange mails naar elkaar. Uiteindelijk toen we gingen studeren enzo is dat opgehouden. Wel jammer want juist in die mails vertelden we hele persoonlijke dingen.

Als het je leuk lijkt dan kun je me een pb sturen, dan vertel ik wat meer over mezelf :) Ik wil niet al mijn hobby's hier neerzetten vanwege herkenbaarheid.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Waar moet ik over mailen dan met een wildvreemde. Moet ik zeker ook nog eens hele paragrafen zitten te typen.
Waarom niet appen?
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
13-01-2019 11:56
Waar moet ik over mailen dan met een wildvreemde. Moet ik zeker ook nog eens hele paragrafen zitten te typen.
Waarom niet appen?
ja en zinnen en letters en af en toe een komma en een punt. Dat zou ik wel heel leuk vinden! Maar ik begrijp jij niet, jammer zeg :nope:
Alle reacties Link kopieren
Pb terug :)
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Pb gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven