Nieuwe mensen leren kennen Utrecht eo (25+)

17-03-2019 21:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Hoewel ik al een flink aantal jaren in Utrecht woon ben ik toch op zoek naar nieuwe mensen om te leren kennen! Ik merk dat sommige huidige vriendschappen wat aan het verwateren zijn en tussen het werken door is het niet altijd makkelijk nieuwe contacten op te doen, terwijl ik dat wel erg graag zou willen!

Zo zou ik het erg gezellig vinden om bijvoorbeeld een eetclubje te beginnen met een aantal meiden, van ongeveer dezelfde leeftijd (ik ben 27 jaar), in Utrecht. Om bijvoorbeeld 1x per maand samen te koken of juist uit eten te gaan of te borrelen. Ook ben ik altijd in voor spelletjesavonden en sporten doe ik ook heel graag.

Als iemand zich hierin kan vinden en dit ook leuk vindt, stuur me dan even een berichtje of reageer op dit bericht! Ik hoop veel leuke reacties te krijgen :)

Groetjes Renske
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:19
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Renske,

Ik heb jou een pb gestuurd maar hij lijkt hem niet te verzenden! Kan je mij een pb sturen? Lijkt mij gezellig zo'n groepje!

Groetjes
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:19
0.00% gewijzigd
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:21
95.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga je ook een pb sturen! Laat me weten als hij niet aankomt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 24, maar zou het leuk vinden om in contact te komen. Ik heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben 25 jaar en woon in Amersfoort. Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe contacten op te doen en ben benieuwd of dit topic al iets heeft opgeleverd.

Ik hou mij aanbevolen!

Groetjes Chantal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven