Internet daten JA of NEE????

19-10-2007 01:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit te denken over internet daten! Maar welke dating site?? Het zijn er zo veel! En wat als je met je koppie op het internet staat? Want met een foto in je profiel heb je meer kans van slagen hoor ik! Maar ik wil eigenlijk zo anoniem mogelijk blijven....En is de kans van slagen wel zo groot als ze zeggen? Of pas je meteen in het hokje: te wanhopig???

Ben erg benieuwd naar tips en ervaringen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon doen! Probeer het eerst zonder foto, reacties krijg je toch zat. Zelfs als je bijna geen info op je profiel zet.

Je kunt ook op je profiel zetten dat ze een foto kunnen krijgen op verzoek dan hoef je niet met je foto op het net en kunnen ze je toch vooraf zien.

Op Relatieplanet kun je ook chatten als je betaalt, binnen no time heb je een aardige indruk van iemand.



Mijn neef is laatst getrouwd, ook via een datingssite.

Misgaan kan altijd maar dat kan ook als je uitgaat met iemand die je 'normaal'ontmoet hebt.



Je moet gewoon je gaan inschrijven, is ook gewoon leuk, spannend! Vind je geen relatie dan ben je toch weer een aantal ervaringen rijker.

Ik zou alleen de 1e keer wel iets afspreken om ergens wat te gaan drinken: klikt het niet dan zit je er niet gelijk de hele avond aan vast. (zoals bij een etentje). Niet gelijk bij jouw thuis en ook je adres niet gelijk geven, heb je alter ook geen last van gezeur aan je deur ;-) (Rijmt nog ook!)



Veel succes!

Gr Jolanda
Paiq.nl
Alle reacties Link kopieren
lexa.nl ... ik vond de moeder van mijn kind ... duzzz. ik zou wel een foto plaatsen, er zijn er veel die anders sowieso niet reageren.
Alle reacties Link kopieren
zelf veel uitgeprobeerd en ik hou het bij relatieplanet. Wel wat tips:

-voor een kroeg ofzo afspreken (hoef je niet binnen kennis te maken

-vooraf even kort bellen, klinkt ie raar dan kun je afhaken

-niet teveel info over jezelf geven want don't gaan ze je meteen googelen en weten ze wie je precies bent.. algemene info is prima natuurlijk

-hou er rekening mee dat er mannen op staan (klein deel) die alleen sex willen en hou er ook rekening mee dat niet iedereen single is...

-geen verwachtingen hebben ook al is de foto leuk en ook al klikt het aan de telefoon (dan kan het alleen maar meevallen)

-idd zoals hier boven gzegd wordt alleen drankje drinken afspreken. heb weleens gegeten met iemand die echt heeeel raar was hahaha dus bespaar dat jezelf ;-) eten kan altijd 2e date nog



Gewoon leuk gaan daten en ik zou zeker een foto plaatsen. Heel veel mensen reageren anders niet en ook al valt iemand niet op uiterlijk.. een eerste klik zie je toch aan een gezicht...

Ik heb hele gezellige dates gehad en 1x relatie maar hoewel nu single heb ik er wel vertrouwen in. Er staan veel vreemde lui op maar zeer zeker ook normale mannen!!



heel veel succes :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi, je bent tegenwoordig helemaal niet wanhopig om te internetdaten. Sterker nog 1 op de 3 singles in Nederland internetdate of heeft wel eens een date via internet gehad......



Ikzelf heb mijn verloofde via www.iwannadate.nl leren kennen, tja we gaan over een jaar trouwen dus dat zit wel goed. Voordat ik hem heb leren kennen heb ik internetdates gehad via verschillende sites.



Het enige wat ik kan meegeven. Zet een leuke foto op je site, hoe je zelf bent, niet te veel makeup of bloot, dat trekt de verkeerde reacties en maak een leuk verhaaltje. Zonder foto krijg je bijna geen reacties. Mensen willen ten slotte toch weten hoe je eruit ziet.



Mail eerst wat met de persoon en bel van te voren met elkaar. Het kan ook via internet; Skype is een gratis telefoonprogramma en hoef je je telefoonnummer niet uit te wisselen. Zelf vond ik de webcam ook erg handig had je toch een beter beeld. en als de date aanbreekt wissel wel mobiele nummers uit, wel zo handig bij files etc......



Spreek in de middag af voor een gelegenheid om iets te gaan drinken, in ieder geval publiek. Zeg gerust als je het niet vind klikken. Na een uurtje kun je altijd weggaan als het niet bevalt en als je het leuk vind kun je altijd ergens iets gaan eten. Ga wel alleen naar huis...... Mannen hebben toch altijd verwachtingen als ze je naar huis mogen brengen.....Ineens een zoen van een vent die je niet zo leuk vind zit je niet op te wachten........



Maar ja, het filteren moet je wel met de mails en MSN doen. Je hebt gauw genoeg door of je iemand wel leuk vind en of het klikt. En er is altijd een blokkeerknop!!!



Nou succes met daten!



Groetjes

Chantal
Creativiteit kent geen grenzen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een grote pro!!

Ik heb mijn huidige vriendin ook via internet ontmoet.

via meetic.nl!

Alleen wees eerlijk en oprecht wanneer iemand dat ook tegen jou is.

Je hebt er niets aan om je af te schilderen als een ander persoon.

De waarheid komt toch wel boven water.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!
Alle reacties Link kopieren


:applause:

daar vond ik de papa van mijn baby to be born ;)

kost niks, foto is niet t eerste wat men ziet, en t is n leuke luchtige site. even zoeken voor je alles doorhebt, en dan is t erg verslavend!



wanhopig zou ik mezelf trouwens toch niet willen noemen, en ben toch gaan daten... gewoon voor de leuk :)



zorg wel dat je

-check of hij wel echt is (door vragen terug te laten komen, jeugdfoto's van heb te vragen webcambeelden te zien.. k noem maar wat)

-veel chat voor je gaat ontmoeten/daten

-en bel ook vaker voor je echt gaat daten

-bij een eerte date op neutraal terrein bent

-bij die eerste date 1 of 2 vrienden van jou wéten waar je bent



mn vorige 2 relatie's heb k trouwens ook via t internet leren kennen. de een via een chatsite de ander via een ander forum...

en de eerste ontmoeting blijft spannend ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven