Vriendinnen omg leiden

21-10-2007 14:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 25, net single en heb weer helemaal zin om t (nacht) leven te ontdekken. Aangezien mijn vriendinnen gesetteld zijn komt het er niet van om elk weekend leuke dingen te doen.



Ben jij: eerlijk, gezellig, in voor nieuwe dingen, niet "zweverig", hip en hou je van dansen, terrasjes zitten, kroeg hangen, festivals bezoeken, filmpies kijken, eten en shoppen... en heb je zin om nieuwe meiden te leren kennen.



Mail me dan Sproos@jubii.nl
Alle reacties Link kopieren
He Sproos,



Is dat is even toevallig ben ook op zoek naar new friends.

Ben net als jij single, en helemaal klaar om lekker te stappen.

Alleen mijn probleem is ook dat de meeste vrienden liever thuis zitten...



Je oproepje komt dan ook als geroepen.

Ik ben 26 en woon ook in Leiden, en ben overal wel voor in zolang het gezellig is. Dan kan je denken aan film, concerten, uiteten, terasjes, dansen, musicals, winkelen noem maar op..



Indien het je wat lijkt kan je me mailen zonnestraal_1981@yahoo.com
Alle reacties Link kopieren
Poging 600 om even te reageren op je reactie. Oom 1 of andere reden lukt me steeds maar niet om een bericht te versturen.



Snelle reactie. Ik heb je een mailtje gestuurd met wat meer info!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is de site traag! Maarreh ha ha ha, leuk dat je dit toch hebt gedaan...klinkt helemaal leuk, woon alleen een stukkie verder weg maar komt vast goed. Nou, ben benieuwd wie er nog meer reageren, ha ha ha!

Kom op meiden, effe meedoen nou!
Alle reacties Link kopieren
Even uppen.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig al die reacties X-D
Alle reacties Link kopieren
He Sproos,



Mijn eigen forumpje doet erg raar maar mijn emailadres is hetwintertypje@yahoo.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven