Werk & Studie alle pijlers

Wat verdient een receptionsiste/ telfoniste gemiddeld?

01-06-2007 11:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bovenstaand dus mijn vraag. Ik ben 26 jaar, heb een HBO diploma, ben momenteel lerares, maar wil het onderwijs uit. Ben tijdens mijn opleiding parttime receptionsiste geweest en dat vond ik leuk. Dus wil het nu wel weer (tijdelijk) oppakken. Weet iemand ook een goede vacature site voor receptionsistes in Amsterdam?Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Excuses voor de spelfouten, ben nog wel een lerares...;) maar eentje die nog niet helemaal wakker is geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
probeer een hotel in adam

salaris is tussen de 1700 - 1800 bij aanvang - heel misschien 1900 (bruto he)

succes!
Dat je hbo hebt, maakt voor die baan trouwens niet uit. Ik bedoel, je wordt er niet naar betaald. Ik verdiende met 22 uur per week €1100 netto (excl. vakantiegeld en 5% bonus in december).
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jacare,

Inderdaad een hotel proberen. Heb ik zelf 10 jaar aan de receptie van een hotel gewerkt. Salaris indicatie bij ons was volgens horeca-cao en ik geloof dat je op een bruto uurloon van ca. Euro 10,00 zit (voor een beginnend receptioniste). Per maand zou dat dan op zo'n Euro 1600,00 uitkomen.

Een grote hotelgroep bijv. is NH-hotels (ze zitten ook veel in A'dam). Prima doorgroeimogelijkheden, goeie arbeidsvoorwaarden. Kijk anders eens op de site www.nh-hotels.com. Hierbij kun je meteen naar alle openstaande vacatures kijken. Kan het aanraden, is zeker de moeite waard.Succes ermee!
Jacare, bedoel je wel hotelreceptioniste, of bedoel je receptioniste bij een bedrijf?



Het salaris waar ik over schreef was bij een bedrijf waar ik onder de media-cao viel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik heb gisteren een sollicitatie gesprek gehad voor een bijbaan als receptioniste in een hotel in Amsterdam. Ik studeer een HBO studie en ben 24 jaar.  De baan is voor 16 uur per week, en de vriendelijke dame vertelde even tussen neus en lippen door dat ik 7,80 bruto ga verdienen per uur.........Whaaattt ik verdiende vorig jaar al 10,50 netto in een ander hotel (heb dus ervaring!) Als 24 jarige wil ik iig niet onder de 8,50 euro netto verdienen. Dit dan ik toch vragen? Of is dit meteen een onredelijk bedrag voor een 24 jarige HBO student met ervaring???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven