Werk & Studie alle pijlers

Ervaring met IMKO Kappersopleiding Deeltijd

18-06-2007 13:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, al een hele tijd zit ik te twijfelen om alsnog een deeltijd kappersopleiding te volgen. Nu zag ik dat bij IMKO de opleiding wordt gegeven ook voor mensen boven de 18 jaar. Je hebt dan alleen wel een stageplaats nodig en aangezien ik inmiddels al 25 ben, zal het vinden van een stageplaats wel wat moeilijker worden. Maar wie heeft er ervaring met de opleiding via IMKO ?? Tips/adviezen zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Niemand ???
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij als je stage loopt hoeven de salons je niets te betalen dus denk niet dat er dan iemand een probleem van jou leeftijd maakt.Alleen ben ik wel bang dat als je je diploma hebt dat het dan wel erg moeilijk gaat worden.Ken wel een verhaal van iemand van 32 die aangenomen is in een salon en ook nog maar net dr diploma heeft.Dus kan wel maar wel moeilijk.Zelf ben ik ook kapster en mijn ervaring is dat ze liever iemand van 16 hebben die ze nog een beetje kunnen kneden..Nou ik wens je succes..groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie. Ik was er zelf ook al bang voor dat ik eigenlijk al "te oud" ben om een kappersopleiding te gaan doen. Het is voor een werkgever aantrekkelijker om iemand van 16 aan te nemen die nog niks kost en die ze nog naar eigen smaak kunnen kneden, dan iemand die al ouder is en veel meer kost. :( Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven