Werk & Studie alle pijlers

Salaris Online Marketing genoeg?

07-03-2017 11:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Met een jaar ervaring waar stage bij inzit, mag je toch blij zijn met zo'n startsalaris. Of ben ik nu gek?
Ik denk dat jouw salaris, 1 jaar inclusief je stage, een mooi startsalaris is.

Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 07 maart 2017 @ 11:06:

Ik denk dat jouw salaris, 1 jaar inclusief je stage, een mooi startsalaris is.

Hoe oud ben je?Ja officieel werk ik er nu 8 maand. Ben 24 jaar
Ik vind € 2100 bruto voor 40 uur niet zo bijzonder hoog.

Maar is denk ik ook leeftijd- en ervaringsafhankelijk. Ervaring heb je nog niet enorm lang zo te lezen. Hoe oud/jong ben je? edit: 24 dus, ik vind het dan geen gek begin. Wat voor opleiding heb je hiervoor moeten volgen?





En buiten dit om, solliciteren kan toch sowieso? Al is het maar om een reëel vergelijk te kunnen maken.
quote:PiltyIggy schreef op 07 maart 2017 @ 11:09:

[...]





Ja officieel werk ik er nu 8 maand. Ben 24 jaar



Mijn ervaring met online marketing stages was, dat de concurrentie gigantisch hoog is. Nu heb ik nooit een betaalde werkplek gezocht, maar bijvoorbeeld wel een keer een stagegesprek gehad, waar ze zo'n 500 brieven gehad hebben..



Dus ik denk eigenlijk dat je blij mag zijn dat je een Ok betaalde baan hebt.



Maar als je denkt dat je ergens anders aangenomen kan worden, voor meer geld, waarom niet gewoon proberen? Niet geschoten is altijd mis toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 maart 2017 @ 11:12:

Ik vind € 2100 bruto voor 40 uur niet zo bijzonder hoog.

Maar is denk ik ook leeftijd- en ervaringsafhankelijk. Ervaring heb je nog niet enorm lang zo te lezen. Hoe oud/jong ben je? edit: 24 dus, ik vind het dan geen gek begin. Wat voor opleiding heb je hiervoor moeten volgen?





En buiten dit om, solliciteren kan toch sowieso? Al is het maar om een reëel vergelijk te kunnen maken.Heb een universitaire master Communication Studies
Alle reacties Link kopieren
hier begint een marketing professional op 2450



maar dat is niet iemand met één jaar ervaring. die hebben wij namelijk niet. als ik ons loongebouw bekijk wat dan iemand met 1 jaar ervaring zou hebben als start is dat 2075/2106 voor 40 uur.



bij ons zou je dus ongeveer hetzelfde krijgen.



in welke regio zit je? dat maakt namelijk veel uit. wij zitten niet in de randstad en dat scheelt.



daarnaast is bij ons alleen seo/sea/analytics niet voldoende. ik wil dan ook strategie inzicht van je. dán kun je bovenstaande verdienen
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
quote:broadway schreef op 07 maart 2017 @ 11:21:

hier begint een marketing professional op 2450



maar dat is niet iemand met één jaar ervaring. die hebben wij namelijk niet. als ik ons loongebouw bekijk wat dan iemand met 1 jaar ervaring zou hebben als start is dat 2075/2106 voor 40 uur.



bij ons zou je dus ongeveer hetzelfde krijgen.



in welke regio zit je? dat maakt namelijk veel uit. wij zitten niet in de randstad en dat scheelt.



daarnaast is bij ons alleen seo/sea/analytics niet voldoende. ik wil dan ook strategie inzicht van je. dán kun je bovenstaande verdienenOverijssel, ook geen randstad.
Helaas betaal de randstad nog steeds beter maar aan de andere kant zijn de leefkosten daar ook hoger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de marketing analytics en ik begon ook rond die koers. Wel onderbetaald vergeleken met sommige medestudenten maar ik ben nu 3 jaar later al 600bruto gestegen dus dat gaat best rap.

Je kunt ook gewoon eens rondkijken en eventueel solliciteren, mochten ze dan een goed salaris bieden dan kun je altijd nog je huidige baas vragen om een tegenbod.
Alle reacties Link kopieren
Geen gek startsalaris voor een junior online marketeer! Hier hebben we alleen mediors en seniors en die starten vaak op 2.500. Ik denk als je twee jaar verder bent dat je snel stappen maakt en zo 400 euro meer verdient.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven