Werk & Studie alle pijlers

Wft vermogen

21-02-2018 19:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand bereid die in het bezit is van het diploma wft vermogen om een ander te helpen met leren?
Iemand die in de weekenden enkele uurtjes wil vrijmaken in de buurt van Harderwijk en goed is in de uitleg van de stof. Of iemand in de buurt van Culemborg.
Uiteraard tegen betaling.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het om het volledige diploma of om de PE?
Zijn er specifieke dingen die je niet snapt?
Via welke instantie leer je?
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik niet precies.ik neem aan het volledige diploma. Het is voor mijn vriend. Hij heeft het een paar keer geprobeerd maar haalt het steeds net niet. Hij heeft moeite met de berekening van de formules. Hij leert via lindehaege.
anoniem_364993 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 20:08
15.40% gewijzigd
Bij welke instantie zit je? Als je het via Lindenhaegen volgt dan kan je in je account Slim leren doen. Daar steek je echt heel veel van op.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
21-02-2018 19:56
Gaat het om het volledige diploma of om de PE?
Zijn er specifieke dingen die je niet snapt?
Via welke instantie leer je?
Ik neem aan het volledige examen. Het is voor mijn vriend die is helaas een paar keer gezakt. Hij leert via Lindehaege
Wat mij heeft geholpen is om het examen dat je hebt gemaakt te gaan inzien. Je mag niks opschrijven en maar 20 minuten naar je foute antwoorden staren, maar ik heb er heel veel onthouden (de juiste antwoorden staan erbij) en zodra ik in de auto was meteen opgeschreven. Het is namelijk zo dat ze niet heel veel vragen hebben voor WFT vermogen en dat je dus veel dezelfde vragen krijgt. Het heeft mij de 2e poging doen slagen! Wat ook vaak helpt is een klassikale cursus doen en daarna meteen examen inboeken. Lindenhaeghe organiseert ze ook, drie dagen bikkelen (wel vantevoren je boek doornemen) en op die manier zijn veel collega's van mij in één of twee keer geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Lindenhaeghe is wel één vd betere opleidingsinstituten. De klassikale bijeenkomsten zijn inderdaad een aanrader. Wel moet je dan van te voren al geleerd hebben, daar zijn de bijeenkomsten niet meer voor. Die zijn alleen voor de puntjes op de i.
Verder is Slim Leren in de online Lindenhaeghe omgeving handig, steek je veel van op. En eventueel zou hij nog extra oefenexamens kunnen kopen via Lindenhaeghe. Oefenen, oefenen, oefenen. En dan vooral ook de uitleg lezen waarom een vraag fout is. Daar steek je ook veel van op.

Voor het volledige diploma heb ik verder weinig tips. Voor de PE eventueel nog wel wat.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
21-02-2018 20:56
Lindenhaeghe is wel één vd betere opleidingsinstituten. De klassikale bijeenkomsten zijn inderdaad een aanrader. Wel moet je dan van te voren al geleerd hebben, daar zijn de bijeenkomsten niet meer voor. Die zijn alleen voor de puntjes op de i.
Verder is Slim Leren in de online Lindenhaeghe omgeving handig, steek je veel van op. En eventueel zou hij nog extra oefenexamens kunnen kopen via Lindenhaeghe. Oefenen, oefenen, oefenen. En dan vooral ook de uitleg lezen waarom een vraag fout is. Daar steek je ook veel van op.

Voor het volledige diploma heb ik verder weinig tips. Voor de PE eventueel nog wel wat.
Dank je wel....hij heeft dit inmiddels ook allemaal al gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven