Werk & Studie alle pijlers

operatie assistent of anesthesie medewerker

16-03-2018 18:55 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op het moment in een tandartspraktijk en ben 40 jaar. Dit werk doe ik nu 20 jaar en denk erover na om me om te scholen voor bovenstaande functies. Kan iemand mij adviseren welke van de twee leuker is bv? Vaak kwestie van smaak of ervaring.
Ik heb wel 2 kinderen, dus het zal wel pittig worden. Eerste half jaar alleen fulltime studeren en daarna 32 uur werken/leren.
Of heeft iemand anders een andere tip?
Alle reacties Link kopieren
Grappig ik werk ook al 13 jaar in de tandartspraktijk vindt je het saai geworden? Ik ben me ook aan het omscholen! Heb je er al eens aangedacht om eens mee te lopen in het ziekenhuis bij beide functies en dan je beslissing maken? Is lastig te kiezen door een ander :-D
Alle reacties Link kopieren
De selecties zijn iig streng. In "mijn" academisch ziekenhuis maar 10 plekken per jaar..en de lichting die in september 2018 gaat starten is zover ik weet al uitgekozrn.
Eerst maar eens aangenomen worden.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
16-03-2018 19:07
Grappig ik werk ook al 13 jaar in de tandartspraktijk vindt je het saai geworden? Ik ben me ook aan het omscholen! Heb je er al eens aangedacht om eens mee te lopen in het ziekenhuis bij beide functies en dan je beslissing maken? Is lastig te kiezen door een ander :-D
Grappig inderdaad. Wat doe jij nu en werk je nog in de praktijk of doe je een volstudie?
Alle reacties Link kopieren
regenworm schreef:
16-03-2018 19:19
Eerst maar eens aangenomen worden.
Ben me aan het oriënteren. Lijkt me handig voordat ik ga solliciteren eerst te weten wat ik wil
Alle reacties Link kopieren
studiemiepmiep schreef:
16-03-2018 19:13
De selecties zijn iig streng. In "mijn" academisch ziekenhuis maar 10 plekken per jaar..en de lichting die in september 2018 gaat starten is zover ik weet al uitgekozrn.