Werk & Studie alle pijlers

ZZPer meeting locatie

11-04-2018 12:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Op dit moment werk ik in een gedeeld kantoor met een hoop ZZPers en we zouden graag met zijn allen een keer willen afspreken/brainstormen op een leuke locatie met afsluitend een kleine borrel. Nu zitten wij in het noorden van het land, om precies te zijn in Groningen, en voor mijn gevoel is er weinig wat echt past bij wat wij zoeken. Het hoeft op zich geen grote locatie te zijn, zo rond de 10 a 20 personen. Heeft iemand wel eens een vergaderzaaltje of grote open ruimtes gehuurd in Groningen waar er ook een mogelijkheid is tot een afsluitende borrel?

Alvast bedankt voor de tips!
Ongeveer ieder willekeurig hotel, neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
11-04-2018 12:24
Ongeveer ieder willekeurig hotel, neem ik aan.
Dat neem je terecht aan. Erg veel hotels draaien op dit soort zakelijke bijeenkomsten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Veldzicht in vledderveen. De eigenaar weet een slager die een hele verzorgde bbq voor weinig aanbied. Drank is er goedkoop en ze hebben behalve een zaaltje met verhoging ook een fantastisch overdekt buiten. Met open haard/vuurkorf en hout is voorhanden.
Wat je niet gebruikt aan drank nemen ze terug je betaald dus gewoon wat je gebruikt en dat voor slijterij kosten ! Ik vind het een toplocatie.
Maar niet chique ofzo, geen luxe stoelen ed.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
11-04-2018 12:24
Ongeveer ieder willekeurig hotel, neem ik aan.
maar TO zoekt een leuke locatie, misschien bedoelt ze dus iets unieks?
Vergaderen bij de boer? op een schip oid?
Het Paleis is goed geschikt, mooie centrale locatie in Stad (Boterdiep) en borrelmogelijkheid.
De bovenkamer van Groningen (oude watertoren) is ook leuk, weet alleen niet of je daar ook kunt nazitten en is misschien net te groot voor jullie groep(je).
Alle reacties Link kopieren
Scandinavischdorp, net buiten de stad?
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Melkfabriek in Bunne
Alle reacties Link kopieren
Dot
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-04-2018 12:39
maar TO zoekt een leuke locatie, misschien bedoelt ze dus iets unieks?
Vergaderen bij de boer? op een schip oid?
Klopt, iets unieks! Een beetje luxe uitstraling is niet perse een must, maar zou wel een leuke toevoeging zijn!
Via een collega ZZPer hoorde ik dat de Pudding ook een interessante locatie is, die ook vaak geboekt wordt door bedrijven. Iemand daar wel eens geweest en wat ervaringen kan delen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je ook even reageren op de suggesties die zijn gedaan? Aan de hand van de reacties daarop kunnen we misschien weer verder.

Of ga er gewoon eens kijken ofzo.

En bij de puddingfabriek kun je natuurlijk gewoon zelf even kijken als je toch vanuit de stad werkt. Of je vraagt die collega Zzp'er even. De Pudding is de organisatie die allerlei locaties aanbiedt. Geen locatie zelf.
[locatie niet speciaal genoeg]
Alle reacties Link kopieren
LotteGH schreef:
26-04-2018 12:01
Klopt, iets unieks! Een beetje luxe uitstraling is niet perse een must, maar zou wel een leuke toevoeging zijn!
Via een collega ZZPer hoorde ik dat de Pudding ook een interessante locatie is, die ook vaak geboekt wordt door bedrijven. Iemand daar wel eens geweest en wat ervaringen kan delen?
Zoals hierboven al gezegd is de Pudding de organisatie. Zij bieden naast hun eigen puddingfabriek (wat ik zelf echt een pracht locatie vindt) nog vele andere locaties aan. Dit zijn ook wel wat meer bijzondere locaties dan een standaard hotel bijvoorbeeld. Je zou het beste denk ik even op hun website kijken of even contact met ze opnemen. https://www.depudding.nl/

Daarnaast is DOT zoals idp al zei ook een leuke locatie om te overwegen. Met mooi weer zou je daar ook heerlijk buiten kunnen zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven