Werk & Studie alle pijlers

Supplementen inkopen?

25-04-2018 22:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Iemand verstand van hoe supplementen webshops aan hun waar komen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed bij een groothandel.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-04-2018 22:26
Waarom?
Omdat ik er graag iets mee wil doen. Supplementen verkopen op een ander manier.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
25-04-2018 22:27
Ik vermoed bij een groothandel.
Links? Ik kom voornamelijk dropshopping en supplementen onder ander label tegen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd wat voor nieuwe manier van verkopen dit zal zijn.

Heb je enig idee wat je wil gaan verkopen? Wat voor supplementen, welk dosis, doelgroep, etc?

Supplementen zijn aan regels verbonden. Waarschijnlijk zijn er maar een paar fabrikanten die ze maken. Deze verkopen hun producten weer door aan de groothandel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Beperkt verstand ervan, ik heb meerdere mensen in mijn netwerk die dat doen.
Er is en voldoende info over te vinden, daarnaast is het heel erg afhankelijk van wat voor een soort supplementen je wil verkopen en hoe je deze wil vermarkten. En ipv links te plakken adviseer ik je: ga in gesprek met iemand die supplementen verkoopt, ga naar de KvK om je te laten voorlichten, en doe een goed onderzoek. Klinkt allemaal heel leuk en aardig en er zijn ook hele succesvolle (bijv. Mitchel met zijn Paleo producten), maar er zitten ook heel veel haken en ogen aan. Onder andere de nieuwe wet in het kader van privacy gaat heel wat teweeg brengen.
Alle reacties Link kopieren
aswh111 schreef:
25-04-2018 22:29
Links? Ik kom voornamelijk dropshopping en supplementen onder ander label tegen.

Waarom moet ik een link zoeken naar een groothandel? Jij wil toch die meuk gaan verkopen, doe dan zelf onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
25-04-2018 22:34
ik ben benieuwd wat voor nieuwe manier van verkopen dit zal zijn.

Heb je enig idee wat je wil gaan verkopen? Wat voor supplementen, welk dosis, doelgroep, etc?

Supplementen zijn aan regels verbonden. Waarschijnlijk zijn er maar een paar fabrikanten die ze maken. Deze verkopen hun producten weer door aan de groothandel.
Ja, die fabrikanten zoek ik, geen tussenstations. Ik wil kruiden als ashwagandha verkopen, maar het gaat voornamelijk om minder populair kruiden. Doelgroep is bepaald en dosis is even minder van belang.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
25-04-2018 22:35
Beperkt verstand ervan, ik heb meerdere mensen in mijn netwerk die dat doen.
Er is en voldoende info over te vinden, daarnaast is het heel erg afhankelijk van wat voor een soort supplementen je wil verkopen en hoe je deze wil vermarkten. En ipv links te plakken adviseer ik je: ga in gesprek met iemand die supplementen verkoopt, ga naar de KvK om je te laten voorlichten, en doe een goed onderzoek. Klinkt allemaal heel leuk en aardig en er zijn ook hele succesvolle (bijv. Mitchel met zijn Paleo producten), maar er zitten ook heel veel haken en ogen aan. Onder andere de nieuwe wet in het kader van privacy gaat heel wat teweeg brengen.
Pm verstuurd.
Buiten het gegeven dat je pb niet aankomt zie ik ook niet in wat ik toe te voegen heb. Mijn tips heb ik je gegeven, de rest moet je echt zelf doen. Namen uit mijn netwerk verstrek ik nl. niet.
Alle reacties Link kopieren
Zonder KvK nummer kan je niet inkopen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Via bedrijven die orthomoleculaire pillen maken. Ik ben weleens bij zo een fabrikant geweest. Ik denk dat je met de woorden: orthomoleculair + fabrikant op Google best wel wat kunt vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Met die zoekterm heb je alle fabrikanten bij de 3de link.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
aswh111 schreef:
25-04-2018 22:59
Ja, die fabrikanten zoek ik, geen tussenstations. Ik wil kruiden als ashwagandha verkopen, maar het gaat voornamelijk om minder populair kruiden. Doelgroep is bepaald en dosis is even minder van belang.
heb je het topic van vandaag over ashwagandha wel gelezen? Ik zou het niet doen, echt echt niet! De kosten van een pedicure bij bijwerkingen kunnen enorm oplopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nuin het land waar dit groeit en wordt gemaakt: Sri Lanka. Ik was gister nog in een kruidentuin en ik ga vandaag ook naar een botanische tuin. Hier komt het vandaan. Misschien moet je op studiereis. Ik kan het aanraden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven