Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe baan.

30-04-2018 07:48 7 berichten
Ik begin vandaag met een andere baan in een verzorgingstehuis. Heb alle diensten een keertje meegelopen met iemand om te kijken wat er gedaan moet worden. Vandaag is de eerste dag dat ik moet beginnen met een dienst alleen. Kan er een papier bijhouden waarop staat wat er gedaan moet worden. Maar merk dat ik op van de zenuwen ben, gaat het wel goed, ga ik het wel goed doen? Wie heeft hier ook last van gehad en wat er toen meegedaan?
Alle reacties Link kopieren
Bijna iedereen vind de eerste dag spannend. Snappen je collega's ook best wel waarschijnlijk. Je mag best nog vragen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Eerste dag is altijd spannend, niemand verwacht dat je alles al uit je hoofd weet. Relax, enjoy en stel vooral vragen, op die manier leer je het sneller.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En die zenuwen horen echt een beetje bij de eerste dag van een nieuwe baan.

Je hebt meegelopen, en ze hebben gezien wat je kunt. Ze hebben dus vertrouwen erin dat je het kunt!

Geniet en blijf vriendelijk.

En bedenk je dat niemand alles perfect doet, zeker niet op de eerste werkdag. En af en toe een keertje iets vragen omdat het je niet duidelijk is, mag best.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Spannend hoor. En ben je echt helemaal alleen of heb je nog wel collega's in de buurt waar je iets aan kan vragen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Het zijn gezonde zenuwen. Heel veel plezier vandaag! Laat ze een poepie ruiken ;-)
Kom net in huis en het is allemaal goed gegaan. Wel erg druk maar ook erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven