Werk & Studie alle pijlers

Poll: wat is het niveau van de viva’ers

16-03-2019 21:43 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik laatst een post had gepost over schadevergoeding etc etc en daarbij alleen maar achterbakse antwoorden erop kreeg vroeg ik me af wat het gemiddeld niveau hierop is.... moet ik denken aan niveau huisvrouw met een kortpittig kapseltje? Want wat heb je aan al die belachelijke antwoorden die nergens op slaan?? Bedoel kunnen mensen niet eerst nadenken voordat ze daadwerkelijk iets gaan posten? Bedoel als iets nergens op slaat wat voor zin heeft het dan om het te posten??

Wat voor niveau heb je gedaan?

Totaal aantal stemmen: 480

Wo (48%)
Hbo (41%)
Mbo niveau 4 met moeite (3%)
Mbo niveau 3 met moeite (1%)
Mbo niveau 2 met moeite (0%)
Mbo niveau 1 met moeite (2%)
Praktijk onderwijs...... (5%)
Alle reacties Link kopieren
Waarom bij al die MBO niveau's met moeite?
ik mis basisschool
knijster1973 schreef:
16-03-2019 21:44
Waarom bij al die MBO niveau's met moeite?
dit idd
Ik heb een niveau gevolgd, niet gedaan. Dat klinkt apart.
Alle reacties Link kopieren
knijster1973 schreef:
16-03-2019 21:44
Waarom bij al die MBO niveau's met moeite?
Nou puur omdat de mensen die op mn vorige post reageerden alleen maar zo kortzichtig waren... en dat zet je aan het denken natuurlijk haha
Ik heb alleen kleuterschool.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
16-03-2019 21:45
ik mis basisschool
En vmbo, mavo, havo, VWO of wat er tegenwoordig allemaal is.
s0leil wijzigde dit bericht op 16-03-2019 21:46
1.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de op ook van enig niveau.
Nu wordt het groen lachen voor opstarter als iedereen HBO of WO invult.
Cuddlingftw schreef:
16-03-2019 21:46
Nou puur omdat de mensen die op mn vorige post reageerden alleen maar zo kortzichtig waren... en dat zet je aan het denken natuurlijk haha
Omdat ze niet met je meepraten bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Cuddlingftw schreef:
16-03-2019 21:46
Nou puur omdat de mensen die op mn vorige post reageerden alleen maar zo kortzichtig waren... en dat zet je aan het denken natuurlijk haha
En jij denkt dat opleidingsniveau iets zegt over kortzichtigheid of ruimdenkendheid?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
geen huisvrouw, geen pittig kapseltje, wel 50plus
kort van stof
loop hier al 14 jaar

hbo
Wij Viva-vrouwtjes hebben het vermogen zich aan te passen aan het niveau van de persoon die het topic start, ‘dusja’.
knijster1973 schreef:
16-03-2019 21:44
Waarom bij al die MBO niveau's met moeite?

Ik doe een voorspelling voor de volgende post van TO: iedereen die hbo of wo heeft ingevuld liegt en iedereen die één van de andere opties invult is te dom voor dit forum en bewijst zijn punt.
Cuddlingftw schreef:
16-03-2019 21:46
Nou puur omdat de mensen die op mn vorige post reageerden alleen maar zo kortzichtig waren... en dat zet je aan het denken natuurlijk haha
En kortzichtigheid hangt samen met opleidingsniveau volgens jou? Dat is pas kortzichtig. Verder klink je een beetje koekoek.

Nou vooruit dan: hbo gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Cuddlingftw schreef:
16-03-2019 21:46
Nou puur omdat de mensen die op mn vorige post reageerden alleen maar zo kortzichtig waren... en dat zet je aan het denken natuurlijk haha
haha
:nut:
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je de volgende keer als je een vraag/probleem als in je eerdere topic hebt ook even aangeven welk antwoord je graag wilt dat wij je geven......

Wij "slimmerds" denken namelijk dat je op echte raad zit te wachten.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Gedaan en afgerond is ook nog best een verschilletje trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Altijd vermakelijk dit soort topics van nieuwe forummers die op de tenen zijn getrapt omdat ze niet een JaknikJajijhebthelemaalgelijk antwoord krijgen. Ik heb WO ingevuld trouwens.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 16-03-2019 21:54
1.11% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mbo 4 zonder moeite gehaald maar die optie staat er niet bij.
Dus dan vul ik op de poll maar hbo in.
Achterbaks van mij hè ? :devil:
lientje69 wijzigde dit bericht op 16-03-2019 21:55
1.42% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Stellafietst schreef:
16-03-2019 21:52
Misschien moet je de volgende keer als je een vraag/probleem als in je eerdere topic hebt ook even aangeven welk antwoord je graag wilt dat wij je geven......

Wij "slimmerds" denken namelijk dat je op echte raad zit te wachten.
Dit dus
Alle reacties Link kopieren
‘t Is ff wennen hier TO. Mijn eerste topic ooit hier ging over een ster ‘kopen’ voor mijn vriendje (inmiddels man) voor valentijnsdag.. dat was ook wel een kleine vuurdoop.

Maar toch.. ik zit hier al jaren inmiddels :lol:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
nerdopviva schreef:
16-03-2019 21:48
Ik doe een voorspelling voor de volgende post van TO: iedereen die hbo of wo heeft ingevuld liegt en iedereen die één van de andere opties invult is te dom voor dit forum en bewijst zijn punt.
Nou, TO zei in zn vorige post wel dat hij als mbo’er veel meer schadevergoeding kan krijgen dan een hbo’er of een wo’er aangezien je met mbo tenminste opgeleid wordt om ‘iets te kunnen’ :facepalm: :HA:
oh ik heb je vorige topic even doorgenomen. Je hebt je 2 miljoen nog niet gekregen zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven