Werk & Studie alle pijlers

Poll: wat is het niveau van de viva’ers

16-03-2019 21:43 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik laatst een post had gepost over schadevergoeding etc etc en daarbij alleen maar achterbakse antwoorden erop kreeg vroeg ik me af wat het gemiddeld niveau hierop is.... moet ik denken aan niveau huisvrouw met een kortpittig kapseltje? Want wat heb je aan al die belachelijke antwoorden die nergens op slaan?? Bedoel kunnen mensen niet eerst nadenken voordat ze daadwerkelijk iets gaan posten? Bedoel als iets nergens op slaat wat voor zin heeft het dan om het te posten??

Wat voor niveau heb je gedaan?

Totaal aantal stemmen: 480

Wo (48%)
Hbo (41%)
Mbo niveau 4 met moeite (3%)
Mbo niveau 3 met moeite (1%)
Mbo niveau 2 met moeite (0%)
Mbo niveau 1 met moeite (2%)
Praktijk onderwijs...... (5%)
forumfossiel schreef:
17-03-2019 11:41
Met een hbo propedeuse kun je een unversitaire studie beginnen, met mbo 4 niet. Je zou dan dus op VWO niveau zitten?
Formeel: nee, is geen vwo niveau. Prop. Geeft je enkel toegang tot die ene opleiding.

Maar doet er niet toe havo en vwo staan er niet bij
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
17-03-2019 11:41
Met een hbo propedeuse kun je een unversitaire studie beginnen, met mbo 4 niet. Je zou dan dus op VWO niveau zitten?
S-Meds schreef:
17-03-2019 11:41
Nee. Staat niet in de poll
Aah, zo. Kut poll :nut:
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat gepromoveerd er niet bij?
Ik heb praktijkonderwijs ingevuld, maar ik heb gejokt.
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen vind ik het zuurpruimgehalte op dit forum erg hoog vergeleken met andere fora. Er wordt veel gekat, misgund, belachelijk gemaakt, ´geloopt´ en dergelijke. Denk dat hier veel vrouwen zitten die stiekem wel wat issues hebben in het dagelijkse leven. Of dit te hangen is aan ´een niveau´, dat betwijfel ik.
luna500 wijzigde dit bericht op 17-03-2019 13:16
4.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
17-03-2019 12:48
Ik heb praktijkonderwijs ingevuld, maar ik heb gejokt.
.
Ditto
Ik heb hbo ingevuld. En ook gejokt.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
17-03-2019 13:17
Ik heb hbo ingevuld. En ook gejokt.
Ik ook... :popcorn:
:cheers:
Solomio schreef:
16-03-2019 21:47
En jij denkt dat opleidingsniveau iets zegt over kortzichtigheid of ruimdenkendheid?

:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
17-03-2019 12:48
Ik heb praktijkonderwijs ingevuld, maar ik heb gejokt.

Haha ja ik ook. :devil:

Ben benieuwd of TO wat met de uitslag kan.
Bijna niemand heeft "MBO met moeite", en dat was natuurlijk wel zijn verwachting. Komt er binnenkort een kapselpoll?
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Luna500 schreef:
17-03-2019 13:12
Over het algemeen vind ik het zuurpruimgehalte op dit forum erg hoog vergeleken met andere fora. Er wordt veel gekat, misgund, belachelijk gemaakt, ´geloopt´ en dergelijke. Denk dat hier veel vrouwen zitten die stiekem wel wat issues hebben in het dagelijkse leven. Of dit te hangen is aan ´een niveau´, dat betwijfel ik.
Dit denk ik ook. En mensen die weinig te doen hebben.
Ik heb Mbo niveau 1 met moeite ingevuld en ook gejokt. Stomme poll.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
17-03-2019 11:14
heb je het topic ook gelezen waar het om gaat?
Ja heb ik. En daar kun je inderdaad wel iets van vinden, maar van de reacties zeker ook. En dat geldt natuurlijk nog meer voor deze poll en de reacties. 90% hoogopgeleid? Lijkt me niet.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Gaan de mensen die lager dan HBO hebben deze poll wel invullen? Gezien de vraagstelling eromheen.
baukelien schreef:
17-03-2019 18:38
Gaan de mensen die lager dan HBO hebben deze poll wel invullen? Gezien de vraagstelling eromheen.

Er is toch geen hond die dit topic serieus neemt. Stom gejank van TO omdat het Vivaforum niet het alleswetende orakel is wat hij verwacht had,
Alle reacties Link kopieren
Zonder moeite afgerond.
Niveau doet er toch niet toe?
Maar is MBO 4
Alle reacties Link kopieren
NOT :puh: :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Dit is natuurlijk te kort door de bocht.

Want slim zijn, ben je dan ook handig? Snaaks? Gewiekst? Verstandig? Gehaaid? Een wandelende encyclopedie?

En dom, ben je dan ook traag van begrip? Onhandig? Lomp? Suf? Naïef? Begriploos misschien?

Mijn opleiding staat er helaas niet tussen. Is LTS. Waarschijnlijk dom. In praktijk heb ik wel wat dingen geleerd vooral over arbeidsrecht, fiscaal recht en notariële administratie. Dat vinden veel mensen slim, maar in de praktijk is het eigenlijk nuttiger dat ik goed heb leren koken, op dit moment in mijn leven.
Wat mij betreft is jouw poll één groot filosofisch vraagstuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nergens in de pol niet terug vinden dat ik bijna al me kennis van de huishoudbeurs heb.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik kan mijn pion- en torendiploma niet invullen.
En ik heb vast nog ergens mijn schaatsdiploma liggen.
En veterstrikdiploma.

Dus, euh, WO. Moeilijk zeg, dit nadenken...
Alle reacties Link kopieren
Grappig, dat men dit serieus neemt.
TO, ik ben erg dom en snap er niks van en mijn haar is niet kortgeknipt en rood omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan.
Hopelijk voel je je een beetje beter nu.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
16-03-2019 21:54
‘t Is ff wennen hier TO. Mijn eerste topic ooit hier ging over een ster ‘kopen’ voor mijn vriendje (inmiddels man) voor valentijnsdag.. dat was ook wel een kleine vuurdoop.

Maar toch.. ik zit hier al jaren inmiddels :lol:
Oh krijst, die weet ik nog ja!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
drakenvlieg schreef:
17-03-2019 21:16
Ik kan mijn pion- en torendiploma niet invullen.
En ik heb vast nog ergens mijn schaatsdiploma liggen.
En veterstrikdiploma.

Dus, euh, WO. Moeilijk zeg, dit nadenken...
Wauw, indrukwekkend...

Ik heb zelf mijn veterstrikdiploma nooit gehaald.... :cry:
Wel mijn EHBO en verkeersdiploma!
Lelietje-van-Dalen schreef:
17-03-2019 15:37
Ja heb ik. En daar kun je inderdaad wel iets van vinden, maar van de reacties zeker ook. En dat geldt natuurlijk nog meer voor deze poll en de reacties. 90% hoogopgeleid? Lijkt me niet.
jij neemt het serieus?
Ben je een van de weinigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven