Aangeboden alle pijlers

Rituals cadeauset

14-12-2016 10:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ik blij maken met een Rituals cadeauset in de lijn "Ritual of Hammam"? Ik heb het cadeau gekregen maar ik hou toch meer van de andere Rituals geuren.



De set bestaat uit:

- Hammam olive secret douchepasta 70 ml

- Hammam body mud 70 ml

- Hammam delight foaming douchegel 50 ml

- Pure hammam shampoo 70 ml



Nieuwprijs is €19,50, maar mag nu voor een klein prijsje weg (en eventuele verzendkosten). Ophalen mag ook (regio Eindhoven).
signoflife wijzigde dit bericht op 14-12-2016 11:47
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Waarom maak je er niet gewoon iemand blij mee. Ik snap niet dat sommige mensen overal geld voor moeten hebben.
Je hebt het zelf kado gekregen en nu wil je er geld voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 14 december 2016 @ 10:48:

Waarom maak je er niet gewoon iemand blij mee. Ik snap niet dat sommige mensen overal geld voor moeten hebben.Kun jij in haar portemonnee kijken? Niet? Nou dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Voor niks gaat de zon op. Natuurlijk vraagt ze er wat voor???
Ik zou het bewaren en bij een verjaardag doorgeven aan een ander. Scheelt je ook geld.
Dit hoort dus helemaal thuis op het topic gierige acties.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon een keer bij een Ritualswinkel binnengelopen en gevraagd of ik het kon omruilen. Was geen probleem.



Ik vind het niet raar dat je er iets voor vraagt. Het was een kado en ik denk dat de gever het niet leuk zou vinden als je het zomaar weggeeft. Als je het verkoopt kan je er iets anders voor kopen.
quote:veensteker schreef op 14 december 2016 @ 10:57:

Ik ben gewoon een keer bij een Ritualswinkel binnengelopen en gevraagd of ik het kon omruilen. Was geen probleem.



Ik vind het niet raar dat je er iets voor vraagt. Het was een kado en ik denk dat de gever het niet leuk zou vinden als je het zomaar weggeeft. Als je het verkoopt kan je er iets anders voor kopen.Goeie tip!
quote:veensteker schreef op 14 december 2016 @ 10:57:

Ik ben gewoon een keer bij een Ritualswinkel binnengelopen en gevraagd of ik het kon omruilen. Was geen probleem.



Ik vind het niet raar dat je er iets voor vraagt. Het was een kado en ik denk dat de gever het niet leuk zou vinden als je het zomaar weggeeft. Als je het verkoopt kan je er iets anders voor kopen.





Ik denk net zo leuk als verkopen. En in beide gevallen moet je dat dus ook niet zo doen dat de gever daar achter komt.

Maar ruilen voor een andere set is nog veel beter en volgens mij zijn ze best coulant inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
is dat die set die je bij de ing cadeau kreeg?
Alle reacties Link kopieren
Als je de geur niet lekker vindt, heb je waarschijnlijk al wat open gemaakt. Dan is het minder lang houdbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:veensteker schreef op 14 december 2016 @ 10:57:

Ik ben gewoon een keer bij een Ritualswinkel binnengelopen en gevraagd of ik het kon omruilen. Was geen probleem.



Goed idee, dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 14 december 2016 @ 11:06:

is dat die set die je bij de ing cadeau kreeg?Nee hoor, zo te zien was dat de Dao lijn van Rituals, niet de Hammam
Alle reacties Link kopieren
De verzendkosten zijn 6,95. Wat moet iemand bieden wil het nog aantrekkelijk te zijn zoiets over te nemen en dat het voor beide partijen ook nog voordeel oplevert?
Ik zou het bij je in de buurt aanbieden.

De verzendkosten zijn zo hoog, dat men het beter zelf in de winkel kan gaan kopen.

Ik zou het als ik jou was cadeau geven aan iemand in je omgeving die de gever van het cadeau niet kent.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 14 december 2016 @ 11:33:

De verzendkosten zijn 6,95. Wat moet iemand bieden wil het nog aantrekkelijk te zijn zoiets over te nemen en dat het voor beide partijen ook nog voordeel oplevert?Ophalen mag natuurlijk ook, regio Eindhoven
Alle reacties Link kopieren
quote:SignOfLife schreef op 14 december 2016 @ 11:40:

[...]





Ophalen mag natuurlijk ook, regio EindhovenHandig als je dat in je OP erbij zet
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 14 december 2016 @ 11:43:

[...]



Handig als je dat in je OP erbij zet Done :-)
Alle reacties Link kopieren
Niet bij de ING, maar NUON

https://www.nuonexclusief ... ail/rituals-giftset-small
Alle reacties Link kopieren
quote:Strawberrie schreef op 14 december 2016 @ 12:14:

Niet bij de ING, maar NUON

https://www.nuonexclusief ... ail/rituals-giftset-smallDa's hem ook niet... er zit een bodylotion in die van Nuon en in de mijne zit shampoo. Wel goed gevonden
Is het een optie dat je het bewaard en iemand cadeau doet met de feestdagen? Bespaar je dan geld voor een ander cadeau.

Prima om het te verkopen, als dat niet lukt is mijn tip wellicht een welkome optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:veensteker schreef op 14 december 2016 @ 10:57:

Ik ben gewoon een keer bij een Ritualswinkel binnengelopen en gevraagd of ik het kon omruilen. Was geen probleem.



Zit dat spul geseald? Of heb je de kans dat je een flesje in je pakketje aantreft waar iemand Dreft in het flesje heeft gestopt, na gebruik-en-toch-niet-lekker?



Zomaar iets wat ik me ineens bedenk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je er voor hebben?

En kun je evt verzenden via Kiala?
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 14 december 2016 @ 13:23:

Wat wil je er voor hebben?

En kun je evt verzenden via Kiala?Voor €5,- excl verzendkosten mag je het hebben. Verzenden met Kiala heb ik geen ervaring mee, maar dat moet vast lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven