Aangeboden alle pijlers

Marsupi Breeze / Petit Bateau / etc

25-04-2017 23:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben een beetje aan het opruimen en kwam mijn Marsupi Breeze tegen. Zelf heb ik hem misschien 3 keer gebruikt want kind hield niet van de draagzak, maar ik weet dat er hier op het forum enthousiaste draagsters zijn. Dus als iemand op zoek is naar een zo goed als nieuwe grijze Marsupi Breeze, geef een gil. Het is maat L.



Verder heb ik nog veel meer babyspul dat weg mag, waaronder zo goed als nieuwe Petit Bateau rompers voor meisjes, in maat N (Newborn) t/m maat 12 maanden (74 cm). Allemaal met korte mouwen, en in meisjesdessins. Als je interesse hebt kan ik foto's opsturen.



(Ik heb ook nog heel veel GAP kleding voor meisjes, diverse UGGs schoentjes en laarsjes, Gelati Kidswear, OshKosh, Ralph Lauren, Claessen's, Next en nog veel meer. Maar dat moet ik nog uitzoeken. Mocht je echter interesse hebben in meisjeskleding, laat maar weten. Het zijn vooral jurkjes met leggings/maillots, boxpakjes, tuinbroekjes, spijkerbroekjes, verschillende jasjes, ik hou van echte meisjeskleding. Vanaf maat 40 t/m maat 74.)
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hai FV, ken je Stichting Babyspullen? Ook een mooie manier om babyspullen een tweede kans te geven. Ik laat geen kans onbenut ze even aan te prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fashionvictim. Ik heb wel interesse in de marsupi breeze !
Ben meer van de C&A, H&M, Hema en zo.
Alle reacties Link kopieren
Hey FV, ik zou ook wel graag je draagzak overnemen. Als je hem nog aanbiedt, dan hoor ik graag wat je ervoor wilt hebben.

Ben pas in oktober uitgerekend, dus denk dat je kleertjes beter bij een zomerbaby tot z'n recht komen.
[quote]Pluisi schreef op 26 april 2017 @ 01:14:

Ben meer van de C&A, H&M, Hema en zo.[/quote

Fijn voor to om dit te weten, weet ze in iig dat ze het jouw niet hoeft te schenken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb misschien wel interesse in de babykleding maat 68. Heb je hier foto's van?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat stom, ik had helemaal geen meldingen dat er in dit topic gereageerd was. Voor de dames die interesse in de Marsupi Breeze hebben, ik heb er zelf 80 euro voor betaald en wil hem graag verkopen voor 50 euro. Maar bieden mag ook. Als je interesse hebt, stuur me dan even een priveberichtje, want ondanks dat ik dit topic heb gebookmarkt krijg ik geen meldingen van reacties en priveberichtjes zie ik wel.



En voor Lovely1010: evt. kunnen we via een priveberichtje wel even een mailadres of iets uitwisselen voor foto's?



Dank voor de reacties!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven