SPOED iemand die een auto kan vervoeren

29-01-2017 11:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden onze auto uitgeleend maar deze staat nu met pech in Duitsland. Ik had iemand gevonden die de auto kan vervoeren maar deze persoon is ziek geworden. Is er iemand die een auto kan vervoeren van Oberhausen naar Groningen? Uiteraard tegen vergoeding.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
En die auto zit misschien wel vol met drugs.....
Alle reacties Link kopieren
Doe ff normaal. Natuurlijk niet. Wat is dit nou voor rotopmerking?
Noem me lief nu ik nog leef!
Sleepbedrijf inschakelen? ANWB?
Alle reacties Link kopieren
[quote]CenturyChild schreef op 29 januari 2017 @ 11:54:

Doe ff normaal. Natuurlijk niet. Wat is dit nou voor rotopmerking ......



zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gaande is........mensen zijn soms naïef.
Alle reacties Link kopieren
Sleepbedrijven zijn niet bereikbaar op zondag en we zijn geen lid van de ANWB.
Noem me lief nu ik nog leef!
quote:CenturyChild schreef op 29 januari 2017 @ 11:56:

Sleepbedrijven zijn niet bereikbaar op zondag en we zijn geen lid van de ANWB.Maar kan dit niet een paar dagen wachten dan? Waarom zo'n haast?
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 29 januari 2017 @ 11:55:

[quote]CenturyChild schreef op 29 januari 2017 @ 11:54:

Doe ff normaal. Natuurlijk niet. Wat is dit nou voor rotopmerking?[/quote zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gaande is........mensen zijn soms naïef.Echt. Als je niks nuttigs te melden hebt, zeg dan niets.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 29 januari 2017 @ 11:56:

[...]





Maar kan dit niet een paar dagen wachten dan? Waarom zo'n haast?Hij staat nu op een garageterrein waarvoor vanaf morgen betaald moet worden voor stalling.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
Pak zelf de trein heen en rij de auto terug.
Auto is kapot, dus dat gaat niet poof.
Maar de auto rijdt dus zelf niet en moet op een trailer? En je denkt dan iemand via hier te vinden die dit vandaag even gaat doen voor je?
Vraag aan je eigen familie of vrienden of ze kunnen helpen.

Of wacht totdat een bedrijf het vanaf morgen kan doen.
Vergoeding, wat kan men daarvan verwachten?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook het probleem van diegene die je auto geleend heeft toch? Heeft die geen ANWB?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:CenturyChild schreef op 29 januari 2017 @ 11:58:

[...]



Hij staat nu op een garageterrein waarvoor vanaf morgen betaald moet worden voor stalling.Ik neem aan dat je de kosten deelt met degene die de auto heeft geleend, en die nu ook volop bezig is om een autotrailer te regelen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:CenturyChild schreef op 29 januari 2017 @ 11:58:

[...]



Hij staat nu op een garageterrein waarvoor vanaf morgen betaald moet worden voor stalling.Waarom laat je de auto daar niet maken? Lijkt me dat vervoer van de auto naar Groningen ook niet gratis is.
Alle reacties Link kopieren
Goeie!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
word dan nu alsnog lid van de anwb, de boete is lager als de sleepkosten. Wil best met de trailer vanuit 020 komen, maar reken dan op 250 euro + 0,37 cent per km



aanvulling:



ik verwacht dan wel dat je zelf ter plaatste bent in öberhausen om de auto te begeleiden, en dergelijke.
Er zijn gewoon bedrijven die je daarvoor in kunt schakelen, doe niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, als je auto's gaat verplaatsen over grenzen voor een wildvreemde, dan ben je echt niet goed snik. Die waarschuwing voor drugs of andere ellende in de auto is volkomen terecht, en des te belachelijker dat je flipt tegen iemand die dat benoemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 29 januari 2017 @ 12:04:

Vraag aan je eigen familie of vrienden of ze kunnen helpen.

Of wacht totdat een bedrijf het vanaf morgen kan doen.Daar ben ik ook druk mee bezig.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
Kans is erg klein dat je op dit forum iemand gaat vinden die de middelen heeft om een auto te vervoeren en ook nog vandaag dat wil doen.



Als het niet lukt, bel morgenochtend gelijk met een garage in je buurt om te vragen of ze de auto uit Duitsland willen halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 29 januari 2017 @ 12:07:

[...]



Waarom laat je de auto daar niet maken? Lijkt me dat vervoer van de auto naar Groningen ook niet gratis is.Dat kan op z'n vroegst morgen. Dank voor het meedenken allemaal ik zoek verder.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
Heeft diegene die de auto heeft geleend geen reisverzekering ?
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven