AH Pannenzegels

31-01-2017 18:35 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha, toen de pannenactie begon dacht ik eerst dat ik er niet aan mee zou gaan doen, maar gaandeweg heb ik stiekem zo veel pannenzegels bij elkaar gespaard dat ik al aardig op weg ben voor de complete pannenset. En dan zal je altijd zien: nu wil ik hem dus ook compleet.

Dat gaat me niet lukken voor 12 februari, dus mijn vraag is: wie heeft er AH pannenzegels die ze niet zelf gaat gebruiken en wil ze aan mij doneren?



Alvast dank!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Als je me via pb je adres bezorgt, stuur ik je met plezier mijn overschot op.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een volle kaart voor iemand gespaard die hem niet meer wil Dus hij is voor jou als je wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik! Ik heb 2 volle boekjes en 31 zegeltjes voor je..



Stuur me je adres even privé en dan gaan ze morgen op de post.



Bloos
Nou ja.. dat dus..
Ik heb er ook nog wel een aantal!
Alle reacties Link kopieren
Heb ook zegels liggen dus mag je hebben....heb je genoeg zegels dan mag een ander ook reageren en stuur ik het op..

Ik hoor het wel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog 25 zegels die je mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog 27 nodig voor een volle kaart, en zou het heel fijn vinden om deze nog vol te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mocht iedereen al voorzien zijn dan hou ik mij aanbevolen voor nog wat zegels. Ik spaar nog steeds voor de drieling van mijn zus. Ze schiet aardig op maar komt nog wel wat tekort.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 31 januari 2017 @ 19:04:

Ik heb nog 25 zegels die je mag hebben.Zou ik jou mogen pb'en voor de 25 zegels? Je pb functie staat uit, en die 2 resterende zegels om mijn kaart compleet te maken zal ik zelf wel kunnen regelen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook nog 36 voor de liefhebber. Pb maar
Alle reacties Link kopieren
GMS je hebt je pb niet aanstaan helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die 36 heel graag willen hebben. Wil je mij anders een pb sturen? Ik zit wel in Curacao dus vanwege het tijdsverschil reageer ik misschien later. Ze zijn voor mijn zus in Noord Holland, ze hoeven dus niet naar Curacao;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog stuk of 10 liggen. Komen deze week nog wel paar bij. Dus als nog iemand interesse heeft stuur maar je adres via pb
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 31 januari 2017 @ 19:57:

[...]



Zou ik jou mogen pb'en voor de 25 zegels? Je pb functie staat uit, en die 2 resterende zegels om mijn kaart compleet te maken zal ik zelf wel kunnen regelen



Ja, hoor.

ik zet hem aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:helmadepelma schreef op 31 januari 2017 @ 18:48:

Heb ook zegels liggen dus mag je hebben....heb je genoeg zegels dan mag een ander ook reageren en stuur ik het op..

Ik hoor het welIk heb je een pb gestuurd voor het geval Fashionvictim genoeg heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 31 januari 2017 @ 21:06:

[...]





Ja, hoor.

ik zet hem aan!Heb je ook een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Pm staat aan!
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand nog zegeltjes over hebben dan houd ik mij ook aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
@Helmadepelma:

Heb je nog een pb gestuurd, zegeltjes zijn niet meer nodig. Heb het geregeld met Tvandattum. Er zal hier vast ongetwijfeld iemand zitten die je kan blij maken
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook heel erg blij gemaakt kunnen worden met de pannenzegels! Mijn oude set kan echt niet meer! Ben druk aan het sparen, maar het gaat zo langzaam! Wie heeft er nog wat over voor me? Dx
Alle reacties Link kopieren
quote:lulua schreef op 31 januari 2017 @ 21:28:

Mocht iemand nog zegeltjes over hebben dan houd ik mij ook aanbevolen



Blijkbaar wil niemand mijn zegeltjes



Als jij me je adres bezorgt, krijg je ze. Ik heb er 20 over.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Oh shit, ik zie nu pas dat ik allerlei reacties heb! Ga ze nu lezen, was dit topic helemaal kwijt!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 januari 2017 @ 18:39:

Ik heb een volle kaart voor iemand gespaard die hem niet meer wil Dus hij is voor jou als je wilt.Graag! Ik stuur je een PB!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsNiceGuy schreef op 31 januari 2017 @ 18:38:

Als je me via pb je adres bezorgt, stuur ik je met plezier mijn overschot op.Heel graag!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven