Creatieve schrijfster gezocht (hulp nodig)

06-02-2017 23:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, ik wil een mooie persoonlijke brief schrijven. Ik heb al een paar dingen op klad staan, maar kan ze helaas niet zo mooi verwoorden/spellen. Wie kan me uit de nood helpen? Mijn dank zal groot zijn! Ik zal je mijn bericht PM'en.
Laat dat" persoonlijke" maar achterwege dan.



Los daarvan zou ik dus nooit persoonlijke info op een forum doorspelen , ookal is het via pb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 06 februari 2017 @ 23:52:

Laat dat" persoonlijke" maar achterwege dan.Om herkenning te voorkomen plaats ik liever geen informatie online.
quote:Dollybird schreef op 06 februari 2017 @ 23:53:

[...]



Om herkenning te voorkomen plaats ik liever geen informatie online.



Je moet het ook niet privé willen. Echt niet.

Vraag het een betrouwbare vriend of vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk vind dat als je een ander het voor je laat schrijven, het jouw emoties niet meer zijn en dat het dus ook geen persoonlijke brief meer is!

Het zijn jouw emoties die je op papier moet zien te krijgen die moet je oprecht uit je hart laten komen, niet koud en kil door een viva forumster,



Daarintegen ben je dislecties iets in die trant kan ik het begrijpen maar zoek iemand uit je vriendenkring en/of familie.
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 06 februari 2017 @ 23:57:

Ik persoonlijk vind dat als je een ander het voor je laat schrijven, het jouw emoties niet meer zijn en dat het dus ook geen persoonlijke brief meer is!

Het zijn jouw emoties die je op papier moet zien te krijgen die moet je oprecht uit je hart laten komen, niet koud en kil door een viva forumster,



Daarintegen ben je dislecties iets in die trant kan ik het begrijpen maar zoek iemand uit je vriendenkring en/of familie.quote:Dollybird schreef op 06 februari 2017 @ 23:50:

Ik heb al een paar dingen op klad staan, maar kan ze helaas niet zo mooi verwoorden/spellen.
Alle reacties Link kopieren
dan nog vind ik het mooier dat het recht vanuit iemand zijn hart komt!, en niet verwoord word door een ander!,
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 07 februari 2017 @ 00:03:

dan nog vind ik het mooier dat het recht vanuit iemand zijn hart komt!, en niet verwoord word door een ander!,Zo denk ik er niet over. Het gaat mij om de boodschap en aangezien de ontvanger waardevol voor mij is wil ik het niet verpesten. Wat is er mis met een beetje steun hierin?
Alle reacties Link kopieren
Wat schuift t?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 februari 2017 @ 00:10:

Wat schuift t?
Als je het door een ander laat schrijven, verpest je het juist.

Als je niet kunt schrijven, dan moet je een andere manier bedenken om je te uiten, anders heeft het nul waarde. Zeker als het door een voor jou vreemde is geschreven, dan ontbreekt ieder gevoel.

Kun je tekenen? Zingen? Een video inspreken? Een symbolisch cadeaus kopen?
Wat de rest al zegt.... Juist als de ander belangrijk voor je is, heeft het pas waarde als je de brief zelf schrijft. Daarnaast denk ik dat er iemand zo gek is om zoiets te schrijven voor iemand die speciaal hiervoor een account aanmaakt. Riekt een beetje teveel naar een huiswerkopdracht 'schrijf een persoonlijke brief aan een dierbare'.
Dollybird, misschien kan je wat meer informatie geven? Als je dat liever niet hier doet (begrijpelijk) zou je je PM aan kunnen zetten zodat mensen privéberichten naar je kunnen sturen en jij naar hen.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand dan op z'n minst even mijn spelling checken? Ik zal je erg dankbaar zijn hiervoor.
quote:Dollybird schreef op 08 februari 2017 @ 22:05:

Kan iemand dan op z'n minst even mijn spelling checken? Ik zal je erg dankbaar zijn hiervoor.Daarvoor moet je bij Nouschi zijn.Die mist geen d en t.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 08 februari 2017 @ 22:12:

[...]





Daarvoor moet je bij Nouschi zijn.Die mist geen d en t.Wie is Nouschi? Ik ben hier namelijk nieuw..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollybird schreef op 08 februari 2017 @ 22:05:

Kan iemand dan op z'n minst even mijn spelling checken? Ik zal je erg dankbaar zijn hiervoor.Stuur het door. Ik werk, dus kan het niet binnen 24 uur nakijken.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Dollybird schreef op 08 februari 2017 @ 22:15:

[...]



Wie is Nouschi? Ik ben hier namelijk nieuw..Een hele lieve vrouw die zeer begaan is met mensen die moeite hebben met goed schrijven.
quote:DorothyParker schreef op 08 februari 2017 @ 22:18:

[...]



Stuur het door. Ik werk, dus kan het niet binnen 24 uur nakijken.Lief van jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 08 februari 2017 @ 22:19:

[...]





Lief van jou.Fouten verbeteren is leuk.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven