nationale open huizen dag 4 oktober

03-10-2014 12:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze wil ik via het prikbord laten weten dat het 4 oktober open huizen dag is. Deze dag is speciaal voor de mensen die of verhuis plannen hebben, of twijfels, of de drempel naar de makelaar te hoog vinden maar wel interesse hebben om een kijkje te nemen in een woning.

En dat kan dus 4 oktober.... Ik doe mee!
Alle reacties Link kopieren
Ah, nou wij zijn ook voornemens om bij een paar huizen te gaan kijken. Maar het valt me op dat in onze regio zeer weinig huizen mee doen. De huizen waar we interesse in hebben doen allemaal niet mee.
Alle reacties Link kopieren
De 2e kijker is net weg hier, ik heb goede hoop!
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Ja ik weet het, maar de twee huizen die ik wil bekijken doen niet mee. Heel raar en irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 04 oktober 2014 @ 11:39:

Ja ik weet het, maar de twee huizen die ik wil bekijken doen niet mee. Heel raar en irritant.



Waarom raar en irritant?



Je kan toch ook zelf een afspraak maken om een keertje te gaan kijken?



Ik zou zelf ook nooit meedoen met een open dag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 04 oktober 2014 @ 11:39:

Ja ik weet het, maar de twee huizen die ik wil bekijken doen niet mee. Heel raar en irritant.



Dan bel je toch gewoon de makelaar voor een afspraak ?

Ik zou als verkoper ook geen zin hebben in toeristen die een dagje huizengluren doen.



Wij hadden niet direct het bord uit de tuin toen de kopers hun bedenk/regeltermijn hadden, er stonden nog wekenlang mensen vanaf het fietspad naar ons huis te koekeloeren.



Dan liepen we maar weer naar buiten met het foldertje en de mededeling dat we in afwachting waren van het definitieve verkoopcontract. Ze konden zich bij de makelaar op de wachtlijst laten zetten voor het geval het niet doorging.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven