Geen menstruatie na het stoppen met de pil
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:37
Rowiee_17
Leeftijd: 21
Laatste AC: Eind mei
Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11
Zwanger: Ja
Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.
Snowy89
Leeftijd: 26
Laatste AC: 15 april
Menstruatie:
Zwanger: -
Bijzonderheden:
Melli
Leeftijd: ?
Laatste AC: april
Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)
Bijzonderheden:
ipke
Leeftijd: 27
Laatste AC: 17 juni
Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.
Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.
Michelle 444
Leeftijd: 25
Laatste AC: 29 mei
Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11
Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen
Spinnekop
Laatste AC: ?
Menstruatie: -
Bijzonderheden: -
Leeftijd: 21
Laatste AC: Eind mei
Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11
Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.
Snowy89
Leeftijd: 26
Laatste AC: 15 april
Menstruatie:
Bijzonderheden:
Melli
Laatste AC: april
Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)
Bijzonderheden:
ipke
Leeftijd: 27
Laatste AC: 17 juni
Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.
Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.
Michelle 444
Leeftijd: 25
Laatste AC: 29 mei
Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11
Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen
Spinnekop
Laatste AC: ?
Menstruatie: -
Bijzonderheden: -
vrijdag 10 november 2017 om 18:38
@susieflower: ik duim voor je mee! Wanneer zou je gaan mogen testen dan?
@selin: getest vandaag?!
Hier echt niets te melden. Volgende week woensdag het intake gesprek, ben eens benieuwd. Mijn man is vooral bang dat hij zich gaat moeten laten testen haha. Vroeg me vorige week: "jah ik ga dat toch dàn al niet moeten doen he"
Voor de rest hoop ik nu ongeveer n ovulatie te hebben, ben er nogal gelaten in.
Heb het hardlopen terug opgepakt en merk dat dit wel goed is om m'n gedachten te verzetten.
Fijn weekend meiden
@selin: getest vandaag?!
Hier echt niets te melden. Volgende week woensdag het intake gesprek, ben eens benieuwd. Mijn man is vooral bang dat hij zich gaat moeten laten testen haha. Vroeg me vorige week: "jah ik ga dat toch dàn al niet moeten doen he"
Voor de rest hoop ik nu ongeveer n ovulatie te hebben, ben er nogal gelaten in.
Heb het hardlopen terug opgepakt en merk dat dit wel goed is om m'n gedachten te verzetten.
Fijn weekend meiden
vrijdag 10 november 2017 om 19:12
maandag 13 november 2017 om 19:17
@ Appelflappie, ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie was natuurlijk.
Maar uitgaande van mijn langste cyclus zou ik vanaf 22 nov. mogen testen.
Fijn dat je het hardlopen opgepakt hebt. Waarom is je man bang dat hij zich moet laten testen?
@ Selin, gefeliciteerd! Duimen duimen duimen nu.
Maar uitgaande van mijn langste cyclus zou ik vanaf 22 nov. mogen testen.
Fijn dat je het hardlopen opgepakt hebt. Waarom is je man bang dat hij zich moet laten testen?
@ Selin, gefeliciteerd! Duimen duimen duimen nu.
C'est la vie
maandag 13 november 2017 om 19:36
@susieflower: en ga je dan ook testen de 22e? Of al ervoor of pas later?
Ja mijn man ziet het "sperma testen" gewoon niet echt zitten. Wat ik op zich wel belachelijk vind aangezien wat ons wss te wachten gaat staan wel voor mij ietswat belastender gaat zijn dan voor hem maar kom.
Over utrogestan lees ik nl niet de meest positieve verhalen.
Woensdag is onze intake al. Wat is het snel gegaan! Kijk er wel naar uit en hoop dat ze wel iets gaan doen en dat het niet is van 'kom eens terug voor utrogestan als je weer zwanger bent'.
Als er dan weer een half jaar tussen zit word ik volledig gek denk ik.
Ja mijn man ziet het "sperma testen" gewoon niet echt zitten. Wat ik op zich wel belachelijk vind aangezien wat ons wss te wachten gaat staan wel voor mij ietswat belastender gaat zijn dan voor hem maar kom.
Over utrogestan lees ik nl niet de meest positieve verhalen.
Woensdag is onze intake al. Wat is het snel gegaan! Kijk er wel naar uit en hoop dat ze wel iets gaan doen en dat het niet is van 'kom eens terug voor utrogestan als je weer zwanger bent'.
Als er dan weer een half jaar tussen zit word ik volledig gek denk ik.
dinsdag 14 november 2017 om 20:36
Appelflappie, ik neem inderdaad ook utrogestan! 3 per dag 200mg telkens, ben hier wel zeer tevreden over, het lijkt bij mij zeker zijn werk te doen, al is het wel een smerige boel soms, maar dat neem ik er maar al te graag bij als het kan helpen!
Succes met jullie intake! Duim ervoor!! Jammer trouwens dat je man het niet ziet zitten.. mijn man in eerste instantie ook niet, maar dat kwam ook wel deels doordat hij uit een andere cultuur komt en het daar allemaal nog meer taboe is, hij had voor ons traject zelfs nog nooit gehoord van moeilijkheden om zwanger te worden, kan je dus wel inbeelden hoe dit voor hem was in het begin. Maar hij heeft het spermatesten wél gedaan! Met dikke tegenzin maar voor het goede doel
!
Succes met jullie intake! Duim ervoor!! Jammer trouwens dat je man het niet ziet zitten.. mijn man in eerste instantie ook niet, maar dat kwam ook wel deels doordat hij uit een andere cultuur komt en het daar allemaal nog meer taboe is, hij had voor ons traject zelfs nog nooit gehoord van moeilijkheden om zwanger te worden, kan je dus wel inbeelden hoe dit voor hem was in het begin. Maar hij heeft het spermatesten wél gedaan! Met dikke tegenzin maar voor het goede doel
dinsdag 14 november 2017 om 20:53
Selin heb jij bijwerkingen van de utro?
Ik ga dat ook gebruiken na de operatie! Loopt hier een studie ivm vroeg geboorte voorkomen dmv progesteron en denk zo van baat het niet schaad het niet! En vele ziekenhuizen gebruiken het al standaard.
Wanneer mag je voor een eerste echo?
Appelflapje succes morgen!
Ik ga dat ook gebruiken na de operatie! Loopt hier een studie ivm vroeg geboorte voorkomen dmv progesteron en denk zo van baat het niet schaad het niet! En vele ziekenhuizen gebruiken het al standaard.
Wanneer mag je voor een eerste echo?
Appelflapje succes morgen!
dinsdag 14 november 2017 om 21:42
Snowy wanneer heb je de operatie?
Inderdaad raar dat jullie progesteron niet standaard gebruiken...!
Selin spannend he, hoe voel je je? Iets van symptomen al of nog helemaal niets?
Ik wist de dagen voor de positieve test al dat ik zwanger was haha. Voelde me zo raar en had van die warmte opwellingen. Blijkt dat dat dus van de stijging in progesteron komt. Hou m'n hart al vast als ik aan de utro moet
Morgen dus de intake. Had verwacht dat ik blij ging zijn maar voel me eerder verdrietig. Het voelt als het begin van de medische mallemolen waar ik enorm tegenop zie.
Inderdaad raar dat jullie progesteron niet standaard gebruiken...!
Selin spannend he, hoe voel je je? Iets van symptomen al of nog helemaal niets?
Ik wist de dagen voor de positieve test al dat ik zwanger was haha. Voelde me zo raar en had van die warmte opwellingen. Blijkt dat dat dus van de stijging in progesteron komt. Hou m'n hart al vast als ik aan de utro moet
Morgen dus de intake. Had verwacht dat ik blij ging zijn maar voel me eerder verdrietig. Het voelt als het begin van de medische mallemolen waar ik enorm tegenop zie.
dinsdag 14 november 2017 om 22:59
Selin Hier wordt utro alleen gebruikt bij een korte LF. Mijne was tussen 14-16 dgn!
Ik ga het nu gebruiken om baarmoeder rustig te houden na de 15 weken.
Hier verders alles goed. Alweer 13+3 weken. Eind volgende week operatie.
Jou echo komt al dichtbij! Spannend!
Appelflapje en je keek zo uit naar morgen had ik het idee? Wie weet is het makkelijk op te lossen met bv utro. En hoef je geen traject in. Ik heb het nooit als heel heftig ervaren in ieder geval!
Ik ga het nu gebruiken om baarmoeder rustig te houden na de 15 weken.
Hier verders alles goed. Alweer 13+3 weken. Eind volgende week operatie.
Jou echo komt al dichtbij! Spannend!
Appelflapje en je keek zo uit naar morgen had ik het idee? Wie weet is het makkelijk op te lossen met bv utro. En hoef je geen traject in. Ik heb het nooit als heel heftig ervaren in ieder geval!
woensdag 15 november 2017 om 09:02
Selin26 : Wauw wat een goed nieuws !!! Ga duimen voor een plakker dit keer !!!
@Appelflap: Succes vandaag !! Je moet het ook zien als een goede zet in de richting denk ik. Zoeken naar een oplossing en hopelijk dan een snel resultaat !
@Snowy: En het nieuws al helemaal bekend gemaakt bij vrienden / familie ??
@Appelflap: Succes vandaag !! Je moet het ook zien als een goede zet in de richting denk ik. Zoeken naar een oplossing en hopelijk dan een snel resultaat !
@Snowy: En het nieuws al helemaal bekend gemaakt bij vrienden / familie ??
woensdag 15 november 2017 om 14:09
Is het een riskante operatie Snowy? Of eerder routine?
Wanneer staat ze nu juist gepland?
Babyboom voor jou is het aftellen zeker? Ben je nu nog aan het werk?
De intake is goed meegevallen hier. Een enorm lieve vrouw die ons erg goed geïnformeerd heeft. Hebben er zeker 45min gezeten dus ze nam alle tijd.
En het positieve nieuws is dat er een follikel te zien was die op springen staat!
Dus ik heb nu een spuit met pregnyl gehad wat ervoor moet zorgen dat tussen nu en vrijdag de eisprong komt.
De komende dagen even dagelijkse sex inplannen
(om de twee dagen is trouwens te weinig volgens haar!)
En vanaf zaterdag met utrogestan beginnen. Ze vermoedde ook dat het probleem wel eens bij mijn luteale fase kan liggen.
Ik denk dat we het nog maximaal drie cyclussen zo gaan proberen en nadien indien nodig doorgaan naar IUI.
Het geeft een goed gevoel dat ze nu alles goed gaan opvolgen en waar mogelijk m'n lichaam een stukje gaan helpen dus ik heb er een positief gevoel bij!
Wanneer staat ze nu juist gepland?
Babyboom voor jou is het aftellen zeker? Ben je nu nog aan het werk?
De intake is goed meegevallen hier. Een enorm lieve vrouw die ons erg goed geïnformeerd heeft. Hebben er zeker 45min gezeten dus ze nam alle tijd.
En het positieve nieuws is dat er een follikel te zien was die op springen staat!
Dus ik heb nu een spuit met pregnyl gehad wat ervoor moet zorgen dat tussen nu en vrijdag de eisprong komt.
De komende dagen even dagelijkse sex inplannen
En vanaf zaterdag met utrogestan beginnen. Ze vermoedde ook dat het probleem wel eens bij mijn luteale fase kan liggen.
Ik denk dat we het nog maximaal drie cyclussen zo gaan proberen en nadien indien nodig doorgaan naar IUI.
Het geeft een goed gevoel dat ze nu alles goed gaan opvolgen en waar mogelijk m'n lichaam een stukje gaan helpen dus ik heb er een positief gevoel bij!
donderdag 16 november 2017 om 20:57
Appelflap operatie word niet heel vaak uitgevoerd zijn ook maar een paar gynae die het doen hier int ziekenhuis.
Elke operatie heeft natuurlijk risico's maar meer voor de anesthesie natuurlijk.
Vrijdag pas!
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de intake!
Spannrnd allemaal met een ei op springen! Is het gelukt met de Pregnyl?
Elke operatie heeft natuurlijk risico's maar meer voor de anesthesie natuurlijk.
Vrijdag pas!
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de intake!
Spannrnd allemaal met een ei op springen! Is het gelukt met de Pregnyl?
vrijdag 17 november 2017 om 08:43
@Appelflap: Wat een fijn nieuws. Succes de komende dagen. Duimen dat het nu raak is. Fijn dat je meteen een duwtje in de goede richting kreeg met de medicatie.
@Snowy: Sterkte met de operatie !! Spannend zeg !
Wij hebben de zwangerschap ook pas met 15 weken aan de buitenwereld verteld.
Vandaag me laatste werkdag, inmiddels alweer bijna 36 weken.
Wel blij dat vandaag dan eindelijk me laatste werkdag is.
Verder zo goed als klaar !
@Snowy: Sterkte met de operatie !! Spannend zeg !
Wij hebben de zwangerschap ook pas met 15 weken aan de buitenwereld verteld.
Vandaag me laatste werkdag, inmiddels alweer bijna 36 weken.
Wel blij dat vandaag dan eindelijk me laatste werkdag is.
Verder zo goed als klaar !
maandag 20 november 2017 om 19:02
Selin ik las in een ander topic van de bloeding... wat heftig
Heel goed rust pakken nu!! Ik duim dat alles in orde komt!
Babyboom wat gek dat jij bijna gaat bevallen!!
Laat je ons nog iets weten achteraf?!
Snowy ik moest gelukkig niet zelf de pregnyl spuiten.
Ik ben echt doodsbang voor naalden dus ik hoop echt dat ik dit nooit zelf hoef te doen.
Ben al zon crybaby als er bloed moet geprikt worden ook
Dus jouw operatie gaat nu vrijdag door als ik het goed heb?
Susieflower hoe gaat het met jou?
Hier op dag 24 van cyclus, wat al n klein succes is aangezien mijn vorige cycli allemaal 21-24d waren (buiten de keren dat ik zwanger was).
Hopelijk gaat de progesteron mooi z'n werk doen.
Buiten wat hoofdpijn heb ik er ook weinig last van, tis wel inderdaad soms wat n vieze bedoening. (M'n man na sex:"hey wat heb jij witverlies"
Heb weinig geduld nu wel en wou dat ik al kon beginnen testen haha
Heel goed rust pakken nu!! Ik duim dat alles in orde komt!
Babyboom wat gek dat jij bijna gaat bevallen!!
Laat je ons nog iets weten achteraf?!
Snowy ik moest gelukkig niet zelf de pregnyl spuiten.
Ik ben echt doodsbang voor naalden dus ik hoop echt dat ik dit nooit zelf hoef te doen.
Ben al zon crybaby als er bloed moet geprikt worden ook
Dus jouw operatie gaat nu vrijdag door als ik het goed heb?
Susieflower hoe gaat het met jou?
Hier op dag 24 van cyclus, wat al n klein succes is aangezien mijn vorige cycli allemaal 21-24d waren (buiten de keren dat ik zwanger was).
Hopelijk gaat de progesteron mooi z'n werk doen.
Buiten wat hoofdpijn heb ik er ook weinig last van, tis wel inderdaad soms wat n vieze bedoening. (M'n man na sex:"hey wat heb jij witverlies"
Heb weinig geduld nu wel en wou dat ik al kon beginnen testen haha
dinsdag 21 november 2017 om 10:53
donderdag 30 november 2017 om 09:34
Ik schrijf niet zoveel meer op het forum, probeer echt even afstand te nemen.
Helaas vorige ronde weer niet gelukt, cyclus van 33 dagen net als de maand daarvoor. Heb wel voor het eerst een positieve ovulatietest gehaddus dacht dat we goed zaten. In december heb ik een gesprek ingepland met mijn gyn.
Wil graag weten wat haar plan is.
@ Appelflappie, hoe gaat het met jou nu?
Ik durfde Pregnyl eerst ook echt niet zelf te zetten maar op een gegeven moment toch maar geprobeerd.
En met jullie Selin, Snowy en Babyboom?
Helaas vorige ronde weer niet gelukt, cyclus van 33 dagen net als de maand daarvoor. Heb wel voor het eerst een positieve ovulatietest gehaddus dacht dat we goed zaten. In december heb ik een gesprek ingepland met mijn gyn.
Wil graag weten wat haar plan is.
@ Appelflappie, hoe gaat het met jou nu?
Ik durfde Pregnyl eerst ook echt niet zelf te zetten maar op een gegeven moment toch maar geprobeerd.
En met jullie Selin, Snowy en Babyboom?
C'est la vie
zaterdag 2 december 2017 om 10:20
Selin ik ben ook wel benieuwd hoe het bij jou is na het berichtje van appelflap!
Als goed is heb je al een echo gehad?
Susie wel fijn dat je cyclussen regelmatig lijken te blijven! Alleen niet leuk dat het nog niet wilt lukken. Succes bij de gyn! Ben benieuwd wat het nieuwe plan wordt.
Hier gaat het vrij goed! Week 1 hebben we overleefd! 13e de eerste controle weer bij de gyn.
Als goed is heb je al een echo gehad?
Susie wel fijn dat je cyclussen regelmatig lijken te blijven! Alleen niet leuk dat het nog niet wilt lukken. Succes bij de gyn! Ben benieuwd wat het nieuwe plan wordt.
Hier gaat het vrij goed! Week 1 hebben we overleefd! 13e de eerste controle weer bij de gyn.
zaterdag 2 december 2017 om 13:31
Wauw Babyboom wat gaat het snel!! Voor wanneer ben je exact uitgerekend? Rond Kerst dan? Zo spannend!! Alvast heel erg veel succes met de bevalling!
Snowy wat fijn om te horen dat alles goed gaat tot hiertoe! Hoop zo dat je deze zwangerschap succesvol mag uitdragen meid!
Susie wat balen dat het nog niet gelukt is
goed dat je een afspraak hebt ingepland met gyn! Houd je ons op de hoogte van het gesprek?
Appelflappie dank je wel lieverd! Ik doe m'n best om te rusten, ben enkele dagen gaan werken maar nu weer thuis omdat bloeding opnieuw begon. Ik vermoed dat jij nu zo ongeveer mocht testen?? En al nieuws??
Ik had op zondag 19/11 bloedverlies en mocht toen maandag al langsgaan bij de gyn voor spoedecho, toen was het nog wat te vroeg voor een kloppend hartje en bloed bleek te komen van een hematoom, dus moest toen een week thuisblijven. De week nadien had ik op dinsdag mijn eerst echte echo (dus vorige dinsdag). Hier met een kloppend hartje!! We zijn erg blij, maar voorzichtig blij
, we weten dat er nog vanalles kan mislopen maar zijn nu toch al veel verder dan we ooit geraakt zijn, dus dat is fijn! Intussen wel weer bloedverlies gehad dus ben weer een weekje thuis. Volgende week zaterdag onze 8 weken echo, als die goed is is het wachten op de 12 weken echo in januari! Spannende weken dus nog!
Snowy wat fijn om te horen dat alles goed gaat tot hiertoe! Hoop zo dat je deze zwangerschap succesvol mag uitdragen meid!
Susie wat balen dat het nog niet gelukt is
Appelflappie dank je wel lieverd! Ik doe m'n best om te rusten, ben enkele dagen gaan werken maar nu weer thuis omdat bloeding opnieuw begon. Ik vermoed dat jij nu zo ongeveer mocht testen?? En al nieuws??
Ik had op zondag 19/11 bloedverlies en mocht toen maandag al langsgaan bij de gyn voor spoedecho, toen was het nog wat te vroeg voor een kloppend hartje en bloed bleek te komen van een hematoom, dus moest toen een week thuisblijven. De week nadien had ik op dinsdag mijn eerst echte echo (dus vorige dinsdag). Hier met een kloppend hartje!! We zijn erg blij, maar voorzichtig blij
zaterdag 2 december 2017 om 18:03
Super spannend Selim ! Zo fijn als je straks door de kritische weken bent, maar ook daarna blijft het super spannend.
Als ik naar mezelf kijk vind ik de gehele zwangerschap spannend, het blijft gewoon bijzonder als alles goed gaat.
Hier inmiddels 38 weken, van mij mag het nu wel komen. Ben er wel klaar voor. Hopelijk de kleine ook snel.
Snowy: de operatie is dus helemaal goed gegaan. Heb je er al weer wat meer vertrouwen in ?
Ben ook benieuwd naar Appelflappie ....
Als ik naar mezelf kijk vind ik de gehele zwangerschap spannend, het blijft gewoon bijzonder als alles goed gaat.
Hier inmiddels 38 weken, van mij mag het nu wel komen. Ben er wel klaar voor. Hopelijk de kleine ook snel.
Snowy: de operatie is dus helemaal goed gegaan. Heb je er al weer wat meer vertrouwen in ?
Ben ook benieuwd naar Appelflappie ....
zondag 3 december 2017 om 21:16
Babyboom ik kan me echt wel inbeelden dat je er helemaal klaar mee bent! Nog even en je hebt je kleintje in je handen!
Snowy ik heb al veel aan jouw operatie gedacht! Dus alles is goed verlopen?
Susieflower ik begrijp je, ik heb ook even afstand genomen van het forum.
Soms maakt het je volledig gek he.
Wanneer heb je juist afspraak met de gyn? Aandringen op n goed plan naar de toekomst hoor!
Selin man wat zijn het spannende weken voor jou!!
Wel SUPER dat jullie n hartje gezien hebben!
Ik hoop mee op weer n mooie echo komende zaterdag! Heb je nog bloedverlies nu dan?
En hier... heb ik getest en ben ik opnieuw zwanger
We konden het bijna niet geloven dat het weer gelukt was. Het is nu dus echt duidelijk dat het probleem echt niet het zwanger worden maar het blijven is...
Ik neem nu nog steeds de utrogestan en heb door die pillen wel iets meer vertrouwen erin.
Dus fingers crossed dat het nu derde keer goeie keer is en het wel eens blijft zitten
Morgen bel ik naar de gynaecoloog om het te melden dus ben benieuwd wnr ik de eerste afspraak krijg. Eisprong was de 16e dus zou nu 4,5w zijn.
Snowy ik heb al veel aan jouw operatie gedacht! Dus alles is goed verlopen?
Susieflower ik begrijp je, ik heb ook even afstand genomen van het forum.
Soms maakt het je volledig gek he.
Wanneer heb je juist afspraak met de gyn? Aandringen op n goed plan naar de toekomst hoor!
Selin man wat zijn het spannende weken voor jou!!
Wel SUPER dat jullie n hartje gezien hebben!
Ik hoop mee op weer n mooie echo komende zaterdag! Heb je nog bloedverlies nu dan?
En hier... heb ik getest en ben ik opnieuw zwanger
We konden het bijna niet geloven dat het weer gelukt was. Het is nu dus echt duidelijk dat het probleem echt niet het zwanger worden maar het blijven is...
Ik neem nu nog steeds de utrogestan en heb door die pillen wel iets meer vertrouwen erin.
Dus fingers crossed dat het nu derde keer goeie keer is en het wel eens blijft zitten
Morgen bel ik naar de gynaecoloog om het te melden dus ben benieuwd wnr ik de eerste afspraak krijg. Eisprong was de 16e dus zou nu 4,5w zijn.
dinsdag 5 december 2017 om 19:33
Selin wat spannend allemaal!
Hoe gaat het inmiddels met je? Nog last van bloedverlies? Zaterdag dus alweer echo! Spannend.
Babyboom nog max 4 weekjes en dan moet de kleine er zijn!
Appelflap wat spannend nu! Heb je al gebeld met de gyn? Moet je de utro blijven gebruiken tm 10wkn nu?
Ik ben er ook al een klein weekje mee bezig Maar gebruik het maar 1x daags. Jullie 3x daags denk he na eisprong?
Iedereen;
Ik begin langzaam meer vertrouwen te krijgen! Eerste week was erg spannend.
Vandaag weer echo gehad, baby doet het nog goed! Volgende week controle in het zkh.
Hoe gaat het inmiddels met je? Nog last van bloedverlies? Zaterdag dus alweer echo! Spannend.
Babyboom nog max 4 weekjes en dan moet de kleine er zijn!
Appelflap wat spannend nu! Heb je al gebeld met de gyn? Moet je de utro blijven gebruiken tm 10wkn nu?
Ik ben er ook al een klein weekje mee bezig Maar gebruik het maar 1x daags. Jullie 3x daags denk he na eisprong?
Iedereen;
Ik begin langzaam meer vertrouwen te krijgen! Eerste week was erg spannend.
Vandaag weer echo gehad, baby doet het nog goed! Volgende week controle in het zkh.
woensdag 6 december 2017 om 08:04
Oh appelflappie wat een fijn nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik geloof ook in derde keer goede keer
hihi, zit zelf ook in de derde keer
! Dus laat ons hopen dat dit voor ons allebei geldt!
Snowy, oh wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de baby en dat je meer vertrouwen krijgt! Hoe ver ben je nu? Weet je het geslacht al? Ik duim mee dat alles verder heel goed mag gaan!!
Hier gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad en begin me nu echt misselijk te voelen ook, voorheen nog geen echte kwaaltjes gehad. Echo van zaterdag is verplaatst naar morgen omdat gyn zaterdag een begrafenis heeft, ze kon nog morgen of volgende maandag, maar maandag zou ik toch graag weer gaan werken, en als ik dan meteen weer tijdens de werkuren weg moet ... dus vervroegd naar morgen, ook wel fijn om te weten of erwtje het nog wel goed doet
!
Snowy, oh wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de baby en dat je meer vertrouwen krijgt! Hoe ver ben je nu? Weet je het geslacht al? Ik duim mee dat alles verder heel goed mag gaan!!
Hier gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad en begin me nu echt misselijk te voelen ook, voorheen nog geen echte kwaaltjes gehad. Echo van zaterdag is verplaatst naar morgen omdat gyn zaterdag een begrafenis heeft, ze kon nog morgen of volgende maandag, maar maandag zou ik toch graag weer gaan werken, en als ik dan meteen weer tijdens de werkuren weg moet ... dus vervroegd naar morgen, ook wel fijn om te weten of erwtje het nog wel goed doet