Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Vroeg ik me ook af, durfde er niet zo goed na te vragen

Babyboom hoe is het bij jouw? Bijna termijnecho?

Hier gaat het vrij goed, goede 20wk echo gehad gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Snowy89 schreef:
11-03-2020 10:02
Vroeg ik me ook af, durfde er niet zo goed na te vragen

Babyboom hoe is het bij jouw? Bijna termijnecho?

Hier gaat het vrij goed, goede 20wk echo gehad gelukkig!
Ja klopt, as dinsdag de 17e termijn echo.
Heb vorige week nog een echo gedaan op eigen verzoek, omdat ik toch wel mega gespannen was, gelukkig alles goed. Dus heb nu wel goed vertrouwen in de termijn echo.

Ik wordt na de termijn echo door gestuurd naar amc, voor extra prenatale screening, dit ipv de nipt, omdat we helaas niet mee kunnen doen met de nipt vanwege de vanisching twin.

Ah wat fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad, dat is toch wel een hele mijlpaal ! Gefeliciteerd. Heb je je vertrouwen weer een beetje terug ???
Alle reacties Link kopieren
Babyboom hoe komt het dat je geen nipt kan doen door de vanishing twin?

Goed dat jullie beiden goeie echo’s gehad hebben!!

Hier ging alles goed tot zondag waarop ik nog eens n test deed en zag dat deze nog steeds even licht was als paar dagen ervoor.
Had al n slecht voorgevoel dus en maandag kreeg ik dan ook wat kramp.
Daarnet lichtroze bij afvegen dus ik denk dat het in gang begint te komen.
Heel spijitg allemaal. We waren echt in de wolken met deze toch beetje surprise zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat verdrietig Appelflap. :-(
Inmiddels menstruatie door gezet?

Snel maar door naar de nieuwe rondes / kansen.

Nipt is geen optie bij vanashing twin, omdat de kans te groot is dat het het resultaat gaat beïnvloeden. Omdat er waarschijnlijk dan ook bloed wordt mee genomen van het afgestoten vruchtje wat dus niet goed was.
Het zou heel veel onrust zaaien als de test slecht uitpakt, en er daarvoor allerlei extra testen gedaan moeten worden. En dat wil je natuurlijk ook weer niet.
Dus het is wel heel dubbel.
Probeer er maar gewoon op te vertrouwen dat de extra screening ook voldoende info gaat geven, en dat het gewoon goed en gezond is.
Succes morgen babyboom!
Gaan ze nu binnenkort in het umc extra echo maken om alles goed te bekijken?

Hier idd vertrouwen grotendeels terug, al is dit nog even een heel spannende tijd na verlies zoontje. Nu helemaal spannend nu controles veel minder zijn.

Appelflapje wat verdrietig! Hopelijk komt alles snel weer opgang.
Alle reacties Link kopieren
Dankje !
Ja ze gaan de ouderwetse combinatie test doen ipv nipt, dus dmv kans berekeningen.
Morgen krijg ik als goed is de door verwijzing.

Heb de intake zojuist telefonische gedaan, morgen wordt dan alleen even een echo en de standaard controles gedaan.
Hier mogen partners en/of kinderen niet mee naar de afspraken, er wordt met klem gevraagd alleen te komen.
Het is niet anders...

Snap dat het voor jullie nu wel even extra spannend is. Houd je taai !
Hoe was de echo?
Echt balen he dat je nu alles alleen moet doen! Vooral met de 12 en 20wkn echo zo spannend!

Mijn afspraak morgen wordt ook telefonisch. In het zkh dus ook echt minder controles.
Alle reacties Link kopieren
De termijn echo was goed !!
Woensdag naar UMC voor de combinatie test. Vind wel spannend.
Blij als alles weer goed is.

Hoe gaat het bij jullie??
Ah gelukkig!
Succes morgen met de combinatietest! Krijg je meteen uitslag? Toch weer eem spannend iets altijd!

Hier alles goed. Gaat ook vrij goed met de kleine de hele dag thuis. Was bang dat het me te zwaar zou vallen omdat ik wel moet oppassen met bepaalde dingen vd arts. Maar gaat tot nu toe nog goed zonder harde buiken oid.
Ik mag volgende week weer voor een controle naar het zkh.
hoi , ik ben 17 feb gestopt en nu nog geen menstruatie.. is dat erg
Alle reacties Link kopieren
Snowy: Hoe is het bij jou??

En Appelflap??

Hier heb ik vorige week een goede 20 weken echo gehad, dus alles gaat goed ! :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat goed babyboom! Verwacht je een meisje of jongetje?

Snowy hoe gaat het met jou?

Hier alles ok. De cyclus na m’n vroege miskraam was erg lang, iets van 60 dagen! 😱
En ook bewust die ronde overgeslagen.
Nu zijn we er opnieuw voor gegaan. Maar aangezien ik nu niet bij de arts kan langsgaan voor cyclus te monitoren door die Covid moet ik zelf een beetje op m’n lichaam afgaan... niet zo gemakkelijk dus.
Ik vermoed m’n eisprong ongeveer 8 a 9 dagen geleden gehad te hebben dus morgen start ik te testen. Weer vroeg ja, maar ik weet niet wanneer eisprong was dus lastig alles in te schatten.
Babyboom fijn dat de 20wkn echo goed was! Alweer over de helft heen dus!

Appelflapje spannend om weer te mogen testen een deze dagen! Wel lastig nu dat er nog geen behandelingen zijn bij de arts!

Hier gaat alles goed, alweer 30wkn. Einde komt langzaam alweer in zicht.
Alle reacties Link kopieren
_Appelflappie_ schreef:
18-05-2020 20:07
Wat goed babyboom! Verwacht je een meisje of jongetje?

Snowy hoe gaat het met jou?

Hier alles ok. De cyclus na m’n vroege miskraam was erg lang, iets van 60 dagen! 😱
En ook bewust die ronde overgeslagen.
Nu zijn we er opnieuw voor gegaan. Maar aangezien ik nu niet bij de arts kan langsgaan voor cyclus te monitoren door die Covid moet ik zelf een beetje op m’n lichaam afgaan... niet zo gemakkelijk dus.
Ik vermoed m’n eisprong ongeveer 8 a 9 dagen geleden gehad te hebben dus morgen start ik te testen. Weer vroeg ja, maar ik weet niet wanneer eisprong was dus lastig alles in te schatten.
Waarom gebruik je geen ovulatie testen?

Ik heb me suf getest voor me laatste zwangerschap, uiteindelijk pas op dag 54 ergens eisprong gevonden, maar ben nu wel zwanger.

Succes !! Duim duim !
Alle reacties Link kopieren
Snowy amai hoe snel gaat het zeg... het einde komt idd in zicht! Aftellen kan bijna gaan beginnen ;-)

Ovulatietesten heb ik idd overwogen... maar ik heb nooit een ovulatie kunnen aantonen behalve 1x met die dure van clearblue met n knipperende smiley. Dozen heb ik zo versleten en die zijn nu niet echt goedkoop.
Welke testen gebruik jij babyboom?

Kreeg ik vorig weekend niet plots m’n menstruatie 😳 Dus moet toch eisprong rond dag 14 gehad hebben zoals ik dacht...
geen geluk deze keer wel. Denk dat ik morgen eens naar de arts bel om te weten of ze weer afspraken toelaten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte de goedkope van de Action, en zodra ik maar een licht streepje zag ging ik over op de dure van clearblue, net zo lang tot dat ik een smiley had.
Duurde soms wel alsnog een week.
Maar ben nu wel 3 keer zwanger geraakt met de cb testen.
Dus ik ben positief !
Appelflapje lastig he als de ovulatie testen niet werken. Deden ze hier ook niet. Bijna altijd een 2e streepje tot donker toe maar geen ovulatie. Gelukkig voelde ik het op een gegeven moment zelf goed.

Heb je nog contact gehad met de arts?
Alle reacties Link kopieren
@Appelflap : weet niet of je dit nog leest , maar was zomaar benieuwd hoe het met je gaat ?
Ben ik ook wel benieuwd na!

Babyboom hoe is het bij jou? Heeft de kleine nog lang op zich laten wachten? Hoe bevalt het nu met 2 kids?

Hier alles goed. Ik was bij 39+5 ingeleid ivm slechte ctg. Inmiddels alweer bijna 6mnd en gaat allemaal goed. Rustige baby vergeleken met haar zus haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven