Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 8)

16-03-2018 18:13 3007 berichten
Het vervolg op deel 7 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kam hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom

Je kan hier zelf je Nod datum aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters

Zo kan je zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
]]
NaamNOD
baby123453 juli
JuffrouwToos5-7 juli
Appeltje--6-9 juli
Stippeltjesbehang12 juli
Shonan12-14 juli
Edsheeran16 juli
OkkiePetite17 juli
Maris8619 juli
pindaeter16/23 juli
Maya8826/28 juli
arcticfox127/28 juli
Vlindertjezs28 juli
wonderwens8928 juli
Bloomaday1 augustus
DEM896 augustus
Tulpenveld_1???
August18???
Juffiejuffie???
TB84???
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:45
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
55.14% gewijzigd
Juffiejuffie schreef:
15-04-2018 12:15
Dank voor de reacties! Ik denk dat ik simpelweg nog even geduld moet hebben.. Niet mijn sterkste punt. Ik hou jullie op de hoogte!!

Femme van harte! Geweldig nieuws voor jou 😊😊
Bibi het kan nog gewoon hè, witte test zeg nu nog niks, bloed is het enige wat écht iets zegt (en dan ook niet eens atijd, wat is het toch lastig.

MrsDuggar wanneer is je nod? Heb vaker jouw berichten gelezen (ook toen ik nog niet mee schreef) en gun het je zó erg.

Veloretti ik zie in de tabel dat jij écht nog even geduld moet hebben, ik wacht met je mee het is zooooo lastig haha. Wou dat ik me kon bedwingen.

Maya we zitten in hetzelfde schuitje. Gister was mijn test ook echt wel omowit en nu dus een extreem lichte nauwelijks waarneembare streep. We zullen zien..
Fijne zondag allemaal!
Lief, dank je wel :)

Ik weet niet exact wanneer mijn NoD is , ik ben nog niet ongesteld geweest na Mn miskraam, maar had op zaterdag de 7de een positieve ovulatietest ( 15 dagen na verlies vruchtje ) en als mijn cyclus zich direct hersteld dan verwacht ik volgende week maandag ongesteld te worden.

Hopelijk niet maar ik ga er vanuit dat t vast niet weer gelijk raak is. Volgens de gynaecoloog ben ik hyper vruchtbaar , en is dat een goed iets op mijn leeftijd alleen had ie het er over dat de receptoren in mijn baarmoeder elke bevruchte eicel aanpakken als zwangerschap, normaliter zou ik misschien pas 1 echte miskraam hebben gehad i.p.v. drie waarvan 2 hele vroege.

Vroeger dacht men dat vrouwen met herhaalde miskramen verminderd vruchtbaar waren maar nieuw onderzoek liet zien dat dit juist het tegenovergestelde kan zijn, dat de baarmoeder elke innesteling al toe laat. En dat de kans dat t nog eens mis gaat best groot aanwezig is.

En dat is balen maar wel realistisch, we hopen er maar t beste van :)
twilight84 schreef:
15-04-2018 16:59
Femme gefeliciteerd!
Juffie ik zie het streepje niet. Maar hoop voor je dat die de komende dagen flink donkerder wordt, als er een streepje is!

Ik neem weer even meer afstand van dit topic. Waarschijnlijk meld ik me wel weer als ik begonnen ben met ivf.
Heel veel succes met het pittige traject dat je in gaat, en snel weer terug komen hoor!
Sterkte Bibi en Twilight! :there:
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Bibi! :hug:

Twilight, veel succes met het vervolgtraject!
Hier ook even afstand, ik ga me even op het herstel van mijn rug richten!

Succes allemaal! Ik lees af en toe nog wel even mee!
Bibi en Twilight, sterkte!
@Twilight, Veel succes!

@Evelien, ik heb ook regelmatig een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden heel licht roze afscheiding. Ik had eerst nog de hoop dat het innestelingsbloed was, maar bij mij is het helaas een teken dat ik ongesteld wordt ben ik achter gekomen. Ik duim voor je dat het bij jou anders is! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en dat je zwanger bent.

Ik ben inmiddels weer terug op de bank! Hopelijk voor de laatste keer. Ik veracht mijn NOD rond 21 april. Vorige week zondag had ik een positieve ovulatietest, dus ben benieuwd!
Ik denk dat ik wel overtijd ben nu.. zoals in het tabel staat heb ik 2 datums neergezet en volgens berekingen heb ik dus vandaag nod. Ik wacht nog even morgen af en anders ga ik dinsdag testen.
Sterkte bibi en twilight.

Mrs duggar jeetje we gaan weer gelijk op ;) ik moet ook de 23e ongesteld worden.
App zegt dat ik vrijdag kan testen, vreemd. Heb me vandaag de touwtyfus geplast, darmen rommelen aan alle kanten, dat soort grappen. Spannend hoor!
Roffa38 schreef:
15-04-2018 22:30
Sterkte bibi en twilight.

Mrs duggar jeetje we gaan weer gelijk op ;) ik moet ook de 23e ongesteld worden.
App zegt dat ik vrijdag kan testen, vreemd. Heb me vandaag de touwtyfus geplast, darmen rommelen aan alle kanten, dat soort grappen. Spannend hoor!
Spannend!!! Zou wel heel leuk zijn hè!
Ik duim hard voor alle dames op de wachtbank dat er maar veel positieve testen mogen komen.

Hier ook weer plaatsgenomen op het bankje. Ergens tussen donderdag en zaterdag mijn ei gehad. Mijn temp zakt standaard 3 dagen ongeveer 0,3 naar beneden dus weet het nooit precies. Gevoel zegt vrijdag of zaterdag maar we gaan het maar weer afwachten.
Het bizarre dromen is vannacht ook weer van start gegaan dus het feest kan beginnen.
As vrijdag bloed prikken om na te gaan of ik echt een eisprong heb gehad. Krijg alleen pas half mei de uitslag :-?
Niets is wat het lijkt..
Zo veel bij te lezen na een weekend even offline door te hebben gebracht.

Rompertje: spannend dat jullie nog gaan horen welk traject het wordt. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Twilight: balen dat het niet gelukt is en jullie nu naar IVF moeten.
Maya88: spannend hoor! Je symptomen klinken goed. Ik ga voor je duimen dat het raak is. Wanneer ga je testen?
Springtouw: ik kan me goed voorstellen dat je die opmerkingen van een vriendin niet kan waarderen. Het lijkt me moeilijk! Heel veel sterkte.
Juffiejuffie: spannend hoor! Hopelijk wordt het streepje duidelijker.

Sinds een paar dagen lijken de symptomen erger te worden. Regelmatig misselijk, gevoelige borsten, duizelig soms, en met momenten een humeur die daalt tot het dieptepunt, haha. Normaliter ben ik voor mijn menstruatie ook minder vrolijk, maar die komt officieel pas woensdag/vrijdag. Nu begint het wel steeds spannender te worden. Vanaf woensdag kan ik mijn menstruatie verwachten. We testen vrijdag pas. Ik zit nu dus op 12dpo.
Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Als het zo blijft dan ga ik vanavond testen :hyper:
Spannend Evelien! En Appeltje bij jou klinkt het ook goed!

Hier morgen NOD. Nog geen spoor van menstruatie te bekennen. Maar goed aangezien ik gister een witte test had ga ik maar nergens vanuit... En het kan natuurlijk uit het niets komen. Toi toi toi!
Evelien: spannnend! Ik ga hard duimen.
Maya: oohh spannend!! Ook voor jou ga ik hard duimen.

Hier heb ik een CB test. Zal deze betrouwbaar genoeg zijn op dpo16?
Goedemorgen allemaal!

Wat spannend Evelien! Voor jou ook maya ik duim mee voor jullie🤞🤞

Appeltje wat is een CB test? (Leer hier veel😃)

Inmiddels hier uitgeklust. Ik krijg tijdens eisprong opgeblazen buik/ vertraagde stoelgang en echt lekker is het vrijen dan niet.. vroeg mij af hoe dat bij jullie is?

Nu dus op de wachtbank zal deze keer minder lang duren aangezien ik donderdag naar de zon ga😃 Als ik terug kom is precies mijn nod. Weet dus niet of ik veel mee ga krijgen deze keer op de bank.
Cb is clearblue test :). Wij hebben de test waarop staat zwanger of niet zwanger, omdat ik gewoon direct duidelijkheid wil (in hoeverre mogelijk).

Fijn dat je lekker met vakantie gaat en dan daarna direct je nod. Ik zou wel willen ruilen. Over opgeblazen buik tijdens de eisprong kan ik niets zeggen. Geen ervaring mee. Ik merk mijn hele eisprong niet en daarom ook de ovulatietesten.
Ja joh , 16 dpo is 2 dagen over tijd, elke test is nu betrouwbaar
Ohw! Clear blue test😁 thnx😃
Fijn mrs-duffer! Dan kan ik vrijdag rustig testen en dan zal de uitslag wel kloppen! Hopen dat ik voor die tijd niet ongesteld word.
Hoi allen, hier ook een berichtje om jullie misschien wat te laten ontstressen net als t berichtje van Truus.
Ik ben nu 8,5 e week zwanger en heb nog steeds geen klachten! Het kan dus :)
Wat spannend is het hier zeg, juffie juffie heb je inmiddels nog een keer getest? Ik zag in eerste instantie ook een heeeeel licht tuurstreepje. Hopelijk wordt dit snel een knal streep! Evelien ik vind het knap dat jij dit zo lang kan volhouden met testen, ik ga het forum in de gaten houden en hoop dat je vanavond een knal test in handen hebt.
Femke gefeliciteerd met je zwangerschap,

Bibi en Twilight sterkte

Maya weet jij wanneer je eisprong was, want je LF periode is toch 14 dagen? Of kan deze ook langer zijn?

Velorettie heb jij nog je testdrang in kunnen houden?

APpeltje we zitten ook in het zelfde schuitje, ik zit nu op 11 dpo en a.s. donderdag zou mijn NOD zijn.
Afgelopen weekend heb ik een test gedaan, zou een mooi verjaardagscadeau zijn geweest maar helaas omo wit. Het kan natuurlijk nog alle kanten op. Toch voor de zekerheid mijn wijntje laten staan, op dit moment voelt dat goed om niet te drinken tussen eisprong en NOD maar als ik dan toch ongesteld wordt denk ik weer, ik had toch dat wijntje kunnen drinken :wtf:
Inmiddels heb ik een ander symptoom erbij die ik nog niet eerder heb gehad en dat is dat mijn tepels groter lijken te zijn afgelopen dagen met dikke blauwe aders erbij, zelfs mijn vriend zag het. Alhoewel ik het vanochtend niet meer zag:(
Verder nog steeds vroeg wakker en gekke dromen, vlagen misselijkheid, met vlagen zeurende baarmoeder, zeer pijnlijke borsten. Allemaal bingo symptomen maar doordat ik nu een witte test had is toch mijn hoop weg en ga ik niet meer testen tot vrijdag. Haha zeg ik nu :rolling:
Ik heb denk geen positief nieuws...net had ik ineens helderrood bloed :-( ook voor zekerheid nog testje gedaan maar die is negatief!! :cry:
Hier even een post van een stille meelezer, misschien wel interessant voor de dames hier...

https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/ ... sten-test/
Cactus: leuk dat we gelijk gaan! Hopelijk allebei een kerstkindje!
Je symptomen klinken goed! Ik duim voor je.

Evelien: wat jammer zeg! Dat is even een teleurstelling.. Ik had zo gehoopt op goed nieuws.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven