Uitgerekend februari 2022
woensdag 2 juni 2021 om 11:22
Hoihoi,
Dit is de groep voor iedereen die in februari 2022 is uitgerekend.
Binnenkort openen we een besloten facebookgroep omdat het forum helaas gaat stoppen.
Elyani
Faith
Jasmijn1209
Willen jullie de wijzigingen dikgedrukt doorgeven voor het overzicht.
Dit is de groep voor iedereen die in februari 2022 is uitgerekend.
Binnenkort openen we een besloten facebookgroep omdat het forum helaas gaat stoppen.
| Naam | Hoeveelste | UD | Echo | |
|---|---|---|---|---|
| Elandic | 1e | 2-2-22 | ||
| MrsBojangles | 2e | 2-2-22 | 14 juli | |
| Sanna19 | 1e | 5-2-22 | 23 juni | |
| Wervelwind | 1e | 5-2-22 | 13 juli | |
| Nikki-24 | 1e | 6-12 feb 22 | 19 juli | |
| Happymom | 3e | 10-2-22 | 9 juli | |
| Frambroosje-01 | 1e | 10-2-22 | 12 juli | |
| MelissaJolman | 2e | 11-2-22 | 16 juli | |
| Aardvarkje | 2e | 11-2-22 | 20 juli | |
| Tormund | 1e | 12-2-22 | ||
| ladyjaney | 4e | 14-2-22 | ||
| Liefelfje20 | 1e | 14-2-22 | ||
| Linda273 | 1e | 14-2-22 | 26 juli | |
| Ginnyy | 4e | 15-2-22 | ||
| Baby2021 | 2e | 17-2-22 | 8 juli | |
| nooit1blijvenzitten | 2e | 20-2-22 | 13 juli | |
| linda4321 | 1e | 20-2-22 | 7 juli | |
| miss_W | 1e | 21-2-22 | 13 juli | |
| Bessss | 2e | 22-2-22 | 13 juli | |
| yeyi | 2e | 22-2-22 | ||
| gioia82 | 2e | 27-2-22 | 9 juli |
Faith
Jasmijn1209
Willen jullie de wijzigingen dikgedrukt doorgeven voor het overzicht.
nikki-24 wijzigde dit bericht op 05-07-2021 11:45
63.64% gewijzigd
zaterdag 19 juni 2021 om 20:48
Hallo allemaal!
Ik weet sinds kort ook dat ik zwanger ben (2+3 weken) en kom graag mee kletsen met jullie. Ik ben vooral een stille lezer. Zeker nu de komende weken, ik wil eerst graag even mijn echo afwachten. Ik vind het zo spannend en ben er best bang voor. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is lastig! Lees hier helaas ook meiden waarbij het niet is gelukt
veel sterke
als jullie overgaan in een facebook/app groep doe ik graag ook mee:)
Ik weet sinds kort ook dat ik zwanger ben (2+3 weken) en kom graag mee kletsen met jullie. Ik ben vooral een stille lezer. Zeker nu de komende weken, ik wil eerst graag even mijn echo afwachten. Ik vind het zo spannend en ben er best bang voor. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is lastig! Lees hier helaas ook meiden waarbij het niet is gelukt
zondag 20 juni 2021 om 09:55
Goedemorgen allemaal en welkom Linda4321. Wat naar dat er al bij 2 mede schrijvers slechte berichten zijn. Het is zo pril allemaal en het schiet niet op.
Ik kan me van de 1e x echt niet herinneren dat ik de dagen tot de echo zo aan het aftellen was. Maar toen was ik vooral ook heel erg misselijk en vond ik er weinig aan.
Wij hebben vanmorgen aan onze zoon (4) verteld dat mama een baby in haar buik heeft. Het was zo ontroerend hoe hij reageerde. Zo ontzettend blij. Ook hebben we uitgelegd dat het babietje nog heel klein is, zo klein dat het ziek kan worden en dan niet meer verder kan groeien. Hij wilde gelijk de baby knuffelen. Echt zo lief.
Tuurlijk het is nog pril, maar nu is het er en nu willen we er ook van proberen te genieten. Ik weet dat het mis kan gaan en daarover kunnen we dan ook praten.
We zullen zien het loopt. Fingers crossed!
Ik kan me van de 1e x echt niet herinneren dat ik de dagen tot de echo zo aan het aftellen was. Maar toen was ik vooral ook heel erg misselijk en vond ik er weinig aan.
Wij hebben vanmorgen aan onze zoon (4) verteld dat mama een baby in haar buik heeft. Het was zo ontroerend hoe hij reageerde. Zo ontzettend blij. Ook hebben we uitgelegd dat het babietje nog heel klein is, zo klein dat het ziek kan worden en dan niet meer verder kan groeien. Hij wilde gelijk de baby knuffelen. Echt zo lief.
Tuurlijk het is nog pril, maar nu is het er en nu willen we er ook van proberen te genieten. Ik weet dat het mis kan gaan en daarover kunnen we dan ook praten.
We zullen zien het loopt. Fingers crossed!
zondag 20 juni 2021 om 11:16
Hallo allemaal, mag ik ook nog meeschrijven? Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, 22 februari uitgerekend.
Tijdens mijn vorige zwangerschap op het Viva Forum heb ik ook een groepje meiden leren kennen waarmee ik nu nog dagelijks app
Ik zal op een later moment jullie berichtjes even doorlezen zodat ik ook bij ben.
Tijdens mijn vorige zwangerschap op het Viva Forum heb ik ook een groepje meiden leren kennen waarmee ik nu nog dagelijks app
Ik zal op een later moment jullie berichtjes even doorlezen zodat ik ook bij ben.
zondag 20 juni 2021 om 18:19
Het is mijn eerste kind. Ik heb nu 20 februari 2022 berekend. Ik ben ook alleenstaand net als enkele andere hier las ik
Framboosje, ik laat hem ook bij 7,5 week maken. Dat duurt bij mij alleen nog 2,5 week. Ik mag 7 juli. Jij mag gelukkig donderdag al:) spannend!
zondag 20 juni 2021 om 18:44
Welkom aan de nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!
Faith
Heb je morgen weer je echo?
Heel veel succes morgen, ik hoop zo op het beste nieuws, ik duim voor je meis!
Framboosje
Aah, donderdag je eerste echo! Leuk!
Maar je zegt, met 7,5 week.
Maar als 10-2 je uitgerekende datum is, ben je donderdag toch precies 7 weken? (Ik zit op precies dezelfde uitgerekende datum namelijk, vandaar
)
Faith
Heb je morgen weer je echo?
Heel veel succes morgen, ik hoop zo op het beste nieuws, ik duim voor je meis!
Framboosje
Aah, donderdag je eerste echo! Leuk!
Maar je zegt, met 7,5 week.
Maar als 10-2 je uitgerekende datum is, ben je donderdag toch precies 7 weken? (Ik zit op precies dezelfde uitgerekende datum namelijk, vandaar
zondag 20 juni 2021 om 19:10
Oh grapje idd! Mijn datum is 8 feb ipv 10 feb, weet niet hoe ik dan daarbij kom
Ik ben donderdag dan 7 week en 2 dagen idd!
Ik merk dat ik alleen maar bezig ben met dat het mis kan gaan en hoe je dat merkt. Beh! Vind het veel te spannend. Heb ook al vanaf woensdag steeds zeurende buikpijn in m’n onderbuik!
Ik ben donderdag dan 7 week en 2 dagen idd!
Ik merk dat ik alleen maar bezig ben met dat het mis kan gaan en hoe je dat merkt. Beh! Vind het veel te spannend. Heb ook al vanaf woensdag steeds zeurende buikpijn in m’n onderbuik!
zondag 20 juni 2021 om 22:03
Hoi,
Ik wil me ook graag aanmelden! Als ik het goed uitgerekend heb is de uitgerekende datum 14 februari. Het is onze eerste, dus erg spannend!
Vind het nu wel lastig met BBQ en aankomende feestjes dat ik geen wijn mag drinken. Ik sta wel bekend als gezelligheidsdrinker en werd vandaag al heel raar aangekeken dat ik echt geen wijntje maar en frisje wilde
Ik wil me ook graag aanmelden! Als ik het goed uitgerekend heb is de uitgerekende datum 14 februari. Het is onze eerste, dus erg spannend!
Vind het nu wel lastig met BBQ en aankomende feestjes dat ik geen wijn mag drinken. Ik sta wel bekend als gezelligheidsdrinker en werd vandaag al heel raar aangekeken dat ik echt geen wijntje maar en frisje wilde
zondag 20 juni 2021 om 22:10
maandag 21 juni 2021 om 06:58
Dankjewel iedereen voor de sterkte wensen. Helaas heeft het bloeden wat meer doorgezet (vergelijkbaar met een lichte ongesteldheid) dus ik heb weinig hoop nog. Alsnog wel een echo zodat ik zeker weet dat ik echt niet meer zwanger ben. Echter zijn mijn symptomen nu ook in een klap helemaal weg. Had ze eerst heel sterk. Nu voelt het nog een beetje een grijs gebied zonder bevestiging. Ontzettend lief dat jullie zo meeleven, helpt echt.
Voor iedereen die nog een eerste echo te gaan heeft, de kans is natuurlijk veel groter dat het gewoon goed gaat en je een prachtig vruchtje ziet met kloppend hartje dus probeer er ook van te genieten!
Welkom aan alle nieuwe meeschrijvers! En Faith, ik hoop echt heel erg dat je vandaag positief nieuws krijgt. Wat spannend zo. Ik denk aan je!
Voor iedereen die nog een eerste echo te gaan heeft, de kans is natuurlijk veel groter dat het gewoon goed gaat en je een prachtig vruchtje ziet met kloppend hartje dus probeer er ook van te genieten!
Welkom aan alle nieuwe meeschrijvers! En Faith, ik hoop echt heel erg dat je vandaag positief nieuws krijgt. Wat spannend zo. Ik denk aan je!
maandag 21 juni 2021 om 09:59
Hoi allemaal,
Zou ik ook met jullie mee mogen schrijven? Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Het is nogal onwerkelijk want ik zat al 1,5 jaar in de medische molen vanwege een hormoonaandoening waardoor ik geen enkele menstruatie meer had. De medicatie sloeg niet goed aan dus ik zou binnenkort een gesprek hebben over andere opties, toen ik toch maar een testje deed ivm misselijkheid. En zwanger!!!
Ik heb dus geen laatste menstruatie om de uitgerekende datum op te berekenen maar ik denk zelf dat ik 27-02 uitgerekend ben. Het voelt hierdoor wel meer onzeker dan bij mijn eerste, toen ging ik proberen en was ik in 1 keer zwanger en voelde het meteen goed. Nu voelt het alsof mijn lichaam er misschien nog niet helemaal klaar voor was of zo, ik heb ook geen NOD gehad en mijn laatste menstruatie en eisprong was ruim 3 jaar geleden. Maar goed, ik probeer vertrouwen te hebben en als ik de eerste echo heb gehad dan gaat het vast beter voelen. Waarschijnlijk krijg ik een vroege echo door die hormoonaandoening dus ik hoef maar een paar weken te wachten.
Faith ik duim voor je vandaag, het lijkt me zenuwslopend! Hopelijk krijg je positief nieuws!
En Jasmijn veel sterkte, wat verdrietig voor je
Een echo voor de zekerheid lijkt me wel heel fijn.
Zou ik ook met jullie mee mogen schrijven? Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Het is nogal onwerkelijk want ik zat al 1,5 jaar in de medische molen vanwege een hormoonaandoening waardoor ik geen enkele menstruatie meer had. De medicatie sloeg niet goed aan dus ik zou binnenkort een gesprek hebben over andere opties, toen ik toch maar een testje deed ivm misselijkheid. En zwanger!!!
Faith ik duim voor je vandaag, het lijkt me zenuwslopend! Hopelijk krijg je positief nieuws!
En Jasmijn veel sterkte, wat verdrietig voor je
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
maandag 21 juni 2021 om 10:25
Hier tot nu toe nog alles goed. Begin nu wel wat meer symptomen te krijgen. Mijn borsten doen best pijn nu en ze zijn ook al groter aan het worden en ben vaak licht misselijk op de dag. Als ik dan wat eet zakt het weer. Had ik bij mijn jongste ook.
En dat buikje dat groeit al. Al zijn komt het nu door de darmen ipv door de baby. Maar door de hormonen krijg je opgezette darmen en dan lijkt het dus alsof je buik al groeit. en dat doet de mijne dus. Moet nu al verhullende kleding aan gaan trekken en dat met 6 weken... Wil niet weten hoe mijn buik dan gaat zijn tegen het einde.
En dat buikje dat groeit al. Al zijn komt het nu door de darmen ipv door de baby. Maar door de hormonen krijg je opgezette darmen en dan lijkt het dus alsof je buik al groeit. en dat doet de mijne dus. Moet nu al verhullende kleding aan gaan trekken en dat met 6 weken... Wil niet weten hoe mijn buik dan gaat zijn tegen het einde.