prikpil maar misschien toch zwanger??

07-09-2011 23:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb al drie keer de prikpil gehad in bet begin vloeide ik als een gek nu vloei ik al vier maanden niet

Nu weet ik dat het een van de bijwerkingen kan zijn. Ben ook al langw tijd onverklaarbaar moe.

Maar ik voel de laatstw dagen steeds plopjes in me buik en dat baart me zorgen. Morgen ga ik een test halen maar zijn er hier dames met de prikpil en wat zijn jullie ervaringen?? Zijn er dames zwanger geraakt door de prikpil ??
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, snel die test doen!
Alle reacties Link kopieren
Snel een test kopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik was nu nog naar een nachtwinkel of dienstdoende apotheek gegaan.

Testen dus!
De prikpil is niet 100% veilig, dus er zullen allicht vrouwen zwanger geworden zijn.



Dat zegt echter niets over jouw situatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is aan het werk en me kids slapen. Opeens ging er een alarmbel af dus vandaar deze topic morgenochtend ga ik een test halen
Alle reacties Link kopieren
Het is "mijn kinderen" ipv. me kids.. ik heb daar zo'n hekel aan.. niet aan kinderen maar aan die schrijfwijze..



maar on-topic, morgen even testje kopen?? dan weet je het zeker,toch??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Heb ook altijd prikpil gehad. Voordeel was dat je na een paar maanden, als je lichaam er op ingesteld was, niet meer ongesteld werd. Waarscchijnlijk niets aan de hand dus!
Alle reacties Link kopieren
van internet:



Voordelen -



+ Betrouwbaar

+ Niet duur

+ Minder menstruatiepijn

+ Minder bloedverlies

+ Tijdens het vrijen hoef je niet meer aan je anticonceptie te denken

+ Niet meer ongesteld als je de prikpil langer gebruikt

+ Minder risico op eierstok- en baarmoederkanker



Nadelen -



- Onregelmatig bloedverlies

- Geen menstruaties meer als je de injecties langer gebruikt

- Sommige vrouwen hebben minder zin in seks

- Sommige vrouwen zijn elke dag ongesteld

- De prikpil wordt afgeraden voor jonge vrouwen bij wie de cyclus nog onregelmatig is

- Als je borstvoeding geeft, mag je de 1e injectie pas 6 weken na de bevalling krijgen

- Het duurt heel lang (18 maanden) voordat je weer vruchtbaar bent, zeker als je de prikpil al langer gebruikt

- Veel bijwerkingen

- Je moet er elke keer voor langs de huisarts

- Hij beschermt niet direct
Alle reacties Link kopieren
Oh en dat het lang duurt voordat je weer vruchtbaar bent was in mijn geval ook maar een fabeltje. Was na 2 maanden zwanger!
Ik ben geen dokter, en ook geen helderziende, dus ik kan er niks van zegge. Het enige wat uitsluitsel kan bieden is een test. Ik wil er echter wel bij zeggen, dat dat plop gevoel wat jij benoemd, ik ook heb, sinds de geboorte van mijn zoontje, bijna 3 jaar terug. Schijnt gewoon darmwerking te zijn, maar de eerste paar keer dat ik dat voelde, dacht ik ook, ik ben zwanger. Was er van overtuigd, omdat dit precies leek als de beweging van de baby in de buik, met een week of 23 a 25. Bleek het echter niet te zijn, en nog steeds vooe ik het af en toe, ik geloof een heleboel, maar ben echt geen 2,5 jaar zwanger..... Sterker nog, ik ben helemaal niet zwanger!!
Alle reacties Link kopieren
Test gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven