Leuk boek over zwangerschap?

01-01-2012 13:15 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies! Allereerst allemaal een heel gelukkig en gezond 2012! Mijn nieuwe jaar begint al goed want gister een test gedaan en zwanger!

Ik vind het leuk om te lezen dus was bij de boekhandel geweest voor een leuk boek over zwangerschap enz. Helaas hadden ze niet veel dus ik naar bol.com maar daar is keus genoeg... Te veel eigenlijk! Heeft iemand een tip voor een leuk, informatief boek? Waar je echt wat aan gehad hebt?



Thanx alvast!
Alle reacties Link kopieren
http://www.bol.com/nl/p/n ... GOT0020081001004011507142



Deze had mijn schoonzusje, had ik achteraf ook graag willen hebben. Goed, duidelijk en overzichtelijk boek, met alle basiswetenswaardigheden over baby's.
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik heb mama van celia ledoux in een ruk uitgelezen , heerlijk boek.



ik lees nu



over hypnobirthing en in vertrouwen bevallen
Alle reacties Link kopieren
Leuk boekje voor een man (met ook leuke info voor de vrouw) is 'zwangerschapsmanagement voor mannen'. Zowel grappig als informatief!
Alle reacties Link kopieren
'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun vond ik ook erg leuk trouwens.



Moet er trouwens wel bij zeggen dat het er ook een beetje van af hangt wat voor type je bent.

Ik kreeg een boek van Beatrijs Smulders kado; paste totaal niet bij mij als persoon. Net als bovenstaande boeken van Yamune (no offense )



Ik ben zelf vrij nuchter, en praktisch ingesteld, en wilde gewoon een boek met basisinfo.
Alle reacties Link kopieren
Ieder zn voorkeuren jorina

Ik ben ook erg nuchter en praktisch ingesteld, helemaal geen zweverig tiepje oid.
Alle reacties Link kopieren
over het boekje van kluun zijn we het overgens eens , die heb ik vorige zwangerschap gelezen en die vond ik zeer vermakelijk
Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd!

Deze vond ik erg leuk, het is in dagboekstijl geschreven met aanvullend heel veel tips en informatie.

(Ik forum mobiel,dus hoop dat ik het plaatje zo goed heb geplakt)
Alle reacties Link kopieren
'Krijg nou tieten!' van Claudia de Breij.



Niet zozeer voor de praktische info, maar heb me wel blauw gelachen.



Ik vond Beatrijs wel een prettig boek, maar het moet je inderdaad liggen. Snap de weerstand wel. Er staat wel veel informatie in.
Alle reacties Link kopieren
Als je van een humoristische, luchtige stijl houdt, kun je gaan voor het boek "Krijg npu tieten" van Claudia de Breij.
Alle reacties Link kopieren
Ik had "zwangerschap voor dummies"



Helder, nuttig en geen gezemel of gezweef.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veilig zwanger en oei ik groei. Beide fijne informatieve boeken



Gefeliciteerd!



De app van zwanger.nl voor de smartphone vind ik ook erg handig.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Ik zoek iets wat de groei per week beschrijft, en tips en dergelijke. Ik ga jullie tips bekijken, Kluun en Claudia lijken me zeker ook leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het boek zwangerschap voor dummies ook erg handig. Kun je alles in terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had geen boek, maar had veel aan internet; babybytes. Met mooie plaatjes van de groei van het kindje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven